Halloween asusteet

Anonyymi-ap

Miellä on halloween kutsut. Olen 40 v. sopusuhtainen Rouva. Kyseessä on ihan aikuisten kekkerit. Seksiäkin on tarjolla kaikissa muodoissaan. Miten pitäisi pukeutua ?

21

1077

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Googlaa netistä, sieltä löytyy kiltimpiä ja tuhmenpia asuaja noihin juhliin.

• Anonyymi

Pitääpä miettiä Hmmm..... Enpä osaa sanoa miten pitäisi pukeutua. Itse pitää päättää miten pukeutuu, jos tiedossa ei ole selvää pukeutumis etikettiä.

Mä itse menisin rohkeasti mustassa kumi catsuitissa, jos kerta on aikuisten kekkerit.

• Anonyymi

Kokemuksesta...noidan asu on hyvä. Korkkarit tai nilkkurit jalkaan, verkkosukat ja sukkanauhaliivit, avoimet rintsikat, noidan hattu ja mahdollisesti naamio. Päälle ohut hiukan läpinäkyvä sifonkinen musta pitkä halkiomekko. Paljon koruja, pikkarit voi unohtaa, ne heitetään kuitenkin pois.

• Anonyymi

Ihan hyvä "luukki", myös jotain seksikästä lateksia vois ajatella noita teemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä "luukki", myös jotain seksikästä lateksia vois ajatella noita teemalla.

Lateksia kyllä, se vain hikoilee inhottavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lateksia kyllä, se vain hikoilee inhottavasti.

Ei lateksissa hikoile jos/kun on pitempää kokemusta lateksiasujen käytöstä ja tottunut niihin. Ensikertalaiselle voi kyllä tulla hiki jo pelkästä jännittämisestä tai innostuu liian vauhdikkaaseen liikkumiseen.
        Lateksi ei eristä lämpöä vaan johtaa sitä hyvin pois kehosta.

Ps. Pari päivää sitten olin yhtäjaksoisesti 15 tuntia latex catsuitissa, niin hivenen oli tullut kosteutta iholle vaikka välillä oli seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lateksissa hikoile jos/kun on pitempää kokemusta lateksiasujen käytöstä ja tottunut niihin. Ensikertalaiselle voi kyllä tulla hiki jo pelkästä jännittämisestä tai innostuu liian vauhdikkaaseen liikkumiseen.
        Lateksi ei eristä lämpöä vaan johtaa sitä hyvin pois kehosta.

Ps. Pari päivää sitten olin yhtäjaksoisesti 15 tuntia latex catsuitissa, niin hivenen oli tullut kosteutta iholle vaikka välillä oli seksiä.

Entä pelkät lateksi pitkikset, onko kivemmat kuin catsuit?

• Anonyymi

Lontoossa oli tuollaisessa seksiklubilla Halloween party ja siellä eräs nainen oli aivan alasti, mutta värjätty sen näköiseksi, että kauempaa näytti olevan vaatteet päällä.

• Anonyymi

Oletan olleesi paikalla, joten millainen asu oli ylläsi ja millainen tunnelma, viihdyitkö?

• Anonyymi

Tuossa olisi. Housewife Tricked by the Youngest Neighbour on Halloween

• Anonyymi

Joko olet ratkaissut miten pukeudut halloween kekkereihin? Kai nyt kerrot, kun olet kysynyt ja olet saanut ehdotuksia tai olet itse päättänyt miten pukeudut halloween kekkereihin?

• Anonyymi

Noidan asu on minulle mieluinen. 12 cm korolla olevat punaiset nilkkurit, sukat ja lantioliivit, noidan hattu ja 1/2 ritsikat, tangat ja päälle mustan punainen kietaisuviitta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noidan asu on minulle mieluinen. 12 cm korolla olevat punaiset nilkkurit, sukat ja lantioliivit, noidan hattu ja 1/2 ritsikat, tangat ja päälle mustan punainen kietaisuviitta.

Onko tuollaisia kutsuja Suomessa. Lähin paikka on varmuudella Ruotsissa. Adam & eva ja DELUXE. Siellä on säpinää Halloweenina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuollaisia kutsuja Suomessa. Lähin paikka on varmuudella Ruotsissa. Adam & eva ja DELUXE. Siellä on säpinää Halloweenina.

Ei merta edemmäs kalaan ja kutumaani ompi Suomi. Näin se vain on. Minulla on pienen jengin yksityisbileet Halloweenina. Kyllä Suomi poika aina Swedu pellen voittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei merta edemmäs kalaan ja kutumaani ompi Suomi. Näin se vain on. Minulla on pienen jengin yksityisbileet Halloweenina. Kyllä Suomi poika aina Swedu pellen voittaa.

Tuo Deluxe on hyvä paikka. Käytiin vaimon kanssa siellä syyslomalla. Vaimo tykkää tuosta fantasy glore holesta. Ei kuulema jaksanut tuntia enempää, siinäkin oli aika monta "upotusta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko kuinka pienet bileet ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko kuinka pienet bileet ?

Jos noissa seksibileissä on vain kaksi henkilöä, niin ... no jaa. 20 henkilöä on hyvä määrä.

• Anonyymi

Halloween on ihana "tekosyy" riettaisiin roolileikkeihin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaimo oli baarissa halloween bileissä mustissa nahkaleggareissa ja yli polven saappaissa! Oli sexy. Ja kyllä riitti seuraa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      347
      12165
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      169
      11198
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6553
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5337
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      203
      3841
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      176
      3633
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      61
      2685
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      174
      2388
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      47
      2205
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      13
      1904
    Aihe