En kai herättänyt

Anonyymi-ap

Hyvää huomenta!
Naiselle♥️ Mieheltä

22

268

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Et. En oo nukkunut vielä. 😔

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä muuten herätit, niinkuin joka aamu. Mä rakastan sun herätystä❤️

• Anonyymi
        UUSI

Mitä muka tiedät hänen herätyksestä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muka tiedät hänen herätyksestä?

Eiköhän tämä itsensä kanssa ns keskustelua käyvä äijä tiedä aamun kulkunsa aivan hyvin...🙄

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää huomenta. Hän herätti minut taas keskellä yötä.

• Anonyymi
      UUSI

joku nainen herättää vihaan kun joku kirjoittaa tänne h kirjaimesta. tiedä onko edes sama mies.

• Anonyymi
        UUSI

joku mies herättää kysymyksiä kun joku kirjoittaa tänne aakkosia tänne aapisesta. tiedä onko edes elias lönröt vai j.

• Anonyymi
        UUSI

koitapa kirjoittaa P miehestä 😁😁😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

koitapa kirjoittaa P miehestä 😁😁😁

Aika paljon olet kyllä palstasetä pamlaillut monesta miehestä täällä. Etunimen ensimmäinen kirjain tai etunimi riittää vai olenko minä nyt erehtynyt? Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Unissa voi nähdä viisauksia...itse now whatta hell.. jossain päin kaupunkia uni heirrääjonnekin löydänköhän koriinjosrain kaupunfin sokkeloista.

• Anonyymi
      UUSI

jos saatana antaa minulle mitä tahdon ja mitä rakastan ja Jumala vie ne pois ja antaa ja sallii estää. valitsen mieluummin saatanan tai jonkun muun Jumalan. näiden näiden jälkerm ja miten ole nkprsinjt ja mitä vienyt ja tukenut muita minun elämie ja lasteni kustannuksella, jäämään myös selkäni. ja valitsen saatanan jos hänen kauttaan saa ne mitä tahdon.

• Anonyymi
        UUSI

Olet jo valintasi tehnyt.Jumala rakastaa sinua silti.

• Anonyymi
        UUSI

Kysehän ei ole tästä elämästä.Kuoleman jälkeisestä se on lukemani mukaan.

• Anonyymi
      UUSI

Minä valitsen ne jotka, rakasta Meitä ja estää pahat ja huonot meille ja saattaa, meidät yhteen ja mahdollistaa hyvää onnellisuutta ja, seuraavat elämät. olennon jo maksanut, aivan liian paljon olenkin jo kärsinyt ja ollut hakattavana ja, muiden orja ja aivan hakkauksia kohde aivan liian pitkään. Joten tuo minulle mitä haluan ja nuo ne heti kuten haluan ja, estä niitä hakkauksia ja tuhoa viholliseni.

• Anonyymi
      UUSI

jumalan tiellä ja enkelien olemme vain kärsineet syyttöminä.

• Anonyymi
      UUSI

Heräsin kyllä yöllä... johonkin.

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta☺️

• Anonyymi
      UUSI

En onneksi herännyt😘miksi olit hereillä tuohon aikaan?

• Anonyymi
      UUSI

Keneltä ja kenelle tää?

• Anonyymi
        UUSI

Naiselle ♥️ Mieheltä
        Pirkanmaalta samaan kaupunkiin, pikkuruinen kaupunki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle ♥️ Mieheltä
        Pirkanmaalta samaan kaupunkiin, pikkuruinen kaupunki.

Minäkö? Näkeekö herätyksenki samasta ajasta? 😍

• Anonyymi
      UUSI

Olin unessa sen miehen kanssa, saatiin vihdoin toisemme ja se tunne oli vapauttava. Puhuttiin kaikenlaista, myös yhteisistä säännöistä. Hänellä oli kylläkin silmälasit ja persoona oli pehmeämpi ja lempeämpi.
      Pusuttelin unessa hänen vatsaansa ja hänellä oli kookas elin.
      Mutta sitten tuli sotahälytys. Yhtäkkiä mäellä oli brittiläisiä jättiläismäisiä tankkereita, jotka osoitti piipuillaan meitä kohti.
      Juostiin pakoon muiden ihmisten kanssa.
      Saatiin rauha esittelemällä vastapuolelle meidän tyylisuuntauksen vaatteita, jolloin unohtivat sodanpidon ja alkoi tanssi ja musiikki.
      Ja aamullako pitäis olla virkee tämän unen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      178
      4090
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      27
      3127
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      26
      2818
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      59
      2711
    5. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      55
      2640
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2585
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      11
      2320
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      86
      2035
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      147
      1939
    10. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      202
      1847
    Aihe