Metsästyksen vastustajien toivoton kikkailu riistakannoilla.

Anonyymi-ap

Kuten olemme huomanneet metsästys palstan ammattitollin metsästyksen vastustajan viime aikainen trollaamisen aihe on ollut kanalinnut. Tästä olen kirjoittanut täällä aiemminkin, että aina kun kanalinnut ovat aallonpohjassa seitsemän vuoden sykleissä herää vihervasemmistolainen metsästyksen vastustaja syyttämään metsästäjiä, mutta kun taas syklin aallon huippu koittaa hiljeneekin metsästyksen vastustaja yllättäin. xD
Sama ilmiö on nähtävillä ilmasto humpassa. Kun on hellekesä herää ilmastohuuhaalainen syyttämään oikeistoa ilmaston lämpenemisestä, mutta kun on kylmä kesä pysyy vassarianarkisti hiljaa kaupunkiyksiössään. xD

Sama on nähtävillä sorsalinnuissa. Kun sorsalintukannat ovat yleisesti taantuneet viime aikoina syyttää metsästyksen vastustaja metsästäjiä.
Tähän vaan ei ole tilastollista näyttöä. Kun sorsalinnut olivat huipussaan 1990 luvulla oli sorsastajia joka vuosi jahdissa 200 000 metsästäjän joukoin. Nykyään kun kannat ovat taantuneet vuosittainen sorsalla käyvä joukko on harventunut 50 000 metsästäjään. Tilastollisesti siis metsästyksen vastustajan syyttäminen sorsalintujen ahdingosta metsästäjiä ei täsmää, koska jos metsästäjä olisi syyllinen niin silloin sorsakannoissa pitäisi 150 000 metsästäjän poistumalla olla huomattava nousu, mutta eipäs ole. Seuraavaksi metsästyksen vastustaja sanoo "mutta kun sorsien ruokinta". Jännä sinällään, että sorsien ruokinta koskee lähes yksinomaa heinäsorsaa joten ruokinnalta ampuminenkaan ei ole syy vaikka yksinkertainen vastustaja näin kuvittelee etenkään, koska ruokinnoille tulevat linnut ovat lähes yksinomaa heinäsorsia ja kuinkaollakkaan heinäsorsa onkin ylättäen ainoa menestyjä sorsalintujen ahdingossa. xD

Huomion arvoista on sekin, että metsästäjiä syyttävä vihervasemmistolainen ei vahingossakaan muista mainita tässä samassa ajassa käsiin räjähtänyttä supikoira, minkki ja variskintu kantaa. Ei, koska ideologinen metsästys vastaisuus ei anna aihetta syyttää mitään muuta kuin metsästäjää. xD
Metsästäjien syyhän lienee varmasti "erittäin uhanalaisen" valkoposkihanhen miljoonapäiset kannat ja jopa maatilojen konkurssit näiden syödessä viljelijöiden viljat kevät muutoilta syksyyn. xD

Suurpedothan ovat oma lukunsa, mutta erityinen malliesimerkki metsästyksen vastustajien aivottomuudesta. Susia, karhuja, ilveksiä yms on aina "liian vähän" mikäli mitään muuta metsästystä harjoitetaan.
Metsästyksen vastustaja on vasta silloin tyytyväinen, kun petokannat ovat niiden saalistamaa syömäriistaa korkeammat, koska metsästyksen vastustaja vihreä ja vasemmistolainen käy petoeläimillä metsästys vastaista ideologista sotaansa huomaamatta sitä, että he sahaavat lopulta ideologiallaan vain omaa oksaansa. No, sehän on nähty miten ideologia aina käy fanaatikkoja itseään vastaan. xD

21

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pikkulintujen tilitoimiston mukaan joku oli ajanut 850 kilometrin matkan aikana litsannut noin lähes 60 kymmenttä supikoiraa

