Halloween asusteet

Anonyymi-ap

Miellä on halloween kutsut. Olen 40 v. sopusuhtainen Rouva. Kyseessä on ihan aikuisten kekkerit. Seksiäkin on tarjolla kaikissa muodoissaan. Miten pitäisi pukeutua ?

20

1033

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Googlaa netistä, sieltä löytyy kiltimpiä ja tuhmenpia asuaja noihin juhliin.

• Anonyymi

Pitääpä miettiä Hmmm..... Enpä osaa sanoa miten pitäisi pukeutua. Itse pitää päättää miten pukeutuu, jos tiedossa ei ole selvää pukeutumis etikettiä.

Mä itse menisin rohkeasti mustassa kumi catsuitissa, jos kerta on aikuisten kekkerit.

• Anonyymi

Kokemuksesta...noidan asu on hyvä. Korkkarit tai nilkkurit jalkaan, verkkosukat ja sukkanauhaliivit, avoimet rintsikat, noidan hattu ja mahdollisesti naamio. Päälle ohut hiukan läpinäkyvä sifonkinen musta pitkä halkiomekko. Paljon koruja, pikkarit voi unohtaa, ne heitetään kuitenkin pois.

• Anonyymi

Ihan hyvä "luukki", myös jotain seksikästä lateksia vois ajatella noita teemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä "luukki", myös jotain seksikästä lateksia vois ajatella noita teemalla.

Lateksia kyllä, se vain hikoilee inhottavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lateksia kyllä, se vain hikoilee inhottavasti.

Ei lateksissa hikoile jos/kun on pitempää kokemusta lateksiasujen käytöstä ja tottunut niihin. Ensikertalaiselle voi kyllä tulla hiki jo pelkästä jännittämisestä tai innostuu liian vauhdikkaaseen liikkumiseen.
        Lateksi ei eristä lämpöä vaan johtaa sitä hyvin pois kehosta.

Ps. Pari päivää sitten olin yhtäjaksoisesti 15 tuntia latex catsuitissa, niin hivenen oli tullut kosteutta iholle vaikka välillä oli seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lateksissa hikoile jos/kun on pitempää kokemusta lateksiasujen käytöstä ja tottunut niihin. Ensikertalaiselle voi kyllä tulla hiki jo pelkästä jännittämisestä tai innostuu liian vauhdikkaaseen liikkumiseen.
        Lateksi ei eristä lämpöä vaan johtaa sitä hyvin pois kehosta.

Ps. Pari päivää sitten olin yhtäjaksoisesti 15 tuntia latex catsuitissa, niin hivenen oli tullut kosteutta iholle vaikka välillä oli seksiä.

Entä pelkät lateksi pitkikset, onko kivemmat kuin catsuit?

• Anonyymi

Lontoossa oli tuollaisessa seksiklubilla Halloween party ja siellä eräs nainen oli aivan alasti, mutta värjätty sen näköiseksi, että kauempaa näytti olevan vaatteet päällä.

• Anonyymi

Oletan olleesi paikalla, joten millainen asu oli ylläsi ja millainen tunnelma, viihdyitkö?

• Anonyymi

Tuossa olisi. Housewife Tricked by the Youngest Neighbour on Halloween

• Anonyymi

Joko olet ratkaissut miten pukeudut halloween kekkereihin? Kai nyt kerrot, kun olet kysynyt ja olet saanut ehdotuksia tai olet itse päättänyt miten pukeudut halloween kekkereihin?

• Anonyymi

Noidan asu on minulle mieluinen. 12 cm korolla olevat punaiset nilkkurit, sukat ja lantioliivit, noidan hattu ja 1/2 ritsikat, tangat ja päälle mustan punainen kietaisuviitta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noidan asu on minulle mieluinen. 12 cm korolla olevat punaiset nilkkurit, sukat ja lantioliivit, noidan hattu ja 1/2 ritsikat, tangat ja päälle mustan punainen kietaisuviitta.

Onko tuollaisia kutsuja Suomessa. Lähin paikka on varmuudella Ruotsissa. Adam & eva ja DELUXE. Siellä on säpinää Halloweenina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuollaisia kutsuja Suomessa. Lähin paikka on varmuudella Ruotsissa. Adam & eva ja DELUXE. Siellä on säpinää Halloweenina.

Ei merta edemmäs kalaan ja kutumaani ompi Suomi. Näin se vain on. Minulla on pienen jengin yksityisbileet Halloweenina. Kyllä Suomi poika aina Swedu pellen voittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei merta edemmäs kalaan ja kutumaani ompi Suomi. Näin se vain on. Minulla on pienen jengin yksityisbileet Halloweenina. Kyllä Suomi poika aina Swedu pellen voittaa.

Tuo Deluxe on hyvä paikka. Käytiin vaimon kanssa siellä syyslomalla. Vaimo tykkää tuosta fantasy glore holesta. Ei kuulema jaksanut tuntia enempää, siinäkin oli aika monta "upotusta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko kuinka pienet bileet ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko kuinka pienet bileet ?

Jos noissa seksibileissä on vain kaksi henkilöä, niin ... no jaa. 20 henkilöä on hyvä määrä.

• Anonyymi

Halloween on ihana "tekosyy" riettaisiin roolileikkeihin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaimo oli baarissa halloween bileissä mustissa nahkaleggareissa ja yli polven saappaissa! Oli sexy. Ja kyllä riitti seuraa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      241
      7467
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      139
      3901
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      117
      2178
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      26
      1477
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      43
      1453
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      33
      1372
    7. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      341
      1190
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      141
      1002
    9. Milloin palaat

Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️
      Ikävä
      23
      938
    10. Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!

Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä
      Suomalaiset julkkikset
      7
      907
    Aihe