Mä oon ainakin sitä tätä mieltä, että
Mieluummin miten vaan:)
😎🍑
Ei ole välii, eihän:)
15
570
Vastaukset
- Anonyymi
No on sillä väliä
Ei kovin suurta väliä, kaikella muulla seksiin ja läheisyyteen liittyvillä jutuilla, seikoilla ja muodoilla on paljon enemmän merkityksiä, kuin Koolla.
No vaikka hupiakka, hupiukko, tai vaikka ihan sukupuoletonkin!
Mukavaa päivää sulle! *hymy*
- Anonyymi
No vähäsen kuitenkin
Minusta koko on sivuseikka, läheisyydessä on niin monta elementtiä, ettei
mikään "kokoluokka" oo ollenkaan pakollinen.- Anonyymi
Mä samaa mieltä outolinnun kanssa,läheisyyteen ja seksiin liittyy niin paljon muutakin,esim.henkilökemia ja mieltymykset .mies 58v.
- Anonyymi
itse kyllä tykkään enempi isosta, m63
- Anonyymi
Kyllä kaikessa on koolla merkitystä, ja jokaiseen asiaan on paras sopivan kokoinen. Esim. koneiden korjauksesta ei tulisi mitään, jos ei olisi sopivia avaimia. Ei oikein löydy mitään sellaista, missä koolla ei olisi merkitystä.
- Anonyymi
On väliä.
Ja voihan sen kauppatavarastakin päätellä, että ostaisitko samalla rahalla isomman tuotteen vai pienemmän. Tai enemmän / vähemmän. - Anonyymi
Minua ärsyttää ihmiset jotka ovat niin tyhmiä etteivät ymmärrä kysymyksen asettelua ja vastaavat siksi väärin ja vielä väärillä perusteilla.
Kysymys ei ole siitä onko koko kaikkein tärkein ominaisuus. Siksi siihen ei voi vastata että "koko ei ole tärkein, vaan muut tekijät merkitsevät enemmän."
Kysymys on se että onko koolla väliä! Pysykää saatanat aiheessa!Ei ole väliä =) koolla. Kaikilla muilla tekijöillä on paljon enemmän merkitystä seksin suhteen. kuin Koolla! Kuinka selkeesti tää pitää kirjoittaa. EI oleväliä!
- Anonyymi
On sillä väliä. Aika paljonki.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2004746Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2053427Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212952Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562932Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442860Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132297Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522288Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien742203Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552035En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995