• Anonyymi
        UUSI

Tietääkö herra metsästyksen vastustaja mikä on suomen pituus etelästä pohjoiseen ja missä kulkee arvioitu supikoirien esiintymis raja? Ai et. No google sitten jälleen auki. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö herra metsästyksen vastustaja mikä on suomen pituus etelästä pohjoiseen ja missä kulkee arvioitu supikoirien esiintymis raja? Ai et. No google sitten jälleen auki. 😂

Miksi tuollainen asia pitäisi tietää. Minäkin olen metsästäjä enkä tiedä tarkkaan tuota välimatkaa enkä tiedä supikoira kysymykseen vastausta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuollainen asia pitäisi tietää. Minäkin olen metsästäjä enkä tiedä tarkkaan tuota välimatkaa enkä tiedä supikoira kysymykseen vastausta.

Ai taas on Anterolla "esiinnyn metsästäjänä" vaihe päällä. 🤭
        Se on kuule herra metsästyksen vastustaja yleistietoa. 😂

• Anonyymi
        UUSI

Parempi kun ei vastaa netti trollin kommenteihiin .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi kun ei vastaa netti trollin kommenteihiin .

Näin on. minun puolesta saa tämän palstan trolli riehua yksin.
        Ihmetten kuinka ylläpito antaa näin yhden henkilön terrorisoida tätä palstaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. minun puolesta saa tämän palstan trolli riehua yksin.
        Ihmetten kuinka ylläpito antaa näin yhden henkilön terrorisoida tätä palstaa.

Ja annettu vuosien ajan terrorisoida, ehkäpä ja varmaan ylläpidossa on samanlaisia kahjoja ,on kuin hyvävelijärjestö .

• Anonyymi
        UUSI

😂 No miten sattuukaan, että "te" herrat metsästyksen vastustajat kirjoitatte tasan samalla tavalla, samoin kirjoitusvirhein, samoin lauserakentein ja yllätys yllätys trollaatte samaa palstaa mikä ei teille kuulu? 😂
        Antero. Sinun on ihan turha piiloutua jälleen useamman identiteetin taakse, koska et vain kykene edes sen vertaa kirjoitustavoillasi valehdella. Miltä luulet, että ulkopuolisista näyttää tuo itsesi kanssa keskustelu? 🤭
        Projisoit siis trollin määritelmää minkä olen täällä sinulle laittanut useastikin jonka kiireellä haluat poistettavan.
        Kyllä. Pääset edelleen minusta kolmella eri vaihtoehdolla eroon.
        A. Lopetat metsästyspalstan trollaamisen kokonaan.
        B. Alat vihdoin keskustelemaan Asiallisesti.
        C. Jos mikään noista ei kelpaa niin siirryt itkemään metsästys vastaisuuttasi metsästyksen vastustajiin.

Jostain kumman syystä sinulle ei koskaan mikään näistä kelpaa, vaan trollaamisesi ja uhriutumisesi vain jatkuu ja jatkuu.......😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂 No miten sattuukaan, että "te" herrat metsästyksen vastustajat kirjoitatte tasan samalla tavalla, samoin kirjoitusvirhein, samoin lauserakentein ja yllätys yllätys trollaatte samaa palstaa mikä ei teille kuulu? 😂
        Antero. Sinun on ihan turha piiloutua jälleen useamman identiteetin taakse, koska et vain kykene edes sen vertaa kirjoitustavoillasi valehdella. Miltä luulet, että ulkopuolisista näyttää tuo itsesi kanssa keskustelu? 🤭
        Projisoit siis trollin määritelmää minkä olen täällä sinulle laittanut useastikin jonka kiireellä haluat poistettavan.
        C. Jos mikään noista ei kelpaa niin siirryt itkemään metsästys vastaisuuttasi metsästyksen vastustajiin.

