Mutta mutta voiko varashälytin olla väärässä jos se soi kohdatessaan persun???
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011580691.html
Persulle kävi nolosti kuten persuille aina
12
106
Vastaukset
- Anonyymi
Persut kannattaa laittaa rautoihin. Ovat pois rötöstelemästä.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus , kansa kannattaa tuota!
- Anonyymi
Ja tuo petturipersu on norsun kokoinen..
- Anonyymi
Jep. Ja paisuu koko ajan lisää... PETOSJYTKY !
- Anonyymi
Hullu-uho näyttää ihan luurangolta.
- Anonyymi
Jos eduskunnassa olisi varashälyttimet, ei tämän hallitiuksen porukka pääsis sisään eikä ulos :D
- Anonyymi
Opetan lapsiani varomaan persuja kadulla.
- Anonyymi
Tuo on oikea tapa, toivottavasti muutkin vanhemmat seuraavat oppiasi.
Tässä kävi jännä sattumus taannoin Halpahallissa kun mennessäni portti hälytti , enkä edes tajunnut, mikä oli homma .
No sitten kassalta lähtiessäni taas hälytys!
Kassarouva (onneksi!) kysyi minulta :" Onko Tokmannin vaatteita päällä?"
Ja totesin siihen myöntävästi, ja siinä asia valkeni itsellekin samassa; en ollutkaan Forcen farkuista leikannut sitä hälytin-liparetta pois, vaikka se aina neuvotaan siellä kassalla.
Olivat ekaa kertaa päällä.- Anonyymi
Tokmannin myyjän pitäisi poistaa hälyttimet.
- Anonyymi
Samoin kävi mullekkin.
Itse asiassa kaksi kertaa on käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453877Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152932- 322490
- 271801
- 441397
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431391Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431373- 251189
- 491131
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161115