Kyllä joku ajatustenlukija. Oletteko huomannut samaa? 🤔🤭
Täällä palstalla on
37
524
Vastaukset
- Anonyymi
Joo monesti aloitus jostain mitä itse ajatellut. Sattumaa, samanlaisia tilanteita ja ajatuksia ihmisillä.
- Anonyymi
Varmaan minä. Olen aika pätevä kaveri.😊
- Anonyymi
👍J
- Anonyymi
Siinämielessä pätevä, että hakkeroit toisten puhelimia vai?
No mitäs mä nyt ajattelen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs mä nyt ajattelen?Just nii, sinisellä sisään, ja montako miljoonaa?
T. Sen luurin ja numeron oikee omistaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs mä nyt ajattelen?Nyt menee villiksi muru..😊🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee villiksi muru..😊🤣
Oh my 😇 kyllä! Joku on taas rietastellut ajatuksissaan minun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍J
👍T
- Anonyymi
Ihmisillä on vain niin puuduttavan samanlaisia ajatuksia vaikka jokainen kuvittelee olevansa muista poikkeava james bond tai madonna.
Kaikki kuitenkin vain ajattelee... otanko viinaa vai tyydynkö punkkuun
otanko pitsaa... no en ota
pitäisi siivota... ei tänään
oletko kulta palstalla... olenhan minä /sydän- Anonyymi
En ole kyllä yhtään tuollaista vastaavaa täältä lukenut. Mutta mutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä yhtään tuollaista vastaavaa täältä lukenut. Mutta mutta...
Nämäpäs tulee vasta uudella tuotantokaudella vuoden alusta... joten, pysypä kanavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämäpäs tulee vasta uudella tuotantokaudella vuoden alusta... joten, pysypä kanavalla
Stay in tuned 😆. Selma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stay in tuned 😆. Selma.
Jännitystä on jatkossakin luvassa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännitystä on jatkossakin luvassa :D
Mä uskon sen 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko Tv tähdeksi oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko Tv tähdeksi oikein
Olet oikeassa. Olen esiintynyt yhdessä täyspitkässä kotimaisessa elokuvassa.
- Anonyymi
En ole huomannut. Kuka?
- Anonyymi
Mä kuulen Blues Brothersista kohtauksen missä Carrie Fischer väijyi veljekset.
- Anonyymi
"Käyn salon paitaan minä ilman kaitaa, ei estä kukaan, kun matkaa teen..."
- Anonyymi
Kerrohan, mitä olet ajatellut?
- Anonyymi
Miestä, mitäpäs muuta.
- Anonyymi
Taitaakin olla viisainta vasikoida itse itsensä, jos tämä ajatustenlukija kertoo kaiken.
- Anonyymi
Todellakin.
- Anonyymi
En ole huomannut ajatustenlukijaa, mutta sen kylläkin, että myös Youtuben tarot tulkitsijat seuraavat palstojen antia.
- Anonyymi
No mä jo mietin, että miks niillä on samoja sanoja 🤔🫣
Vai onko sekin sattumaa 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä jo mietin, että miks niillä on samoja sanoja 🤔🫣
Vai onko sekin sattumaa 😄Aika usein menevät suht yks yksiin palstalla käytyjen keskustelujen kanssa. Lieneekö saatumaa vai totta? Aiemmin, kun vielä lueskelin Vauva-palstaa niin yhteensattumia oli vielä enemmän kuin nyt. Vauvalla en ole käynyt kuukausiin satunnaista googlehaun "kokemus" hakua, joten en ole niin perehtynyt mitä kaipauskatjussa on kirjoitettu. Kollektyiivisihan luennat ovat, joten ei niihin kannata muutoinkaan suhtautua liian vakavasti.
- Anonyymi
Joo, on huomattu.
- Anonyymi
Näinkö Jenni on
- Anonyymi
En. Vtun tyhmä hihitteliä kyllä on!
- Anonyymi
Näitkö sä mut mies tänään? Vieläkö sä olet mulle vihainen?
- Anonyymi
Ajatusten luku on helppoa. Seuraat kirjoitusten sisältöä ja miten asiat on osattu ilmaista. Jos esimerkiksi tätä palstaa on seurannut pitempään niin tunnistaa usein kirjoitustyylistä ja asiasta saman henkilön joka on ennenkin tänne tuntojaan suoltanut. Tiedän lähes aina milloin kaivattuni tänne kirjoittaa. Tiedän hänen tapansa ilmaista tuntojaan ja kirjoitustyylin. Siksi olen kiintynyt häneen. jatkakaa!
- Anonyymi
Minä tunnistin kaiken miehessä kun hänet näin. Palstan asiat ei vaikuta mitä koin IRL
Elän vaistoissa. omassa elämässä omissa tunteissa. Sanon vain sen mitä itse tunnen - Anonyymi
Muuten ihan hyvä mu ajatuksia on mahdoton lukea ennen kuin ne on jonnekin kirjoitettu ylös sitä ennen ne on jopa mahdottomia todistaa todeksi
- Anonyymi
Mulla ei oo hajuakaan kirjoitteleeko tänne ketään tuttuja...Mut miks ovikello ei soi, jos kerta luet ajatuksia?
- Anonyymi
Magneettijuovienlukija. Skimmaaja. -sivu
- Anonyymi
Huomattu on. Todennäköisesti vaan joku stalkkeri 😝
- Anonyymi
Voipi olla juu...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset16711008Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti1146242Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1715591Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..865501Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1744487Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut784382Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa483989Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät553856Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali233524IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k853120