Hyi Hyi LUONNONYSTÄVÄ

Anonyymi-ap

Kalajokiseudussa Luonnonystävä valitteli, että Viitapakkojen laavulla ei ollut hänelle polttopuita ja että roskistakaan ei ollut. Siis aivan HIRVEÄTÄ - ei ollut roskista Luonnonystävälle metsässä! Että näiden Umpivihreiden Luonnonystävien roskatkin pitäisi kaupungin kuljettaa metsistä pois!

Ja miksi kaupungin pitäisi viedä sinne polttopuut? Jokainen voi viedä ne itse.

17

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mut kun mehän ollaan viiden tähden Kalajoella. Eiks kaikki palvelut kuulu sillon meille?

• Anonyymi

Siellä ei käy turisteja. Kalajokiset joutaa itse raahata puunsa.

• Anonyymi

Mut eikös roskat pitäs kuiteski jättää viiden tähden kaupungin raahattavaksi?

• Anonyymi

Roskat voi polttaa tai viedä kotiin.

• Anonyymi

Kotiin ne pitää viedä. roskien joukossa voi olla palasia muovista ja niistä voi poltettaessa tulla hirveitä saasteita luontoon.

• Anonyymi

Laavulla voi polttaa myös vanhoja auton renkaita. Se on sallittua, jopa suotavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laavulla voi polttaa myös vanhoja auton renkaita. Se on sallittua, jopa suotavaa.

Vieläkös muistatte Pääsiäsikokkojuhlia Hiihtomajalla? Siellä oli valtava läjä auton renkaita, satoja kappaleita. Se sytytettiin pääsiäiskokoksi. Yleisö sai ostaa arpalipukkeita ja arvata montako rengasta palaa. Lähimmäksi arvanneet voittivat palkintoja. Ja oli kyllä mahtavat savut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkös muistatte Pääsiäsikokkojuhlia Hiihtomajalla? Siellä oli valtava läjä auton renkaita, satoja kappaleita. Se sytytettiin pääsiäiskokoksi. Yleisö sai ostaa arpalipukkeita ja arvata montako rengasta palaa. Lähimmäksi arvanneet voittivat palkintoja. Ja oli kyllä mahtavat savut.

Ennen oli ennen ja nyt on nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paistikko makkaraa kokossa ? Miltä maistui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paistikko makkaraa kokossa ? Miltä maistui?

Minäkin aikoinaan näin noita oikeita pääsiäiskokkoja. Kyllä se niin kuuma oli, että ei kukaan siinä makkaraa paistanut ja ei mennyt edes lähelle. Ja yhtään liioittelematta, savua tuli ja se oli mustaa. Muistaakseni Junkkarit kyllä siellää makkaraa grillasivat ja sitä möivät.

• Anonyymi

Tuo Viitapakkojen laavu on ollut monena vuonna aivan hyvässä ja järkevässäkin käytössä. Aika paljon olen siitä ohi kävellyt tai hiihdellyt, kun tulee kierreltyä sitä mukavan tasaista lenkkiä. Siellä on ollut lapsiperheitä ja lapset tietysti innoissaan tuommoisesta kokemuksesta. Mutta sitten se toinen puoli. Aivan liian usein on käynyt niin, että laavulla ei ole enää ketään, mutta mahtava nuotio on jätetty puita turhaan palamaan. Liekö pelkkää ilkeyttä, vai eikö osata yhtään arvioida, että montako klapia tarvitaan muutaman makkaran paistoon.

Siispä selvintä olisi, että siellä ei ole puita valmiina, vaan jokainen vie itse omat polttopuunsa. Kyllä ne tarvittavat klapit kulkee repussa eväiden kaverina.

• Anonyymi

Paljonhan myös köyhät ruttunaamat varastaa puita laavujen varastoista. Siksi esim. Poukamassa on vain rankoja, joista pitää itse sahata ja halkoa huonoilla työkaluilla klapit. Ihan käypä ratkaisu minun mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonhan myös köyhät ruttunaamat varastaa puita laavujen varastoista. Siksi esim. Poukamassa on vain rankoja, joista pitää itse sahata ja halkoa huonoilla työkaluilla klapit. Ihan käypä ratkaisu minun mielestä.

Onko puut kuivia vai märkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on tuo poukama?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on tuo poukama?

Vihaslahdessa sen lintutornin lähellä. Autolla pääsee perille asti. Toki Hiekkasärkiltä voi sinne lankkupolkuakin pitkin kävellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaslahdessa sen lintutornin lähellä. Autolla pääsee perille asti. Toki Hiekkasärkiltä voi sinne lankkupolkuakin pitkin kävellä.

Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielläkin penikat köy polttamassa paikkoja. Liian helppo saavutettavuus on joskus huono asia. Siksi on hyvä että esim. Rahjan saaristoon ei lonkkavikaiset sikaniskat pääse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      116
      4765
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      183
      4489
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      117
      1922
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1701
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1462
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1199
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      371
      1185
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      74
      1110
    9. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      74
      1055
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      988
    Aihe