Käykö teille usein näin? Ilmoitat jotain tavaraa myytäväksi ja ostajakandidaatti kysyy, että koska voi tulla hakemaan. Sitten kun yrität jatkaa keskustelua ja sopia tarkempaa ajankohtaa, niin kysyjä onkin haihtunut eikä ikinä vastaa.
Kummaa porukkaa Torissa
4
339
Vastaukset
- Anonyymi
Joka viikko tuota ilmenee.
- Anonyymi
Usein ihminen ajattelee tarkemmin vasta sitten kun on asiasta kirjoittanut, nukkunut yön yli yms.
Itse kirjoitan kaikki tavara tarpeeni ja nukun vähintään kaksi yötä.
Näin olen säästänyt hurjasti, varsinkin silloin kun oli kaikki 6 lasta kotona. - Anonyymi
Viikon sisällä 14 hakijaa jättänyt saapumatta paikalle hakemaan tavaraa. Muutamalta tullut hyviä selityksiä myös viime minuutilla sovitusta ajasta "auto hajosi juuri ja en pääsekkään", "sainkin kaverilta ilmaiseksi" jne...
Tori.fi on menny ihan höpöksi näitten ns. kusettaja ostajien johdosta. - Anonyymi
Itse vein ostajalle tuotteen kun hänellä ei ollut autoa. Ostaja tarkisti tavarsn ja makdoi tuotteen. Hetkenpäästä kotiin päästyäni ostajalta tuli viesti että vastii kaupanpurkua / hinnanallennusta. Kyllä Tori.fi:ssä on ihme porukkaa nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907