Kyllä on kaiken huippu tämä tuomari työskentely eka erässä tuomarit latoivat jäähyjä kärpille aivan käsittämätöntä ei mitään oikeutusta eikä syytä ja tämä jatkui koko pelin ajan kalpalaiset saivat tehdä mitä vain eikä jäähyjä ei ole ihme ettei kärpät voita näitä pelejä kun joutuu pelaamaan kuutta vastaan eli 5 kalpan pelaajia sekä tuomareita vastaan vaikka on video tarkastukset nykyään ja siihen nämä hockey niit selostajat päälle ja tämä selostaja on aivan rautoja vaille sekä niin sanotut kommentoijat jotka katsovat Kärppien vastustaijien lasien läpi ex kärppä Aaltonen nuoleskelee näitä etelän nilkkejä että saa jatkossa olla kommentoimassa muuten jos puhuu Kärppien puolesta niin lähtö tulee kyllä on surkeata porukkaa vuosi kaudet sama laulu ei ole ihme että jääkiekko on menettänyt suosiota ja katsojia yks huomio seuratkaa kun Kärppien vastustaja tekee maalin niin nämä nilkit saavat orgasmin ja huutavat mieli puolisesti ja kun kärpät tekee maalin niin se ei ole koskaan Kärppien hyvyyttä vaan vastustajan virhe tai muuta PS ei tätä jaksa katsoa vuosi kaudet näinkö paljon etelän toimijat vihaavat pohjoisen porukoita kun ei oma joukkue pärjää esim, Hifk joka on jumbona puretaan ihan esim, muuten miten kävi futiksessa HJK lle kun en tiedä voittiko se veikkaus liigan.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568