Oon 12v tyttö (oon siis lesbo)
Haluisin nähä mun gffää useemmin mut en voi koska mä asun Espoossa ja mun gf asuu Vihdissä. Oon koulussa enemmän poikien kanssa koska muut tytöt ei paljon kiinnosta. (paitsi mun gf ;P) Pojat siis ovat olleet mun tukena ku oon romahtanut koulussa kesken koulupäivän koska oon ikävöiny gffää. En oo voinu kertoo pojille miks oon itkeny koulussa.
Eli kaikki pojat! Voitteko te kertoo et mitä mun pitäis tehä! Tarviin teidän apua!!!
Ja kiitos jo etukäteen <3
Auttakaa! (Ja sori pitkä viesti)
Anonyymi-ap
5
304
Vastaukset 5
- Anonyymi
Pystyttekö te auttaa mua! 😭 oon ihan romuna💔
- Anonyymi
Olkaa kilttejä❤️🩹
- Anonyymi
Ei taida hirveästi olla poikia lesbo-palstalla. Mutta pidemmän matkan suhteessa kannattaa pitää yhteyttä myös puheluilla ja videon välityksellä. Siihen välimatkaan pitää vaan oppia tottumaan, vaikka välillä se tuntuu kurjalta.
- Anonyymi
Niin. Tiedän. Mutta tätä on jatkunut jo monta kuukautta. Elo oon ihan hirveen ahdistunut, panikoin, en saa unta ja koulussa vaan itken. 😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60503
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496