Onko muita joiden eläke jää pieneksi.Naisten vaikka työhistoriaa on, takuu eläke tulisi 65v. Kysynys kuuluukin; voiko työtön hakea varhennettua eläkettä,?62v.Pitää samalla työttömyyskorvauksen?Tässähän on tapaus kun työkyvyttömyyseläke hylätään kerta toisensa perään..(Olen kuullut varhennetulla on saanut liiton päivärahaa.)
Varhennettua eläke..62vuotiaana
6
575
Vastaukset
- Anonyymi
Jäin työttömäksi 61-vuotiaana kaksi vuotta sitten. Olen ollut siitä alkaen ansiosidonnaisella ja 25% OVElla. Eli, kyllä voi.
- Anonyymi
Oletko siis töissä tai työsuhteessa tai saatko nyt ansiosidonnaista?
- Anonyymi
Peruspäiväraha..aloittajalla.Sairastuin töissä v.2010 sen jälkeen en ole TS ollut. Mitenkähän voiko työkyv.eläkettä silti hakea??? kolme hakua olen tehnyt hylättyä antaneet.
- Anonyymi
Työttömälle ei työkyvyttömyyseläkettä kovin helposti myönnetä. Kun ei myönnetä työssä olevallekaan, vaikka on monisairas ja pitkiä sairauslomia takana.
Toki yrittää voi, mutta eppäilen.
- Anonyymi
On huomattu,kolme tkr..hakua.Sairauksia,toimintakyky alkaa olla heikko.Kuka palkkaa?ei palkkaa varsinkaan nyt kun paljon työnhakijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4162213Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661347Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 891171
- 1001037
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133954- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770