Mutta mutta voiko varashälytin olla väärässä jos se soi kohdatessaan persun???
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011580691.html
Persulle kävi nolosti kuten persuille aina
12
110
Vastaukset
- Anonyymi
Persut kannattaa laittaa rautoihin. Ovat pois rötöstelemästä.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus , kansa kannattaa tuota!
- Anonyymi
Ja tuo petturipersu on norsun kokoinen..
- Anonyymi
Jep. Ja paisuu koko ajan lisää... PETOSJYTKY !
- Anonyymi
Hullu-uho näyttää ihan luurangolta.
- Anonyymi
Jos eduskunnassa olisi varashälyttimet, ei tämän hallitiuksen porukka pääsis sisään eikä ulos :D
- Anonyymi
Opetan lapsiani varomaan persuja kadulla.
- Anonyymi
Tuo on oikea tapa, toivottavasti muutkin vanhemmat seuraavat oppiasi.
Tässä kävi jännä sattumus taannoin Halpahallissa kun mennessäni portti hälytti , enkä edes tajunnut, mikä oli homma .
No sitten kassalta lähtiessäni taas hälytys!
Kassarouva (onneksi!) kysyi minulta :" Onko Tokmannin vaatteita päällä?"
Ja totesin siihen myöntävästi, ja siinä asia valkeni itsellekin samassa; en ollutkaan Forcen farkuista leikannut sitä hälytin-liparetta pois, vaikka se aina neuvotaan siellä kassalla.
Olivat ekaa kertaa päällä.- Anonyymi
Tokmannin myyjän pitäisi poistaa hälyttimet.
- Anonyymi
Samoin kävi mullekkin.
Itse asiassa kaksi kertaa on käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25495
- 43492
- 46486