Järjetöntä! Koirapuisto ja virkistysmetsä jäämässä teollisuushallin alle. Nyt ihmiset herätys!
Koirapuiston hävitys!???
24
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Siis niinkö ?
- Anonyymi
Ei oo koiraa niin joutaakin hävittää puiston. T. Kielletään kaikki mikä ei itseä kiinnosta.
- Anonyymi
Ni no minne ne koirat kakkii? Tai missä nk treffailee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni no minne ne koirat kakkii? Tai missä nk treffailee?
Koirat vois kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni no minne ne koirat kakkii? Tai missä nk treffailee?
Ei koiran tarvi treffeilla, omistaja ulkoiluttaa ja kerää paskat pussiin.
- Anonyymi
Puisto täytyy tehdä uuteen paikkaan!
- Anonyymi
Kyllä puiston tarvii! Keskemmälle kylää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä puiston tarvii! Keskemmälle kylää
Siinnähän se abc kulumalla olis hyvä paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinnähän se abc kulumalla olis hyvä paikka
Siihen vaan kaikki. Ravintola,nuoppari ja koirienkusetus paikka. Tulee elämää keskustaan!
- Anonyymi
Yrityspuisto koirapuiston paikalle tuottaa enemmän !!!
- Anonyymi
Heräsin, hienoa että rakennetaan teollisuushalli!
- Anonyymi
Ollaan onnellisia että joku investoi. Koirapuiston uuteen paikkaan ja tietenkin vähän hienompana.
- Anonyymi
Mahtaa olla mehusa tontti,vanha kaatopaikka oli loistossaan 80 luvulle asti,kaikki haudattiin maahan autonakuista lähtien
- Anonyymi
Tämä teollisuushalli rakennetaan Teollisuustien varteen ,Valion vastapäätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä teollisuushalli rakennetaan Teollisuustien varteen ,Valion vastapäätä.
Tulleeko oikia tehas sinne petäikköön? Jouhtenenmäen alueella on tuota lääniä enempikin sitä laajentaa.
- Anonyymi
puusto tietenkin nurin ja tehas siihen talojen takapihalle.
- Anonyymi
Ohjoh
- Anonyymi
On kyllä iso harmi jos uutta ei heti tehdä
- Anonyymi
erikoiselta kuulostaa jos koirapuiston paikalle halli mutta totta on kun katsoo kaupungin kuulutuksia. viivat vielä vedetty kartassa päälle. siellähän ois teollisuusaluetta vaikka miten paljon vapaana pulkkilantien toisella puolella ja vapaita teollisuustontteja.
- Anonyymi
CTI voi rakentaa hallinsa muualle kuin koirapuiston paikalle. Toisella puolen lääniä riittää.
- Anonyymi
Hyvä, että saadaan yrittäjiä. Koirille riittää lääniä Haapavedellä.
- Anonyymi
Upeaa! Toivotaan ettei ihan kaikkea valiteta kumoon. Täällä pitäjässä sekin kun osataan. Outoa jos yrityksen pitäisi laajentua toiselle puolelle kylää? Sama laajentua sitten Ylivieskaan???
- Anonyymi
Hyvä että tulee yritäjä kuka tahansa ja halli!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579