...... ilman koskettelua. Mielenkiinnosta kysyn.
Saatko orgasmin jos vain pelkästään pehvaasi tuupataan...
10
178
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä saan tulee tosi rajuna koko kroppa tärisee
- AnonyymiUUSI
Eli sinähän sen ittestäs homo tiedät.
- AnonyymiUUSI
Vittu että joku kakara voi olla vajaa älynen ja aukoa päätään kun ei muuhun kykene.
(Eli paskot alles homo) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinähän sen ittestäs homo tiedät.
sä varmaan saat turpaas joka päivä.
- AnonyymiUUSI
Hyvältä se tuntuu aidosti. En tarvitse muuta. Yleensä alussa niin kova kiima, että on kalu valuttaa limaa. Ei kauan mene, kun toisen kulli sisällä, kun itse laukean.
- AnonyymiUUSI
Juu tämä homo poika on pää auki joka paikassa, ottaa kantaa kaikkeen aina sama kommentti ja negatiivinen asenne.
- AnonyymiUUSI
Miten tän h pojan saisi poistettua, pitäisikö poliisille ilmoittaa että tutkis ketä hän on.
- AnonyymiUUSI
Rikosilmoitus tehty!
- AnonyymiUUSI
En voi tietää kun mun poikamaisen pieneen peppuun ei ole vielä pantu. M57 02al
- AnonyymiUUSI
N33 kyllä välillä jos olen todella kiihottunut ja miehelläni kyrpä 100pinnaa kovana. Tänään aamulla viimeks hiplailin itteni jo märäks. Menin keittiöön kun mies oli siellä. Totesin että nyt naidaan. Hyppäsin tasolle ja vedin mieheni lähemmäs ja samalla hyväilin kyrpää boxerien päältä. Mies suuteli kaulaani ja kostuin entisestään. Raotin stringejä ja ohjasin kyrvän pilluuni. Mieheni nai minua keittiötasolla niin että olin jo räjähtää siinä. Ohjasin kuitenkin kyrvän ulos. Nousin pystyyn nojasin käsilläni pöytään ja pyllistin seksikkäästi. Hyväilin persettäni ja pyysin miestäni panemaan perseeseen. Hitaasti kyrpä tunkeutui niin kiimaiseen aukkooni ja tunsin olevani aivan täynnä. Mieheni kiihytti tahtia ja tunsin että kohta saan orgasmin. Räjähdin lähes välittömästi. Sanoin miehelle että laukea sisään. Heti perään kyrpä tyhjeni perseeseeni.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4173394On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1142555Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1062533Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12369Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll322118Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1891576Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel231424Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2021220Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451206- 941115