...... ilman koskettelua. Mielenkiinnosta kysyn.
Saatko orgasmin jos vain pelkästään pehvaasi tuupataan...
17
783
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä saan tulee tosi rajuna koko kroppa tärisee
- Anonyymi
Eli sinähän sen ittestäs homo tiedät.
- Anonyymi
Vittu että joku kakara voi olla vajaa älynen ja aukoa päätään kun ei muuhun kykene.
(Eli paskot alles homo) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä varmaan saat turpaas joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä saat tosta kun aina auvot päätäsi ja kommentoit ilkeästi, oletko ollut noin ilkeä aina.
- Anonyymi
Hyvältä se tuntuu aidosti. En tarvitse muuta. Yleensä alussa niin kova kiima, että on kalu valuttaa limaa. Ei kauan mene, kun toisen kulli sisällä, kun itse laukean.
- Anonyymi
Juu tämä homo poika on pää auki joka paikassa, ottaa kantaa kaikkeen aina sama kommentti ja negatiivinen asenne.
- Anonyymi
Miten tän h pojan saisi poistettua, pitäisikö poliisille ilmoittaa että tutkis ketä hän on.
- Anonyymi
Rikosilmoitus tehty!
- Anonyymi
En voi tietää kun mun poikamaisen pieneen peppuun ei ole vielä pantu. M57 02al
- Anonyymi
N33 kyllä välillä jos olen todella kiihottunut ja miehelläni kyrpä 100pinnaa kovana. Tänään aamulla viimeks hiplailin itteni jo märäks. Menin keittiöön kun mies oli siellä. Totesin että nyt naidaan. Hyppäsin tasolle ja vedin mieheni lähemmäs ja samalla hyväilin kyrpää boxerien päältä. Mies suuteli kaulaani ja kostuin entisestään. Raotin stringejä ja ohjasin kyrvän pilluuni. Mieheni nai minua keittiötasolla niin että olin jo räjähtää siinä. Ohjasin kuitenkin kyrvän ulos. Nousin pystyyn nojasin käsilläni pöytään ja pyllistin seksikkäästi. Hyväilin persettäni ja pyysin miestäni panemaan perseeseen. Hitaasti kyrpä tunkeutui niin kiimaiseen aukkooni ja tunsin olevani aivan täynnä. Mieheni kiihytti tahtia ja tunsin että kohta saan orgasmin. Räjähdin lähes välittömästi. Sanoin miehelle että laukea sisään. Heti perään kyrpä tyhjeni perseeseeni.
- Anonyymi
Kyllä sain. Se vaati näköjään brutaalin panon suurella patukalla. Lähes sietämätön kipu ja alistuminen sai aikaan mielettömän seisokin. Laukesin melko nopeasti, sen jälkeen pano tuntui todella bautunnolliselta eikä enää niin kivuliaalta. Sain nauttia siitä vielä vartin ja huomasin kovettuvani uudelleen. En kuitenkaan päässyt enää mukaan, kun kymppani lopetti, läimäytti perseelle ja lähti saunaan.
- Anonyymi
Joskus yksin ollessani salaa vaimoltani otan pienen anaalitapin ja laitan liukuvoidetta runsaasti peppuuni, asetun istuma asentoon tappi pepussa ja rytmikkäästi alan pomppia niin että tappi menee oikein syvälle osuen välillä eturauhaseen ja kullini seisoo ja heiluu samalla kun tunnen että laukean, spermaa tulee sykkien eikä tarvitse runkata samaan aikaan vaan antaa ihan vapaasti lentää...
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet. Mitäs vittuu tänne tuut röhkii pysy pahnoillas porsas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähähää mitäs olet. Mitäs vittuu tänne tuut röhkii pysy pahnoillas porsas.
Edelleen sulla paha olo, älä aja mitään rekkaa päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen sulla paha olo, älä aja mitään rekkaa päin.
Mistäs olet pahan olon olet saanut. Aja homo päin rekkaa ongelmas ratkeaa.
Kyllä olen saanut orkun kulliini koskematta, kun olen oikein kiimainen ollut ja otan paksua dildoa peppuuni. Aito paksu kulli on vielä kokematta
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474781
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on204504Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h803596Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443573En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143527Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai993380Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682896Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?52870- 252539
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta312134