Onko Kalajoella järjestetty aurauspalvelua ikäihmisille?
Aurauspalvelu ikäihmisille
7
220
Vastaukset
- Anonyymi
On joo - teknisen puolen pelle ajaa lumet liittymään.
- Anonyymi
Sehän on juuri se idea että tehdään kunnon lumikasa portille, että saavat asukkaat kuntoilua kun lapioivat sitä pois. Voivat myös ottaa kuvan kasasta ja jakaa sen paikallisiin facebook-ryhmiin ja valittaa ja kitistä. Siinä samalla tuottavat viihdettä omalla kustannuksellaan muille ryhmien jäsenille. Toki mukana tulee myös myötähäpeän tunteita, mutta se on pieni hinta siitä kun saa nauraa itsensä julkisesti munaaville pelleille. Keväällä on sitten sama ilmiö lumen alta paljastuvien koiranpaskojen kanssa.
- Anonyymi
Sielläkö jo on aurattu
- Anonyymi
Ei,apulaisrehtori kielsi sen,oli jossain ihan haastattelussa missä sanoi ettei tartte aurata . Siinä on oppia koulu maailmasta nuorille,ketään ei saa auttaa.
- Anonyymi
Eikös kaikilla ihmisillä ole ikä.
- Anonyymi
Iättömillä on kirkas aura omasta takaa.
- Anonyymi
Onhan se - kaupunki ajaa liittymät täyteen lunta. Kiitos teknisen puolen valopää uimamaisterin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582