Käykö teille usein näin? Ilmoitat jotain tavaraa myytäväksi ja ostajakandidaatti kysyy, että koska voi tulla hakemaan. Sitten kun yrität jatkaa keskustelua ja sopia tarkempaa ajankohtaa, niin kysyjä onkin haihtunut eikä ikinä vastaa.
Kummaa porukkaa Torissa
5
398
Vastaukset
- Anonyymi
Joka viikko tuota ilmenee.
- Anonyymi
Usein ihminen ajattelee tarkemmin vasta sitten kun on asiasta kirjoittanut, nukkunut yön yli yms.
Itse kirjoitan kaikki tavara tarpeeni ja nukun vähintään kaksi yötä.
Näin olen säästänyt hurjasti, varsinkin silloin kun oli kaikki 6 lasta kotona. - Anonyymi
Viikon sisällä 14 hakijaa jättänyt saapumatta paikalle hakemaan tavaraa. Muutamalta tullut hyviä selityksiä myös viime minuutilla sovitusta ajasta "auto hajosi juuri ja en pääsekkään", "sainkin kaverilta ilmaiseksi" jne...
Tori.fi on menny ihan höpöksi näitten ns. kusettaja ostajien johdosta. - Anonyymi
Itse vein ostajalle tuotteen kun hänellä ei ollut autoa. Ostaja tarkisti tavarsn ja makdoi tuotteen. Hetkenpäästä kotiin päästyäni ostajalta tuli viesti että vastii kaupanpurkua / hinnanallennusta. Kyllä Tori.fi:ssä on ihme porukkaa nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636