Taas katsot vain puhelinta

Anonyymi-ap

🤭 Olitko se sinä prismassa tänään... Käytävällä 😁

23

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ollut prismassa. Naiselta

• Anonyymi

Ja mistä tiedät että katson puhelinta?

• Anonyymi

No kun eräs näytti sinulta mutta piti katseensa vain puhelimessa kun yritin katsoa että olisko hän 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun eräs näytti sinulta mutta piti katseensa vain puhelimessa kun yritin katsoa että olisko hän 🤔

No kyllä sinun pitäisi tunnistaa minut . ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä sinun pitäisi tunnistaa minut . ☺️

Olit sen verran kaukana ja katse puhelimessa niin epäselväksi jäi olitko oikeasti sinä. Sitä paitsi musta on tullut ihan höperö ja luulen näkeväni sua milloin missäkin ku ajattelen niin paljon, oon täysin seonnut 🤪🫣

• Anonyymi

En ole käynyt tänään Prismassa.

• Anonyymi

Olin, taisin uppoutua liikaa puhelimeen. 🙂‍↕️

• Anonyymi

Palstallako seikkailit sillonki 🤭

• Anonyymi

TÖHÖHÖ! krhm, siis joo, minä se olin.

• Anonyymi

Äläpä narraa 😂

• Anonyymi

ohi, en ole ollut prismassa tänään...

• Anonyymi

Kuka on noin sivistymätön vielä nykyisin, että menee PUHELIN KÄDESSÄ KAUPPAAN?

Minä olen ymmärtänyt, että tuo on kunnianloukkaus toisia asiakkaita kohtaan. Puhelin voi olla mukana, mutta äänettömällä niin kunnioittaa toisia ihmisiä jotka ovat kaupassa myös. Heidän kanssa voi keskustella kaupassa, koska he ovat samassa tilassa mutta hän joka on puhelimessa ei ole paikan päällä ja kaupan asiat EIVÄT KUULU HÄNELLE.

Jos pitää laskea ostokset valmiiksi niin ottaa kynää ja paperia mukaan jos EI OSAA PÄÄSSÄ LASKEA YHTEEN LASKUJA.
      Minä kirjoitan kotona PAPERILLE YLÖS jos minä haen paketin. Lokeron numero ja koodi vain, koska sen verran kyllä pitää muistaa minkä yhtiön lokerossa paketti on.

Facebookissa jos loukkaa kunnioita niin se vaikuttaa myös PUHELIMEN KÄYTTÖÖN JULKISILLA PAIKOILLA.
      Saat kuvia, mutta ET SAA JULKAISTA NIITÄ MISSÄÄN.
      ET SAA JULKISELLA PAIKALLA OTTAA YHTÄÄN KUVAA, KOSKA EN MINÄKÄÄN SAANUT OTTANUT KUVIA.

Kiva, kun meillä on ERI SÄÄNNÖT eli TOISET SAA TEHDÄ KAIKKEA, MUTTA MINÄ EN SAA KOSKA SE ON KUNNIANLOUKKAUS JA MINUN PITÄÄ VIELÄ MAKSAA KORVAUKSIA, MUTTA TOISTEN EI TARVI MAKSA MITÄÄN!

• Anonyymi

Äkä huoli. Kyllä minunkin ilmeisesti tulisi korvat höröllä kuunnella muiden keskusteluja. Useimmiten laitan korvakuulokkeet korviin ja kuuntelen podcastia tms.

Tai mistäpä minä tiedeän, mutta usein iloisen äänekkäästi keskustelevien ilme muttuu loukkaantuneeksi, he hiljenevät ja mulkoilevat minua naama rutussa. En nyt oikein muutenkaan voi tulkita tilannetta, kuin että he olisivat halunneet yleisöä keskustelulleen. Minä annoin heille yksityisyyttä. Erikoinen tilanne.

• Anonyymi

Olin ja salaa vilkuilin

• Anonyymi

Miksi salaa, ei se edistä asiaa mitenkään 🥺

• Anonyymi

Itse näin urheilullisen tyttösen prismassa. En kyllä varsinaisesti kaupassa.. Kun uskaltaisi mennä juttelee

• Anonyymi

Olin ja katsoin puhelinta, kun odottelin ystävää. Olisit tullut sanomaan jotain 😍

• Anonyymi

Etkö sitten huomannut mua ollenkaan vai 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sitten huomannut mua ollenkaan vai 🤔

En 😟 Olinko kaupan käytävällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En 😟 Olinko kaupan käytävällä?

Joo olit. Minä olin juuri lähdössä kaupasta ulos ja kävelin ohitsesi. Tai siis en saanut täysin varmuutta olitko se sinä mutta sinulta ainakin kovin paljon näytti 😍 vähintäänkin olisin halunnut moikata hymyn kera ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo olit. Minä olin juuri lähdössä kaupasta ulos ja kävelin ohitsesi. Tai siis en saanut täysin varmuutta olitko se sinä mutta sinulta ainakin kovin paljon näytti 😍 vähintäänkin olisin halunnut moikata hymyn kera ☺️

Ois kyllä voinut mennä pupu pöksyyn vaikka olisit katsonutkin minuun päin.. 🤩🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei kuitenkaan ollut mulle, kyllä sä olisit mut tunnistanut sadankin metrin päästä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei kuitenkaan ollut mulle, kyllä sä olisit mut tunnistanut sadankin metrin päästä..

Mulla on jonkinasteista kasvosokeutta. Joskus on vaikea tunnistaa ihmisiä eri paikoissa. Vaikka siis mielessäni näen sinut kokoajan ilmiselvästi ja muistan tasan tarkkaan miltä näytät. Katson kuvaasikin harva se päivä ihan somestakin. Et jännä ilmiö tuo että yhtäkkiä ei sitte muka tunnistakaan. Mut olenhan nepsy siis jotenkin siihen kai tuokin liittyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      159
      3927
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      101
      3674
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3213
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      22
      2547
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      184
      2248
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      27
      1447
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      97
      1277
    8. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      1127
    9. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1111
    10. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      1058
    Aihe