Vaimon kanssa päätettiin kertoa meidän kavereille että olemme kimpassa panneet vaimoani.
Kavereistamme on useat ilmoittautuneet halukkaiksi panemaan vaimoani.
Moni ystävistämme on ollut yökylässä meillä ja saaneet panna vaimoani.
Alussa oli puolituttujen kuittailuja mutta kun ei välittänyt niistä niin ne loppuivat.
Kun ollaan istuttu iltaa meillä niin joku aina välillä panee vaimoani.
Päätettiin
Anonyymi-ap
3
1314
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on molemmille ok, niin mikäs siinä.
Lähinnä vaimon ajatusmaailmaa ajattelen, et onko hänelle ok panna kaikkien kamujen kanssa- Anonyymi
Mennään vaimon ehdoilla.
Jos vaimo ei nauti täysin kimppanaisena olemisesta niin ei ole mitään mieltä kimpassa häntä panna.
- Anonyymi
Tuttavaparilla oli eri taktiikka. Mies joi tai oikeastaan vaimo juotti sen tajuttomaksi. Sitten joku vieraista nai illan emäntää. Noissa juhlissa ei muita naisia ollut. Jos ensimmäinen tuli liian nopeasti, useampi saattoi päästä pillulle.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054044Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv552276Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51044- 66834
- 20784
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117778- 39752
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748