Neste lopettaa öljyntoimitukset Teboileille, joten ehkä viimein kyseiset pumput häviää Virtainkin katukuvasta.
Heipat Teboilille
12
827
Vastaukset
- Anonyymi
Teboil kuuluu venäläisomisteiseen Lukoil-konserniin.
- Anonyymi
Kyllä ja kun Neste on toimittanut öljyä Teboilille, niin käytännössä se on tukenut Venäjän sotakassaa.
- Anonyymi
Tai sitten vaihdetaan kyltit katolle ja toiminta jatkuu.
- Anonyymi
Jos kyltit vaihdetaan toisen brändin alle, niin onko se silloin Teboil?
- Anonyymi
No höh.
Pitää kai tankata jossain ruovedellä sit - Anonyymi
Ei tuu isoo menetystä tosta
- Anonyymi
Harmi. Ei oo enään monta tankkauspaikkaa tällä kylällä
- Anonyymi
Teboilin tunnusten häipyminen ei harmita yhtään. Vielä saa polttoainetta hyvinkin. Ruovedellä on vielä huonompi tilanne.
Onhan tietysti pakkokin tankkausinfran vähentyä, koska polttomoottoriautojen määrä vähenee.
- Anonyymi
Pudotuspeli menossa, autoilijoiden määrä tuntuvasti pienentynyt ja seuraavana kitusen kievari sulkee ovensa, neste voi aikansa sinnitellä kylmäasemana kunnes tekee myöskin teboilit.
- Anonyymi
Telotettavat on jo nimetty ja asemat häipyy Kaikki🪓
- Anonyymi
Eli virratti kuihtuu tähän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm74748J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 43699
- 106652
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 46552
- 41498
- 18498