Miellä on halloween kutsut. Olen 40 v. sopusuhtainen Rouva. Kyseessä on ihan aikuisten kekkerit. Seksiäkin on tarjolla kaikissa muodoissaan. Miten pitäisi pukeutua ?
Halloween asusteet
20
1005
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa netistä, sieltä löytyy kiltimpiä ja tuhmenpia asuaja noihin juhliin.
- Anonyymi
Pitääpä miettiä Hmmm..... Enpä osaa sanoa miten pitäisi pukeutua. Itse pitää päättää miten pukeutuu, jos tiedossa ei ole selvää pukeutumis etikettiä.
Mä itse menisin rohkeasti mustassa kumi catsuitissa, jos kerta on aikuisten kekkerit. - Anonyymi
Kokemuksesta...noidan asu on hyvä. Korkkarit tai nilkkurit jalkaan, verkkosukat ja sukkanauhaliivit, avoimet rintsikat, noidan hattu ja mahdollisesti naamio. Päälle ohut hiukan läpinäkyvä sifonkinen musta pitkä halkiomekko. Paljon koruja, pikkarit voi unohtaa, ne heitetään kuitenkin pois.
- Anonyymi
Ihan hyvä "luukki", myös jotain seksikästä lateksia vois ajatella noita teemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä "luukki", myös jotain seksikästä lateksia vois ajatella noita teemalla.
Lateksia kyllä, se vain hikoilee inhottavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lateksia kyllä, se vain hikoilee inhottavasti.
Ei lateksissa hikoile jos/kun on pitempää kokemusta lateksiasujen käytöstä ja tottunut niihin. Ensikertalaiselle voi kyllä tulla hiki jo pelkästä jännittämisestä tai innostuu liian vauhdikkaaseen liikkumiseen.
Lateksi ei eristä lämpöä vaan johtaa sitä hyvin pois kehosta.
Ps. Pari päivää sitten olin yhtäjaksoisesti 15 tuntia latex catsuitissa, niin hivenen oli tullut kosteutta iholle vaikka välillä oli seksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lateksissa hikoile jos/kun on pitempää kokemusta lateksiasujen käytöstä ja tottunut niihin. Ensikertalaiselle voi kyllä tulla hiki jo pelkästä jännittämisestä tai innostuu liian vauhdikkaaseen liikkumiseen.
Lateksi ei eristä lämpöä vaan johtaa sitä hyvin pois kehosta.
Ps. Pari päivää sitten olin yhtäjaksoisesti 15 tuntia latex catsuitissa, niin hivenen oli tullut kosteutta iholle vaikka välillä oli seksiä.Entä pelkät lateksi pitkikset, onko kivemmat kuin catsuit?
- Anonyymi
Lontoossa oli tuollaisessa seksiklubilla Halloween party ja siellä eräs nainen oli aivan alasti, mutta värjätty sen näköiseksi, että kauempaa näytti olevan vaatteet päällä.
- Anonyymi
Oletan olleesi paikalla, joten millainen asu oli ylläsi ja millainen tunnelma, viihdyitkö?
- Anonyymi
Tuossa olisi. Housewife Tricked by the Youngest Neighbour on Halloween
- Anonyymi
Joko olet ratkaissut miten pukeudut halloween kekkereihin? Kai nyt kerrot, kun olet kysynyt ja olet saanut ehdotuksia tai olet itse päättänyt miten pukeudut halloween kekkereihin?
- Anonyymi
Noidan asu on minulle mieluinen. 12 cm korolla olevat punaiset nilkkurit, sukat ja lantioliivit, noidan hattu ja 1/2 ritsikat, tangat ja päälle mustan punainen kietaisuviitta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noidan asu on minulle mieluinen. 12 cm korolla olevat punaiset nilkkurit, sukat ja lantioliivit, noidan hattu ja 1/2 ritsikat, tangat ja päälle mustan punainen kietaisuviitta.
Onko tuollaisia kutsuja Suomessa. Lähin paikka on varmuudella Ruotsissa. Adam & eva ja DELUXE. Siellä on säpinää Halloweenina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuollaisia kutsuja Suomessa. Lähin paikka on varmuudella Ruotsissa. Adam & eva ja DELUXE. Siellä on säpinää Halloweenina.
Ei merta edemmäs kalaan ja kutumaani ompi Suomi. Näin se vain on. Minulla on pienen jengin yksityisbileet Halloweenina. Kyllä Suomi poika aina Swedu pellen voittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei merta edemmäs kalaan ja kutumaani ompi Suomi. Näin se vain on. Minulla on pienen jengin yksityisbileet Halloweenina. Kyllä Suomi poika aina Swedu pellen voittaa.
Tuo Deluxe on hyvä paikka. Käytiin vaimon kanssa siellä syyslomalla. Vaimo tykkää tuosta fantasy glore holesta. Ei kuulema jaksanut tuntia enempää, siinäkin oli aika monta "upotusta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kuinka pienet bileet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kuinka pienet bileet ?
Jos noissa seksibileissä on vain kaksi henkilöä, niin ... no jaa. 20 henkilöä on hyvä määrä.
- Anonyymi
Halloween on ihana "tekosyy" riettaisiin roolileikkeihin.
- Anonyymi
Mustat käsineet ja mustat nilkkasukat. olet patavitonen
http://ajattelemasi.com/kortti/Kei - Anonyymi
Vaimo oli baarissa halloween bileissä mustissa nahkaleggareissa ja yli polven saappaissa! Oli sexy. Ja kyllä riitti seuraa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1405991Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu475873Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju584490Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko704011Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta953577- 853434
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1533301Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171612- 451541
Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä161353