Punainen Risti ystävyystoiminta : joku random tukihenkilö pistää sulle kerran viikossa sähköpostia hei mitä kuuluu. Tai joku vapaaehtoinen käy sun kanssa kerran kuussa kahvilassa.
Adhd liitto:
Lomia lapsiperheille ja vertaistukea adhd lasten vanhemmille, ei mitään yksin asuville aikuisille.
. Minä haluan jotain arvostusta yksinäisille ihmisille ei me haluta joutua potilaan asemaan etsiessämme normaalia sosiaalista kanssakäymistä. Konkreettisesti rakentakaa adhd kahviloita ja pitäkää vertaistapaamisia joihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Haluan oikeasti fiilata toista ihmistä.
Mistään ei saa apua yksinäisyyteen!
62
353
Vastaukset
- Anonyymi
Lähijuottolasta löytyy varmasti samalla mielenlaadulla varustettua kanssa ihmistä yllin kyllin. Kahvi tietenkin sekin lisää valppautta mutta ADHD kupin kyljessä leimaisi kyllä pahemman kerran. Ei moni halua sentään kuuluttaa kaikelle kansalle omaa vikapäisyyyttään.
- Anonyymi
Eikö sulle käy ADHD liiton yhdistystoiminta ja heidän tarjoamat tapahtumat?
- Anonyymi
Yksinäisyyteen ei ole paljoa apua valitettavasti saatavilla
- Anonyymi
Torjuttiinko sinut facebookissa yksinäisten ryhmästä ?
- Anonyymi
Millasia vastuksia ja millanen sun oma ystävänhakuilmoitus on sivustolla jossa voi hakea kavereita ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millasia vastuksia ja millanen sun oma ystävänhakuilmoitus on sivustolla jossa voi hakea kavereita ?
En mä käytä sosiaalista mediaa. Haluun nimenomaan livenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai hakeuduttava paikkoihin, joissa käy ihmisiä. Kukaan ei hae kotoa ketään ystäväkseen.
Ystävyyskin kehittyy yleensä pikkuhiljaa, alkaen kaveruudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai hakeuduttava paikkoihin, joissa käy ihmisiä. Kukaan ei hae kotoa ketään ystäväkseen.
Ystävyyskin kehittyy yleensä pikkuhiljaa, alkaen kaveruudesta.Nuorisotilat on kielletty aikuisilta sanoi nuorisotyöntekijä kun kävin siellä peli-illassa. Ei tähän ole toimivaa ratkaisua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorisotilat on kielletty aikuisilta sanoi nuorisotyöntekijä kun kävin siellä peli-illassa. Ei tähän ole toimivaa ratkaisua.
Jos oot liian vana niin joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot liian vana niin joo
Aikuisuus on siis syy mädäntyä sohvalle. Haluan muuttaa maahan jossa aikuisetkin otetaan huomioon yhteiskunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuisuus on siis syy mädäntyä sohvalle. Haluan muuttaa maahan jossa aikuisetkin otetaan huomioon yhteiskunnassa.
Aikuisten pitää ite ettiä enemmän kuin nuorten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuisten pitää ite ettiä enemmän kuin nuorten
Aikuisuus on epäreilu ikäkausi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorisotilat on kielletty aikuisilta sanoi nuorisotyöntekijä kun kävin siellä peli-illassa. Ei tähän ole toimivaa ratkaisua.
On aikuisillekin paikkoja, joissa voi käydä.
Riippuu varmaan siitäkin, missä asuu. Isommilla paikkakunnilla ainakin on yhdistyksiä ja järjestötoimintaa, asukastiloja, tms.
Jos on hengellisyyteen taipuvaisuutta, kirkoillakin on kaikenlaista toimintaa.
Urheiluharrastus mahdollisuuksiakin aikuisille on, kuntosaleja, porukkapelejä, ym.
Miettii vähän, mitä haluaisi, mikä kiinnostaisi, ja alkaa ottamaan selvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten sun pitää mennä paikkoihin jossa tapaa ihmisiä kun netti on poissuljettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohan seurakunnilla erilaisia ryhmiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on lapsiperheille. Tämä on fakta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aikuisillekin paikkoja, joissa voi käydä.
Riippuu varmaan siitäkin, missä asuu. Isommilla paikkakunnilla ainakin on yhdistyksiä ja järjestötoimintaa, asukastiloja, tms.
Jos on hengellisyyteen taipuvaisuutta, kirkoillakin on kaikenlaista toimintaa.
Urheiluharrastus mahdollisuuksiakin aikuisille on, kuntosaleja, porukkapelejä, ym.