Jostain kumman syystä sinulle ei koskaan mikään näistä kelpaa, vaan trollaamisesi ja uhriutumisesi vain jatkuu ja jatkuu.......😂

Ha ha ha tässä näkee äidinkielen opettajan luulon omasta äidinkielen tuntemuksesta ,ei todellakaan ole Antero joka kommentoit ,moni muukin osallistuu sinua kritisoimaan, elät harhojen värittämää elämää ,ja tässäpä muistin virkistämiseksi sinulle faktaa ,mtv .uutiset .fikeskuksen teettämässä kyselyssä 60% vastaajista koki metsästyksen erittäin myönteiseksi ,tulos vastaa riistakeskuksen mukaan aiempien vuosien tasoa ,ja tässäkään tutkimuksesta ei löydy sinun 90% tai 86%joten itke itkujasi ,sonnan puhuja olet.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

minä kun menin vähä älyisenä kysymään ja siun yllyttämänä kysymään googlelta että jos näkee viiden vain yhtenä tuli vastaus: että joltain matkan varrella on tippunut neljä pulttia ja se viideskin ruuvi on jo varmaan tosi tosi löysällä ,matkaa ei siinä ei kerrota mutta tässä tapauksessa se on 850 kilometriä. kyllä google tietää.

Minulle riitti tällä palstalla kirjoittelu ja se mitä olen kirjoittanut on ollut vain sinun öykkäröinnin vastaista ei niinkään metsästyksen vastaista .

Ehdottomasti paras kommentti palstoilla on ollut ( Anna miun apukoululaisen kaikki kestää) se osuu naulaan niin naulan kantaan kun kyseessä on jukuripäinen äreä opettaja ja ilkikuriset pojan nulikat.

Kiitos ja Anteeks vaan enkä tule huomenna uudestaan.
        Iloinen harrastus on metsästys !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkään en ole Antero ja toisekseen en ole sinun kanssa naimisissa joten se siitä ero puheesta, minä olen se joka tekee sinusta yuotubeen sen suuren tarinan sinusta ja kuinka hartaasti olet puolustanut metsästäjiä ,et ole vastannut milloin kyseinen asia sopii sinulle ,ajattele sinusta tulee tähti🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkään en ole Antero ja toisekseen en ole sinun kanssa naimisissa joten se siitä ero puheesta, minä olen se joka tekee sinusta yuotubeen sen suuren tarinan sinusta ja kuinka hartaasti olet puolustanut metsästäjiä ,et ole vastannut milloin kyseinen asia sopii sinulle ,ajattele sinusta tulee tähti🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Kuule Antero tee vaikka tiktokkiin, instaan mihin haluat ei se minua liikuta. 😂
        Nyt on kyse sinusta ja sinun joka päiväisestä metsästys palstan trollaamisestasi etkä edelleenkään pääse näitä tosiasioita pakoon, vaikka yrittäisit esiintyä kymmenissä eri persoonissasi. 🤭
        Erittäin mielelläni näkisin kyllä minkä tahansa dokumentin jossa itse perustelusit mihin elämäsi nettitrollina perustuu ja mitä saat päivittäisestä vihan lietsomisestasi netissä, mutta kuten tiedämme trolli ei koskaan näe malkaa omassa silmissään etkä koskaan tule myöntämään sitä mikä ajoi sinut ikuiseen metsästäjä vihaasi jota yrität aina piilotella, kun tuon teidän evr.n trolli kampanjanne täällä esille. 😂🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule Antero tee vaikka tiktokkiin, instaan mihin haluat ei se minua liikuta. 😂
        Nyt on kyse sinusta ja sinun joka päiväisestä metsästys palstan trollaamisestasi etkä edelleenkään pääse näitä tosiasioita pakoon, vaikka yrittäisit esiintyä kymmenissä eri persoonissasi. 🤭
        Erittäin mielelläni näkisin kyllä minkä tahansa dokumentin jossa itse perustelusit mihin elämäsi nettitrollina perustuu ja mitä saat päivittäisestä vihan lietsomisestasi netissä, mutta kuten tiedämme trolli ei koskaan näe malkaa omassa silmissään etkä koskaan tule myöntämään sitä mikä ajoi sinut ikuiseen metsästäjä vihaasi jota yrität aina piilotella, kun tuon teidän evr.n trolli kampanjanne täällä esille. 😂🤭

