Kun velkajärjestely on käräjäoikeuden käsittelyssä niin palkan ulosmittaus jatkuu ja varat kertyvät ulosoton virkatilille. Kun velkajärjestelypäätös tulee niin varat kohdennetaan asioille niiden suhteessa.
Onko aina näin vai voiko velallinen saada ne takaisin? Onko tapauksia että on saanut vai kohdistuuko koko summa aina ilman tiedossa olevaa poikkeusta velkoihin. Entä lyhentääkö kertynyt summa vj aikaa esim lopusta lukien?
Velkajärjestelypäätöstä edeltävät kertymät
Anonyymi-ap
5
372
Vastaukset 5
- Anonyymi
Minulla on velkajärjestelyhakemus parhaillaan Käräjäoikeuden käsittelyssä. Tänä odotusaikana on ulosotto jatkunut aivan normaalisti, ihan niinluon ennenkin.
- Anonyymi
Luitko kysymystä?
- Anonyymi
Et saa rahojasi tai siis muiden rahoja takaisin
- Anonyymi
Minun kohdalla, pidätetyt rahat palautettiin minulle,eli pidätetyt palkkatulot ulosotossa, kannattaa päätöksen jälkeen seurata myös tilanne, että ulosotto maksaa ne, ja velkajärjestely lyhennykset pääsevät alkamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1901177- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su358829- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645