Miettii vähän, mitä haluaisi, mikä kiinnostaisi, ja alkaa ottamaan selvää.Minun Syrjäytyminen on aikuisuuden seuraus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun Syrjäytyminen on aikuisuuden seuraus
Mutta se on asia, johon voit itse vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mut täällä (Helsinki, en oo alottaja sit) kävijät on lapsiperheitä tai vanhuksia. Nuorille on toimintaa mut niissä ei paljoa kukaan käy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun Syrjäytyminen on aikuisuuden seuraus
Ehkä sun pitäs sit miettiä mis vika. Ootko töissä? Koulussa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikuisuus on epäreilu ikäkausi.
Ei oo. Sullahan on just vapaus tehä mitä vaan toisinku teininä
- Anonyymi
Usein yksinäisyys on sellaista, että siihen ei auta mikään. Aloittajankin kohdalla on ilmeisesti juuri niin.
Ihmisiä ja potentiaalisia ystäviä on maailma täynnä. Mutta jos ei itse osaa luoda ja ylläpitää yhteyttä toiseen ihmiseen, siinä ei mitkään kahvilat auta. Yksinäisyys pysyy, kun et koskaan osaa tuntea yhteyttä muihin ihmisiin, vaikka muita olisi kuinka paljon. Muut pysyvät muina.
Miten yksinäisen voisi opettaa luomaan, kokemaan ja ylläpitämään yhteyden toiseen ihmiseen? Että he olisivat ME.- Anonyymi
Jos ei osaa tuntea yhteyttä muihin niin siinä voi olla muutakin kyseessä kuin yksinäisyys ,
- Anonyymi
Haluan ihmisiä jotka eivät halua kasvaa aikuisiksi.
- Anonyymi
Eli haluat elämääsi aikuisia jotka ei ota vastuuta elämästään ? Eivät asu itsenäisesti ja huolehdi itse itsestään ,haluavat heitä passataan ja kaikki tehdään heidän puolesta. No onnea siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli haluat elämääsi aikuisia jotka ei ota vastuuta elämästään ? Eivät asu itsenäisesti ja huolehdi itse itsestään ,haluavat heitä passataan ja kaikki tehdään heidän puolesta. No onnea siihen.
Aikuiset on juroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset on juroja.
asut sä sun äidin ja isän kanssa ja ne pesee sun pyykit ja syöttää sut ja peittelee sänkyyn. aikuisen ihmisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asut sä sun äidin ja isän kanssa ja ne pesee sun pyykit ja syöttää sut ja peittelee sänkyyn. aikuisen ihmisen
jotkut autistit ja ADHD on tollasia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotkut autistit ja ADHD on tollasia
No sitten pitää etsiä samantyylisiä ihmisiä ystäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten pitää etsiä samantyylisiä ihmisiä ystäväksi.
Voipi olla vaikeeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla vaikeeta
Niin voihan se olla. Mutta musta ei ole siihen että tuun leikkii sun kaa nukeilla ja legoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voihan se olla. Mutta musta ei ole siihen että tuun leikkii sun kaa nukeilla ja legoilla.
Yllättävää kyll ADHD ei välttämättä siedä toisiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävää kyll ADHD ei välttämättä siedä toisiaan
Mä en leiki leluilla vaan haluan rakentaa majoja ym lapsellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en leiki leluilla vaan haluan rakentaa majoja ym lapsellista.
Siis se mun ainoa ystävä joka mulla oli koskaan ollut teki kaikkea uhkarohkeaa ja levotonta. Olin näinä hetkinä oikeasti onnellinen eikä mun tarvinnut esittää mitään muuta kuin olen. Ei tuollasen jälkeen enää tyydy feikkiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se mun ainoa ystävä joka mulla oli koskaan ollut teki kaikkea uhkarohkeaa ja levotonta. Olin näinä hetkinä oikeasti onnellinen eikä mun tarvinnut esittää mitään muuta kuin olen. Ei tuollasen jälkeen enää tyydy feikkiin!
Siis haluan Paljon riskejä ottavan ja älyttömiä ideoita omaavan ihmisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako hermosolua kuolee joka kerta kun lukee yhden vittuilu kommentin?
Montako tuntia trollit on hukanneet elämäänsä ihmisten loukkaamiseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis haluan Paljon riskejä ottavan ja älyttömiä ideoita omaavan ihmisen.
No netin kautta löytää, ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No netin kautta löytää, ehkä
Mä oon se sama tyyppi joka pari viikkoa sitten hölmöili netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon se sama tyyppi joka pari viikkoa sitten hölmöili netissä.
Sit ei kantti ehkä
Hei,
Yksinäisyyttä voi yrittää lievittää myös virtuaalisesti. Täälläkin keskustelu on tavallaan sellaista.
