Käykö teille usein näin? Ilmoitat jotain tavaraa myytäväksi ja ostajakandidaatti kysyy, että koska voi tulla hakemaan. Sitten kun yrität jatkaa keskustelua ja sopia tarkempaa ajankohtaa, niin kysyjä onkin haihtunut eikä ikinä vastaa.
Kummaa porukkaa Torissa
8
531
Vastaukset
- Anonyymi
Joka viikko tuota ilmenee.
- Anonyymi
Usein ihminen ajattelee tarkemmin vasta sitten kun on asiasta kirjoittanut, nukkunut yön yli yms.
Itse kirjoitan kaikki tavara tarpeeni ja nukun vähintään kaksi yötä.
Näin olen säästänyt hurjasti, varsinkin silloin kun oli kaikki 6 lasta kotona. - Anonyymi
Viikon sisällä 14 hakijaa jättänyt saapumatta paikalle hakemaan tavaraa. Muutamalta tullut hyviä selityksiä myös viime minuutilla sovitusta ajasta "auto hajosi juuri ja en pääsekkään", "sainkin kaverilta ilmaiseksi" jne...
Tori.fi on menny ihan höpöksi näitten ns. kusettaja ostajien johdosta. - Anonyymi
Itse vein ostajalle tuotteen kun hänellä ei ollut autoa. Ostaja tarkisti tavarsn ja makdoi tuotteen. Hetkenpäästä kotiin päästyäni ostajalta tuli viesti että vastii kaupanpurkua / hinnanallennusta. Kyllä Tori.fi:ssä on ihme porukkaa nykyään.
- Anonyymi00006
Täynnä aivan sekavaa sakkia.
- Anonyymi00007
Möin hoono Soomelle tuotteen. Tinki hinnan viestillä, 80€ oli pyynti, tarjosi 50€. Tuli paikan päälle, ”ei hjuva, maksan 20€”.
Voi vxttu en viitsi näiden kieltä ymmärtämättömien tai penikoiden kanssa asioida enää ollenkaan. Ennen vanhaan, kun tarjottiin jostain joku hinta, sillä se myös ostettiin!- Anonyymi00009UUSI
Itse en enään vastaa mitää jos on kyselijän kieli jokin muu kuin suomi. Ulkomaan kielellä tulevat kyselijät alkavat tinkaamaan ensin viestillä ja sitten paikanpälle sapuvat vielä paikanpäällä. Ei jaksa enään muutaman kympin takia alkaa hirveään tinkaamis meininkiin enään. Nykyää laitan ilmoitukseeni heti että ei tinkaamisia ja jos alkaa tinkaamaan niin jätän pelin siihen.
- Anonyymi00008
Tavarat torissa on niin kalliita, että satasien tinkivara täytyy olla ellei tuhansien. Hinnat on karanneet ihan tajuttomiksi. Itsellä jonkilainen mielikuva hintatasosta jota ei tapaa torilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604