sä oot intohimoisin herkuttelija mitä mä oon pitkään aikaan tavannut. Mä vaan jotenkin haistan sen, pervo mikä-pervo! ei sille mitään voi, enkä edes halua voida, mutt mull on omat kehitystehtäväni, ja estoni, ja pelkoni, ettei mitä tahansa pysty tapahtumaan ;) mun kanssa. Tosin ei sunkaan kanssa! Säkun olet niin vaaraton!
Mull on tunne, että
12
585
Vastaukset
- Anonyymi
Sähän oot tuhmia ruvennu kirjoittelemaan nainen.
Oliks tossa jotain tuhmaa:) ei mun mielestä, sopii sekä miehelle että naiselle! mielestäni!
- Anonyymi
Niii oonki 😘🤭😂💋🤩😋
- Anonyymi
Joo, mutta en ole sinun. Tunteissa jotain tasoja mutta..
Ois kyllä mahdottoman surullista,
jos kuvittelisin Sinun olevan Minun,
Vaikka millaisin tunteihin.
- Anonyymi
Haastat näköjään jonkun tuossa aivan selvästi.
Käy tuulta päin?- Anonyymi
Hiiohoi!
- Anonyymi
Jahka mä pääsen vastaanotolle, siinä vahapaperi myttyyntyy.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa jutellaan henkilökohtaisia sinivalaiden kanssa, vertaillaan elämän mielekkyyttä.
- Anonyymi
kissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514