Hyi Hyi LUONNONYSTÄVÄ

Anonyymi-ap

Kalajokiseudussa Luonnonystävä valitteli, että Viitapakkojen laavulla ei ollut hänelle polttopuita ja että roskistakaan ei ollut. Siis aivan HIRVEÄTÄ - ei ollut roskista Luonnonystävälle metsässä! Että näiden Umpivihreiden Luonnonystävien roskatkin pitäisi kaupungin kuljettaa metsistä pois!

Ja miksi kaupungin pitäisi viedä sinne polttopuut? Jokainen voi viedä ne itse.

17

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mut kun mehän ollaan viiden tähden Kalajoella. Eiks kaikki palvelut kuulu sillon meille?

• Anonyymi

Siellä ei käy turisteja. Kalajokiset joutaa itse raahata puunsa.

• Anonyymi

Mut eikös roskat pitäs kuiteski jättää viiden tähden kaupungin raahattavaksi?

• Anonyymi

Roskat voi polttaa tai viedä kotiin.

• Anonyymi

Kotiin ne pitää viedä. roskien joukossa voi olla palasia muovista ja niistä voi poltettaessa tulla hirveitä saasteita luontoon.

• Anonyymi

Laavulla voi polttaa myös vanhoja auton renkaita. Se on sallittua, jopa suotavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laavulla voi polttaa myös vanhoja auton renkaita. Se on sallittua, jopa suotavaa.

Vieläkös muistatte Pääsiäsikokkojuhlia Hiihtomajalla? Siellä oli valtava läjä auton renkaita, satoja kappaleita. Se sytytettiin pääsiäiskokoksi. Yleisö sai ostaa arpalipukkeita ja arvata montako rengasta palaa. Lähimmäksi arvanneet voittivat palkintoja. Ja oli kyllä mahtavat savut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkös muistatte Pääsiäsikokkojuhlia Hiihtomajalla? Siellä oli valtava läjä auton renkaita, satoja kappaleita. Se sytytettiin pääsiäiskokoksi. Yleisö sai ostaa arpalipukkeita ja arvata montako rengasta palaa. Lähimmäksi arvanneet voittivat palkintoja. Ja oli kyllä mahtavat savut.

Ennen oli ennen ja nyt on nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paistikko makkaraa kokossa ? Miltä maistui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paistikko makkaraa kokossa ? Miltä maistui?

Minäkin aikoinaan näin noita oikeita pääsiäiskokkoja. Kyllä se niin kuuma oli, että ei kukaan siinä makkaraa paistanut ja ei mennyt edes lähelle. Ja yhtään liioittelematta, savua tuli ja se oli mustaa. Muistaakseni Junkkarit kyllä siellää makkaraa grillasivat ja sitä möivät.

• Anonyymi

Tuo Viitapakkojen laavu on ollut monena vuonna aivan hyvässä ja järkevässäkin käytössä. Aika paljon olen siitä ohi kävellyt tai hiihdellyt, kun tulee kierreltyä sitä mukavan tasaista lenkkiä. Siellä on ollut lapsiperheitä ja lapset tietysti innoissaan tuommoisesta kokemuksesta. Mutta sitten se toinen puoli. Aivan liian usein on käynyt niin, että laavulla ei ole enää ketään, mutta mahtava nuotio on jätetty puita turhaan palamaan. Liekö pelkkää ilkeyttä, vai eikö osata yhtään arvioida, että montako klapia tarvitaan muutaman makkaran paistoon.

Siispä selvintä olisi, että siellä ei ole puita valmiina, vaan jokainen vie itse omat polttopuunsa. Kyllä ne tarvittavat klapit kulkee repussa eväiden kaverina.

• Anonyymi

Paljonhan myös köyhät ruttunaamat varastaa puita laavujen varastoista. Siksi esim. Poukamassa on vain rankoja, joista pitää itse sahata ja halkoa huonoilla työkaluilla klapit. Ihan käypä ratkaisu minun mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonhan myös köyhät ruttunaamat varastaa puita laavujen varastoista. Siksi esim. Poukamassa on vain rankoja, joista pitää itse sahata ja halkoa huonoilla työkaluilla klapit. Ihan käypä ratkaisu minun mielestä.

Onko puut kuivia vai märkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on tuo poukama?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on tuo poukama?

Vihaslahdessa sen lintutornin lähellä. Autolla pääsee perille asti. Toki Hiekkasärkiltä voi sinne lankkupolkuakin pitkin kävellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaslahdessa sen lintutornin lähellä. Autolla pääsee perille asti. Toki Hiekkasärkiltä voi sinne lankkupolkuakin pitkin kävellä.

Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielläkin penikat köy polttamassa paikkoja. Liian helppo saavutettavuus on joskus huono asia. Siksi on hyvä että esim. Rahjan saaristoon ei lonkkavikaiset sikaniskat pääse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6592
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      366
      6166
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3043
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2514
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2165
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1315
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe