Laita tänne ikäsi ja oletko bi tai Gay
Bi 66v
Onko täällä monta bi tai Gay miestä
13
279
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 89v bi mies ja naiseni on 26v..
- Anonyymi
Oon pari kymppinen gei, ajelen hopeisella farkku japsilla, jossa on musta takaluukku, vähän niin kuin vihjeenä
- Anonyymi
Saiskos joskus sitä mustaa takkaluukkua? Olisin hellä.
54bi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiskos joskus sitä mustaa takkaluukkua? Olisin hellä.
54biMää tykkään semmosesta glory-hole hommista kun oon vähän ujo.
Millainen kaara sulla on ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää tykkään semmosesta glory-hole hommista kun oon vähän ujo.
Millainen kaara sulla on ?Mulla on vaalean sininen kanttifarkku Volvo, ja isot vanteet.
Tuu morottaa niin voin näyttää sulle jotain muutakin isoa, sellaista mitä ei bimmeri kuskeille olekkaan kasvanut
- Anonyymi
Pyritäänkö näillä avauksilla viemään huomiota pois kaupungin viranhaltijoiden suhmuroinneista? Vai tokko näille gay ym viesteille muuta foorumia ole?i
- Anonyymi
provokaatiota..
- Anonyymi
suolahtelaisten typeryyksiä
- Anonyymi
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi
Eläkkeellä on aikaa vaikka homostella.
- Anonyymi
Olen vanha opettaja ja mies miehelle on parasta.
- Anonyymi
Minä olen nuori nainen ja naiset on parhaita, ajelen bimmerillä ja kimppaan naisia, joskus vedätän näitä suolahden bodeja, luulevat. että olisin kiinnostunut mokomista pumppaajista. surkeita luusereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nuori nainen ja naiset on parhaita, ajelen bimmerillä ja kimppaan naisia, joskus vedätän näitä suolahden bodeja, luulevat. että olisin kiinnostunut mokomista pumppaajista. surkeita luusereita.
Moiii mä oon lepakko Äkistä ja oon 24v brunette, oon motokuski ja ajan ponssee. Kiinnostaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1562909Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2842600Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.641733Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e431628Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381520- 1221256
- 1101184
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141134Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3381027