Hyvää huomenta!
Naiselle♥️ Mieheltä
En kai herättänyt
22
268
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et. En oo nukkunut vielä. 😔
- AnonyymiUUSI
Kyllä muuten herätit, niinkuin joka aamu. Mä rakastan sun herätystä❤️
- AnonyymiUUSI
Mitä muka tiedät hänen herätyksestä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muka tiedät hänen herätyksestä?
Eiköhän tämä itsensä kanssa ns keskustelua käyvä äijä tiedä aamun kulkunsa aivan hyvin...🙄
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta. Hän herätti minut taas keskellä yötä.
- AnonyymiUUSI
joku nainen herättää vihaan kun joku kirjoittaa tänne h kirjaimesta. tiedä onko edes sama mies.
- AnonyymiUUSI
joku mies herättää kysymyksiä kun joku kirjoittaa tänne aakkosia tänne aapisesta. tiedä onko edes elias lönröt vai j.
- AnonyymiUUSI
koitapa kirjoittaa P miehestä 😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
koitapa kirjoittaa P miehestä 😁😁😁
Aika paljon olet kyllä palstasetä pamlaillut monesta miehestä täällä. Etunimen ensimmäinen kirjain tai etunimi riittää vai olenko minä nyt erehtynyt? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Unissa voi nähdä viisauksia...itse now whatta hell.. jossain päin kaupunkia uni heirrääjonnekin löydänköhän koriinjosrain kaupunfin sokkeloista.
- AnonyymiUUSI
jos saatana antaa minulle mitä tahdon ja mitä rakastan ja Jumala vie ne pois ja antaa ja sallii estää. valitsen mieluummin saatanan tai jonkun muun Jumalan. näiden näiden jälkerm ja miten ole nkprsinjt ja mitä vienyt ja tukenut muita minun elämie ja lasteni kustannuksella, jäämään myös selkäni. ja valitsen saatanan jos hänen kauttaan saa ne mitä tahdon.
- AnonyymiUUSI
Olet jo valintasi tehnyt.Jumala rakastaa sinua silti.
- AnonyymiUUSI
Kysehän ei ole tästä elämästä.Kuoleman jälkeisestä se on lukemani mukaan.
- AnonyymiUUSI
Minä valitsen ne jotka, rakasta Meitä ja estää pahat ja huonot meille ja saattaa, meidät yhteen ja mahdollistaa hyvää onnellisuutta ja, seuraavat elämät. olennon jo maksanut, aivan liian paljon olenkin jo kärsinyt ja ollut hakattavana ja, muiden orja ja aivan hakkauksia kohde aivan liian pitkään. Joten tuo minulle mitä haluan ja nuo ne heti kuten haluan ja, estä niitä hakkauksia ja tuhoa viholliseni.
- AnonyymiUUSI
jumalan tiellä ja enkelien olemme vain kärsineet syyttöminä.
- AnonyymiUUSI
Heräsin kyllä yöllä... johonkin.
- AnonyymiUUSI
Huomenta☺️
- AnonyymiUUSI
En onneksi herännyt😘miksi olit hereillä tuohon aikaan?
- AnonyymiUUSI
Keneltä ja kenelle tää?
- AnonyymiUUSI
Naiselle ♥️ Mieheltä
Pirkanmaalta samaan kaupunkiin, pikkuruinen kaupunki. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle ♥️ Mieheltä
Pirkanmaalta samaan kaupunkiin, pikkuruinen kaupunki.Minäkö? Näkeekö herätyksenki samasta ajasta? 😍
- AnonyymiUUSI
Olin unessa sen miehen kanssa, saatiin vihdoin toisemme ja se tunne oli vapauttava. Puhuttiin kaikenlaista, myös yhteisistä säännöistä. Hänellä oli kylläkin silmälasit ja persoona oli pehmeämpi ja lempeämpi.
Pusuttelin unessa hänen vatsaansa ja hänellä oli kookas elin.
Mutta sitten tuli sotahälytys. Yhtäkkiä mäellä oli brittiläisiä jättiläismäisiä tankkereita, jotka osoitti piipuillaan meitä kohti.
Juostiin pakoon muiden ihmisten kanssa.
Saatiin rauha esittelemällä vastapuolelle meidän tyylisuuntauksen vaatteita, jolloin unohtivat sodanpidon ja alkoi tanssi ja musiikki.
Ja aamullako pitäis olla virkee tämän unen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1784090Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki273127Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma262818Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne592711PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist552640Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902585Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest112320Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k862035- 1471939
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021847