En tiedä anterosta ,nyt on kyse sinusta ja saat pääosan tulevalle yuotube videolle ,siinä saat tuoda kaikki kysymykset ja mielipiteet esiin minusta ja muista ,ja varmasti saat vastukset kysymyksiisi ,mutta myös saat vastata väitteisiin jota olet esittänyt minusta ,joten lähdetkö mukaan rohkeasti vaan ,no lähdetkö.?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä anterosta ,nyt on kyse sinusta ja saat pääosan tulevalle yuotube videolle ,siinä saat tuoda kaikki kysymykset ja mielipiteet esiin minusta ja muista ,ja varmasti saat vastukset kysymyksiisi ,mutta myös saat vastata väitteisiin jota olet esittänyt minusta ,joten lähdetkö mukaan rohkeasti vaan ,no lähdetkö.?

Antero, edelleen kyse ei ole minusta, vaan sinun metsästys palstan ikuisuus trollaamisestasi joten odotan innolla dokumenttia missä kerrot trollaamisesi syyt, taustat, sekä ikuisen metsästäjä vihasi ja sen synnyn. 😂

• Anonyymi
        UUSI

Hienoa! Tyyppi pitäisi palkita ristillä ja saada kutsu Linnan juhliin. Vieraslajeista pitäisi päästä eroon. Metsäkanalintujen vuoksi. Vai ovatko vihurit myös supin ja minkin elämän puolella?

• Anonyymi
      UUSI

Äsken teeveessä metsästäjäeukko sano että tärkeintä ampua lintu on että koira saa hakea sen. Jos lintua ampuisin, hakisin ite ja tärkeintä olis sen syöminen.
      Mut meit on joka junaan.

• Anonyymi
        UUSI

Eränkävijät ohjelma ilmeisti ,niinpaska ohjelma että hävettää .🤮🤮🤮

• Anonyymi
        UUSI

Naisen logiiikka.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen logiiikka.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Herra metsästyksen vastustajan logiikka ja näköjään naisviha on sinulla yhtä suurta kuin metsästäjävihakin. 😂
        Ilmankos et koskaan suhteeseenkaan ole kelvannut. 🤭
        Kas kun et alkanut "eukon" tutkasta trollaamaan sehän on sinun pääöyhötyksesi täällä yleisen metsästäjävihasi lisäksi. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustajan logiikka ja näköjään naisviha on sinulla yhtä suurta kuin metsästäjävihakin. 😂
        Ilmankos et koskaan suhteeseenkaan ole kelvannut. 🤭
        Kas kun et alkanut "eukon" tutkasta trollaamaan sehän on sinun pääöyhötyksesi täällä yleisen metsästäjävihasi lisäksi. 😂

Katos katos mitä meidän äidinkielen ope nyt leikkii parisuhde neuvojaa ,paraskin puhuja otti riisinpurijan kun ei saanut muuta .🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katos katos mitä meidän äidinkielen ope nyt leikkii parisuhde neuvojaa ,paraskin puhuja otti riisinpurijan kun ei saanut muuta .🤣🤣🤣🤣🤣

Antero, kuten olen ennenkin sanonut kaikki arvailusi minua kohtaan ovat menneet pieleen eli sekoitat yhä edelleen minut elämäsi traumaan ilmeisesti lapsuudestasi. 😂
        Siihen saa ammattiapua, jos haluat. 🤭
        Ja kuten ennenkin olen sanonut, että säästä kansaneläkkeestäsi thaimaan matkaan, kun siitä jatkuvasti haaveilet. Siellä teille naisettomille vihervassareille saattaa löytyä neitipoikakin mistä eritoten keväällä toit täällä haaveiluitasi julki. 🤭

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      141
      3576
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      94
      3569
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3123
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      17
      2490
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      181
      2122
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      24
      1336
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      90
      1155
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1017
    9. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      67
      942
    10. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      927
    Aihe