Hetkeä että saadaan nämä tunteet sanoa toisillemme? Miksi jollain tavalla siihen uskon
Tuleeko sitä
25
485
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Laita veeralle viestiä ja kysy
- AnonyymiUUSI
Sekopäältä halua yhtään enää menee estoon heti!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekopäältä halua yhtään enää menee estoon heti!!
Juuri noin se on!
- AnonyymiUUSI
En tiiä, mutta odotellessa käy siellä astraalitasolla rakastelemassa miehiä 😁 sukkahoususepi
- AnonyymiUUSI
Ei nainen tee mitään miehellä joka tykkää miehistä!
- AnonyymiUUSI
Kyllä se aika tulee☺️
- AnonyymiUUSI
Sinähän olet ne jo sanonut, useampaankin kertaan. Ja minä puolestani en voi sanoa mitään, koskaan.
- AnonyymiUUSI
Miksi et voi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi
No tiedät kyllä miksi. Samasta syystä kuin et sinäkään saisi sanoa mitään, mutta olet silti sanonut
- AnonyymiUUSI
Tuskin. En ole "ystäviä" hakemassa
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä sitten haet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä sitten haet
Mitä sinä haet täältä- selontekoja tuntemattomilta ihmisiltä? Sivusta🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä sitten haet
En mitään. Siirryn ryhmään -pettynyt pahasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mitään. Siirryn ryhmään -pettynyt pahasti
Miksi olet pettynyt? :(
Sivu
- AnonyymiUUSI
Itse eilen sanoit ettet ole hakemassa mitään. Pysyykö tuuliviiri nyt siinä päätöksessä.
- AnonyymiUUSI
Sanoiko ihan kasvotusten vai täältäkö luit?
Sivu - AnonyymiUUSI
Yx sano et se menee yhen komeen nuoren miehen messiin tänää. Mut en tie olix siin sit perää. Ku kuulema toisen mielest sen muijas o.
- AnonyymiUUSI
Raisalleko
- AnonyymiUUSI
Kyllä tulee. On vaan kynnys ottaa yhteyttä kun päällimmäisenä on rakkaudelliset tunteet toista kohtaan. Änkytä siinä sitten työasioita. naiselle
- AnonyymiUUSI
Jos on rohkeutta kertoa tai näyttää tunteensa, silloin voi saada jotain josta voi olla onnellinen. Jos voi olla ilman rakkautta niin silloin pitää olla kertomatta.
- AnonyymiUUSI
Mä mietin, et halutaanko me kumpikaan tästä puhua. Jos me ei puhuta siksi, että ei oikeasti haluta. Jos kyse ei olekaan siitä, ettei pysty vasn tahdosta.
- AnonyymiUUSI
Mä en vaan kestä ajatusta, ettei tästä tulis mitään. Odotan jotain vahvistusta, että voisi kertoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en vaan kestä ajatusta, ettei tästä tulis mitään. Odotan jotain vahvistusta, että voisi kertoa.
Mikä se vahvistus voisi olla? Tarvitsen ideoita.
- AnonyymiUUSI
En tule sanomaan ikinä mitään ennen kuin olen varma hänestä. Vihjeet ei riitä, ei edes se miten katsot.
- AnonyymiUUSI
Tulee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4323644Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1172692Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne162192Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv232039Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941627Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491574Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541455