Paikka ja siitä vähän kuvailua.
Mitä kohtaamisessa tapahtui?
Missä me nähtiin viimeksi nainen
55
975
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro sinä kun niin varma olet että se olen juuri minä joka täällä on 😁 - vai etkö uskalla? Minä en kerro täällä enää mitään..
- Anonyymi
Mun miehet ei täällä pyöri
- Anonyymi
Tapaamisemme oli melko vetinen... sinä itkit ja minä pissin
- Anonyymi
Kun mies antaa ekan vinkin, tämä nainen jatkaa sitä😀
- Anonyymi
Oliks tää joku vinkki🤣😂 vai
- Anonyymi
Ei tainnut olla viimeisin näkeminen. Luonani talvella. Tämä näkeminen jäänyt mieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut olla viimeisin näkeminen. Luonani talvella. Tämä näkeminen jäänyt mieleen
Mieheltä naiselle
- Anonyymi
Sun luona nähtiin eikä mitään erityistä tapahtunut. Oli kiusallinen tapaaminen, kuten taisit itse kuvaillakin. Mun tuli kiire juoda kahvi loppuun, koska koin ettei sua kiinnostanut mun seura enempää. Siinäpä se
- Anonyymi
Tervehdit ja mä iskin sulle silmää.
- Anonyymi
Kysyttiin irl ei palstalla 🤦
- Anonyymi
Ja senjälkeen sua ei näkynytkään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja senjälkeen sua ei näkynytkään?
Onko sulla jo ikävä mua? Pyydät vain, ja saat nähdä mua useammin ;)
- Anonyymi
ghpf , nuo kirjaimet kyllä ymmärrät jos olet hän 😁
- Anonyymi
Tänään taas palstaterroristit liikkeellä.
- Anonyymi
Miksi haluaisit tietää?
- Anonyymi
Eilen 😘🩵
- Anonyymi
unissa xd
- Anonyymi
Näimme lounasravintelissa.
- Anonyymi
Mun luona kohdattiin.
- Anonyymi
Kun mä sinut kohtasin, oli ilta ihanin, linnut lauloi ja kimmelsi taivaan kuu. Mutta enhän sitä tee, pieni hetki riittänee 😲🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun mä sinut kohtasin, oli ilta ihanin, linnut lauloi ja kimmelsi taivaan kuu. Mutta enhän sitä tee, pieni hetki riittänee 😲🎶
No niin, esille tuotu artisti soittaa kyllä oivalluksen kelloja täällä😄
- Anonyymi
Mun luona. Valokuvattiin ulkona päivällä ja nukuttiin yö samassa sängyssä.
- Anonyymi
Bussissa jossa vähän vaikea kertoa mtn koska korvia joka puolella
- Anonyymi
Sivelit cool down in aikana mu hikoilit nii et suola tasapainon ailahtelun takia lärvis muuttu valkosemmaks ku mu lakana
- Anonyymi
Kotona kiihkeästi
- Anonyymi
Ole kiihkeä ihan vapaasti.
- Anonyymi
Ei kohdattu hänen kotonaan.
- Anonyymi
Aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalta.
baarissa?
- Anonyymi
Kahvihuoneessa. 🤍
- Anonyymi
Mun luona nähtiin 💔
- Anonyymi
Näin on 😘
- Anonyymi
Ikävä yhtään?
- Anonyymi
Miten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on?
Ikävä on 😥❤️❤️❤️❤️miestä
Naiselta 🌹
- Anonyymi
Sairaalan ruokasalissa. Mä lähen on ja sä jäit...🩶🩵
- Anonyymi
Näin sut autossasi eilen.
- Anonyymi
Siinä oli vesiliukumäki, pomppulinnoja, autorata, uima-allas, melonta piste.
- Anonyymi
Sun autossa. Toin vaatimattomat laivatuliaiseni sinulle. Olisi pitänyt vaikka lainata rahaa että olisin saanut sinulle jonkun ihanan partaveden tms. Olisimme ehkä vielä tekemisissä 🥺💔❤️.
Mn tumma- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Toivoin että olisit onnellinen ja kiitollinen vaatimattomista tuomisistani. Minä sain sinulta sentään kirsikkasukat. Ne jo puhkesi ja ovat rikki niinkuin kontaktimme toisiimme 🥺💔❤️...enkå siltikään voi olla sinua ajattelematta 24/7 näun kahden vuoden jälkeen. Rakastan sinua Pm!
Alusta asti olin ja olen ollut sinun ❤️.
Tiedän että sinäkin ikävöit ja kaipaat...rakastat(?)...sitä et ole koskaan myöntänyt.
- AnonyymiUUSI
Kaupassa varmaan 🤔😍
- AnonyymiUUSI
Kassalla
- AnonyymiUUSI
Kassalla niin hehkeänä. 🤫
- AnonyymiUUSI
Kasvihuoneessa.
- AnonyymiUUSI
Siitä on yli kaksi vuotta jo. Välttelit minua viimeiseen saakka
- AnonyymiUUSI
Pihalla ohimennen, mutta en tiennyt se olisi jäänyt vipaks kerraks. Olisin odottanut toisenlaista hetkeä kun tiedän että molemmilla oli ja on tunteita edelleen. Kuukausi kulunut tuosta hetkestä ja muistan sen kuin eilisen päivän 😔
- AnonyymiUUSI
En usko että on oikeaa välittämistä. Tässä on jotain muuta nyt kyseessä
Joten anna olla. Älä nyt ainakaan enempää puhu näitä höpöjä täällä. Jos oisit välittänyt oisit sen siellä kyllä mulle näyttäny
- AnonyymiUUSI
Ööö tuota en oo ihan varma ööö
- AnonyymiUUSI
Ei muista!
- AnonyymiUUSI
En enään muista.En laske nopeita ohi menoja.
Siitä on kauan, olisiko jopa 2- vuotta jo ,pihassa tultiin vastakkain.Olen vältelyt,kyllä.Viime talvena oli yks tilanne missä minä näin mutta en ole varma näitkö sinä koska et tervehtinyt?(aikainen aamu)Kerran kaupassa,menit eka ohi takaa autolla sinne mennessämme oli päivä,kerkesit ostaa ja lähdit ovesta kun itse saavuin kassalle. - AnonyymiUUSI
Yhdellä parkkipaikalla halaus ja hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Ulkona
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1784090Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki273127Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma262818Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne592711PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist552640Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902585Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest112320Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k862035- 1471939
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021847