"..Kun ne ovat valmiita, ne työllistävät vain teollisuusvartijan ja koiran, Harkimo päätti tiedotteensa...
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011581297.html
Lopullisen laskun maksavat siis veronmaksajat eikä valtio hyödy niistä hevon passskaakaan !
Harkimo puhuu asiaa Googlen datakeskuskista !
8
371
Vastaukset
- Anonyymi
" Kallis " Harkimo - ? - siis puhuu asiaa - ? - - - - - - Höh höööö - !
- tuo Joka-Paikan-Haukkuja -ei edes osaa puhua asiaa - !- Anonyymi00007
Huono!
- Anonyymi
Niin joskus jonkun huoltomiehet ja Urpon haaveet
- Anonyymi
Järkevä kansa rahastaa omalla alueellaan eli keräisi rahaa tuollaisen keskuksen omistajilta! Että joka vuosi tulisi selvästi enemmän rahaa.
Sillä tavalla saadaan oikeaa rahaa tämän maan ihmisten hyödyksi ja rahaa voidaan,kerätä joka vuosi enemmän. Ja Huom antamatta minkäänlaisia tukia!
Ja juuri koko kansan hyväksi siksi kun asutaan samassa maassa jolloin monk asia kytkee yhteen.
Ei pidä sahata omaa maata ja olla tyhmä ja naiivi.
Suomessa kansa ja eduskuntaan äänestetyt vain 200 ihmistä, puolueineen ei aja oman maan etua.
Suomalaisilta hölmöä myös ollut keksiä kymmeniä vuosia turhia työpaikkoja, nostaa palkkoja ja palkkioita, kerätä ne rahat omassa maassa veroina ja velalla.
Jos tuo valtion ottama velka maksatetaan muiden valtioiden ihmisellä niin silloin on hyvä. - Anonyymi
Kallis " Harkimo - ? - siis puhuu asiaa - ? - - - - - - Höh höööö - !
- tuo Joka-Paikan-Haukkuja -ei edes osaa puhua asiaa - !- Anonyymi00008
Huono.
- Anonyymi
SÄHKÖLLE PETTERIN KIINTEÄ HINTA HÖLMOLÄÄN 50 CENTAVOA KOLOWATTI.
- Anonyymi
ÄHKÖLLE PETTERIN KIINTEÄ HINTA HÖLMOLÄÄN 50 CENTAVOA KOLOWATTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495119Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808