Käykö teille usein näin? Ilmoitat jotain tavaraa myytäväksi ja ostajakandidaatti kysyy, että koska voi tulla hakemaan. Sitten kun yrität jatkaa keskustelua ja sopia tarkempaa ajankohtaa, niin kysyjä onkin haihtunut eikä ikinä vastaa.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Joka viikko tuota ilmenee.
- Anonyymi
Usein ihminen ajattelee tarkemmin vasta sitten kun on asiasta kirjoittanut, nukkunut yön yli yms.
Itse kirjoitan kaikki tavara tarpeeni ja nukun vähintään kaksi yötä.
Näin olen säästänyt hurjasti, varsinkin silloin kun oli kaikki 6 lasta kotona. - Anonyymi
Viikon sisällä 14 hakijaa jättänyt saapumatta paikalle hakemaan tavaraa. Muutamalta tullut hyviä selityksiä myös viime minuutilla sovitusta ajasta "auto hajosi juuri ja en pääsekkään", "sainkin kaverilta ilmaiseksi" jne...
Tori.fi on menny ihan höpöksi näitten ns. kusettaja ostajien johdosta. - Anonyymi
Itse vein ostajalle tuotteen kun hänellä ei ollut autoa. Ostaja tarkisti tavarsn ja makdoi tuotteen. Hetkenpäästä kotiin päästyäni ostajalta tuli viesti että vastii kaupanpurkua / hinnanallennusta. Kyllä Tori.fi:ssä on ihme porukkaa nykyään.
- Anonyymi00006
Täynnä aivan sekavaa sakkia.
- Anonyymi00007
Möin hoono Soomelle tuotteen. Tinki hinnan viestillä, 80€ oli pyynti, tarjosi 50€. Tuli paikan päälle, ”ei hjuva, maksan 20€”.
Voi vxttu en viitsi näiden kieltä ymmärtämättömien tai penikoiden kanssa asioida enää ollenkaan. Ennen vanhaan, kun tarjottiin jostain joku hinta, sillä se myös ostettiin!- Anonyymi00009
Itse en enään vastaa mitää jos on kyselijän kieli jokin muu kuin suomi. Ulkomaan kielellä tulevat kyselijät alkavat tinkaamaan ensin viestillä ja sitten paikanpälle sapuvat vielä paikanpäällä. Ei jaksa enään muutaman kympin takia alkaa hirveään tinkaamis meininkiin enään. Nykyää laitan ilmoitukseeni heti että ei tinkaamisia ja jos alkaa tinkaamaan niin jätän pelin siihen.
- Anonyymi00008
Tavarat torissa on niin kalliita, että satasien tinkivara täytyy olla ellei tuhansien. Hinnat on karanneet ihan tajuttomiksi. Itsellä jonkilainen mielikuva hintatasosta jota ei tapaa torilla.
- Anonyymi00010
Itsellä kävi niin että myin tavaraa ja ostaja kysyi että olisko mahdollista tuonti hänelle. No sovittiin että vien tämän tuotteen hänelle. Kun saavuin paikalle oli ostaja tyytyväinen tavaraan tutkittuaan sen. No seuraavana päivän tuli viesti tältä samalta henkilöltä että hän haluaa perua kaupan ja tulisinko noutamaan tavaran pois häneltä. En vastannut mitään enään hänelle kun jo viennistä tuli 50km matka tuotteen hintaan. Että kyllä näitä omituisia ihmisiä on.
- Anonyymi00011
Torissa näyttää menevän ”kaupaksi” vain annetaan- tuotteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492403Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73773- 71591