🤭 Olitko se sinä prismassa tänään... Käytävällä 😁
Taas katsot vain puhelinta
23
286
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ollut prismassa. Naiselta
- Anonyymi
Ja mistä tiedät että katson puhelinta?
- Anonyymi
No kun eräs näytti sinulta mutta piti katseensa vain puhelimessa kun yritin katsoa että olisko hän 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun eräs näytti sinulta mutta piti katseensa vain puhelimessa kun yritin katsoa että olisko hän 🤔
No kyllä sinun pitäisi tunnistaa minut . ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä sinun pitäisi tunnistaa minut . ☺️
Olit sen verran kaukana ja katse puhelimessa niin epäselväksi jäi olitko oikeasti sinä. Sitä paitsi musta on tullut ihan höperö ja luulen näkeväni sua milloin missäkin ku ajattelen niin paljon, oon täysin seonnut 🤪🫣
- Anonyymi
En ole käynyt tänään Prismassa.
- Anonyymi
Olin, taisin uppoutua liikaa puhelimeen. 🙂↕️
- Anonyymi
Palstallako seikkailit sillonki 🤭
- Anonyymi
TÖHÖHÖ! krhm, siis joo, minä se olin.
- Anonyymi
Äläpä narraa 😂
- Anonyymi
ohi, en ole ollut prismassa tänään...
- Anonyymi
Kuka on noin sivistymätön vielä nykyisin, että menee PUHELIN KÄDESSÄ KAUPPAAN?
Minä olen ymmärtänyt, että tuo on kunnianloukkaus toisia asiakkaita kohtaan. Puhelin voi olla mukana, mutta äänettömällä niin kunnioittaa toisia ihmisiä jotka ovat kaupassa myös. Heidän kanssa voi keskustella kaupassa, koska he ovat samassa tilassa mutta hän joka on puhelimessa ei ole paikan päällä ja kaupan asiat EIVÄT KUULU HÄNELLE.
Jos pitää laskea ostokset valmiiksi niin ottaa kynää ja paperia mukaan jos EI OSAA PÄÄSSÄ LASKEA YHTEEN LASKUJA.
Minä kirjoitan kotona PAPERILLE YLÖS jos minä haen paketin. Lokeron numero ja koodi vain, koska sen verran kyllä pitää muistaa minkä yhtiön lokerossa paketti on.
Facebookissa jos loukkaa kunnioita niin se vaikuttaa myös PUHELIMEN KÄYTTÖÖN JULKISILLA PAIKOILLA.
Saat kuvia, mutta ET SAA JULKAISTA NIITÄ MISSÄÄN.
ET SAA JULKISELLA PAIKALLA OTTAA YHTÄÄN KUVAA, KOSKA EN MINÄKÄÄN SAANUT OTTANUT KUVIA.
Kiva, kun meillä on ERI SÄÄNNÖT eli TOISET SAA TEHDÄ KAIKKEA, MUTTA MINÄ EN SAA KOSKA SE ON KUNNIANLOUKKAUS JA MINUN PITÄÄ VIELÄ MAKSAA KORVAUKSIA, MUTTA TOISTEN EI TARVI MAKSA MITÄÄN!- Anonyymi
Äkä huoli. Kyllä minunkin ilmeisesti tulisi korvat höröllä kuunnella muiden keskusteluja. Useimmiten laitan korvakuulokkeet korviin ja kuuntelen podcastia tms.
Tai mistäpä minä tiedeän, mutta usein iloisen äänekkäästi keskustelevien ilme muttuu loukkaantuneeksi, he hiljenevät ja mulkoilevat minua naama rutussa. En nyt oikein muutenkaan voi tulkita tilannetta, kuin että he olisivat halunneet yleisöä keskustelulleen. Minä annoin heille yksityisyyttä. Erikoinen tilanne.
- Anonyymi
Olin ja salaa vilkuilin
- Anonyymi
Miksi salaa, ei se edistä asiaa mitenkään 🥺
- Anonyymi
Itse näin urheilullisen tyttösen prismassa. En kyllä varsinaisesti kaupassa.. Kun uskaltaisi mennä juttelee
- Anonyymi
Olin ja katsoin puhelinta, kun odottelin ystävää. Olisit tullut sanomaan jotain 😍
- Anonyymi
Etkö sitten huomannut mua ollenkaan vai 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sitten huomannut mua ollenkaan vai 🤔
En 😟 Olinko kaupan käytävällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En 😟 Olinko kaupan käytävällä?
Joo olit. Minä olin juuri lähdössä kaupasta ulos ja kävelin ohitsesi. Tai siis en saanut täysin varmuutta olitko se sinä mutta sinulta ainakin kovin paljon näytti 😍 vähintäänkin olisin halunnut moikata hymyn kera ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olit. Minä olin juuri lähdössä kaupasta ulos ja kävelin ohitsesi. Tai siis en saanut täysin varmuutta olitko se sinä mutta sinulta ainakin kovin paljon näytti 😍 vähintäänkin olisin halunnut moikata hymyn kera ☺️
Ois kyllä voinut mennä pupu pöksyyn vaikka olisit katsonutkin minuun päin.. 🤩🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei kuitenkaan ollut mulle, kyllä sä olisit mut tunnistanut sadankin metrin päästä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei kuitenkaan ollut mulle, kyllä sä olisit mut tunnistanut sadankin metrin päästä..
Mulla on jonkinasteista kasvosokeutta. Joskus on vaikea tunnistaa ihmisiä eri paikoissa. Vaikka siis mielessäni näen sinut kokoajan ilmiselvästi ja muistan tasan tarkkaan miltä näytät. Katson kuvaasikin harva se päivä ihan somestakin. Et jännä ilmiö tuo että yhtäkkiä ei sitte muka tunnistakaan. Mut olenhan nepsy siis jotenkin siihen kai tuokin liittyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1593927Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1013674Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423213Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest222547- 1842248
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu271447- 971277
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1301127Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja241111Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691058