Lisäksi voi osallistua esimerkiksi ryhmächatteihin, joita netistä löytyy. Laitan vinkiksi tähän Tukinetin ryhmächatit, joita on joka arkipäivä. Kaikki Tukinetin ryhmächatit ovat ohjattuja ja keskustelut niissä käydään anonyymisti nimimerkeillä. Käynnissä olevat ja seuraavaksi tulevat ryhmächatit näkee Tukinetin etusivun chat-karusellista. https://tukinet.net/
Erityismainintana Maaseudun tukihenkilöverkon järjestämät Apua, mikä ihmissuhde! ryhmächattejä, joissa on teemana juuri yksinäisyys. Yksinäisyys on yleistä, ja kaikki tuntevat sitä joskus. Ihminen voi olla yksinäinen myös silloin, kun hänellä on paljon ystäviä. Yksinäisyys saattaa jopa hävettää ja pelottaa niin, ettei siitä halua edes puhua. Yksinäisyys voi ahdistaa ja jopa satuttaa, jos tuntee ettei kelpaa tai tule hyväksytyksi. Tule rohkeasti juttelemaan, olemme täällä sinua varten, valmiina kuuntelemaan ja kohtaamaan. Höpötellään niitä näitä tai syvällisempiä asioita, sen päätät sinä. Chattiin pääset täältä: https://tukinet.net/teemat/apua-mika-ihmissuhde/ryhmachatit/
Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Mä en ole nähnyt ketään moneen vuoteen.
- Anonyymi
Ei minä en kaipaa virtuaalista yksinäisyyden lievitystä vaan livetapaamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minä en kaipaa virtuaalista yksinäisyyden lievitystä vaan livetapaamista!
Tämänkin takia moni päättää päivänsä, ainoa apu yksinäisyyteen on joku nettibotti, nyt musta taas tuntuu että voisin hypätä auton alle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkin takia moni päättää päivänsä, ainoa apu yksinäisyyteen on joku nettibotti, nyt musta taas tuntuu että voisin hypätä auton alle!
Tekoälyllä korvataan ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälyllä korvataan ihminen
Sit pitää mennä jonnekkin
- Anonyymi
Mä soitin tonne kerran aikuistumiseen liittyvistä ongelmista niin teidän työntekijä vähätteli mua ja sanoi ettei mun ongelma kuulu kriisipuhelimelle. Valikoidaan mieltymysten mukaan kenen ongelmat ovat ongelmia? Eikö se ole tarpeeksi pätevä syy soittaa jos on huutanut koko päivän kun energia ei riitä kaikkeen mitä multa vaaditaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä soitin tonne kerran aikuistumiseen liittyvistä ongelmista niin teidän työntekijä vähätteli mua ja sanoi ettei mun ongelma kuulu kriisipuhelimelle. Valikoidaan mieltymysten mukaan kenen ongelmat ovat ongelmia? Eikö se ole tarpeeksi pätevä syy soittaa jos on huutanut koko päivän kun energia ei riitä kaikkeen mitä multa vaaditaan.
Huutaminen koska energia ei riitä? Kuulosta sille et tarttet kyllä terapiaa tai lääkkeitä tai jotain muuta tukea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huutaminen koska energia ei riitä? Kuulosta sille et tarttet kyllä terapiaa tai lääkkeitä tai jotain muuta tukea.
Naisilla on vähemmän energiaa.
- Anonyymi
Voidaanko kaikki nyt oikeasti käyttäytyä kuten käyttäytyisimme kasvotusten livenä muiden ihmisten keskuudessa? Ei voi olla noin vaikeaa kunnioittaa toisen rajoja. Kiusaajat on syrjäytyneitä luusereita
- Anonyymi
Miksi mun kommentti poistettiin kun puolustin itseäni kiusaajalta?
- Anonyymi
Se muka oli epäasiallinen mutta noi vammaiseksi autistivajakiksi haukkumiskommentit jätetään!
- Anonyymi
Haluan kostaa nettikiusaajalle.
- Anonyymi
Kontulan Ressukat kirjoittelee kaatokännissä, kovistelee niillä harvoilla solvauksilla mitä osaa.
- Anonyymi
Mä panen netin poikki muuten tässä menee toiset 12 tuntia.
- Anonyymi
Ei kukaan joka tänne kirjoittaa voi oikeasti hyvin.
- Anonyymi
Järki lähti näkemiin.
- Anonyymi
Milloin mun äiti tajuaa että en ole onnellinen asiallisessa seurassa. Tarvitsen muita hulluja lähelleni.
- Anonyymi
Katson vierestä kun trollit nauraa itselleen rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Täällä ei saa sanoa sanaa mania.
- Anonyymi
Miksi Mania on kielletty sana?
- AnonyymiUUSI
Automaattinen sensuuri poistaa viestin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Automaattinen sensuuri poistaa viestin.
Epäreilua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235068Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo612989Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122880HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432801Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi151572Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271476Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091211- 681090
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei204919