sä oot intohimoisin herkuttelija mitä mä oon pitkään aikaan tavannut. Mä vaan jotenkin haistan sen, pervo mikä-pervo! ei sille mitään voi, enkä edes halua voida, mutt mull on omat kehitystehtäväni, ja estoni, ja pelkoni, ettei mitä tahansa pysty tapahtumaan ;) mun kanssa. Tosin ei sunkaan kanssa! Säkun olet niin vaaraton!
Vastaukset 12
- Anonyymi
Sähän oot tuhmia ruvennu kirjoittelemaan nainen.
Oliks tossa jotain tuhmaa:) ei mun mielestä, sopii sekä miehelle että naiselle! mielestäni!
- Anonyymi
Niii oonki 😘🤭😂💋🤩😋
- Anonyymi
Joo, mutta en ole sinun. Tunteissa jotain tasoja mutta..
Ois kyllä mahdottoman surullista,
jos kuvittelisin Sinun olevan Minun,
Vaikka millaisin tunteihin.
- Anonyymi
Haastat näköjään jonkun tuossa aivan selvästi.
Käy tuulta päin?- Anonyymi
Hiiohoi!
- Anonyymi
Jahka mä pääsen vastaanotolle, siinä vahapaperi myttyyntyy.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa jutellaan henkilökohtaisia sinivalaiden kanssa, vertaillaan elämän mielekkyyttä.
- Anonyymi
kissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta381909- 901025
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil292877Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75810Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii293799Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O49789- 69704
- 90655
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64637- 33613