Vaimo ei suostunut kimppaan

Anonyymi-ap

Niinpä niin, ei kuulema käy meidän parisuhteessa ryhmäseksi, se ei kerta kaikkiaan käy. Mitenkäs teillä menee tämän asian suhteen ?

14

521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai oikein ryhmä seksi ? Jos ehdottaisin vaimolle, niin tulisi turpiin, että lätkähti.

• Anonyymi

Jos koettaisit vietellä ja mairitella.

• Anonyymi

Jää asiaa miettimään ja myöhemmin itse ehdottaa sitä. Älä jankuta vaan odottele rauhassa.

• Anonyymi

Meillä aloite tulikin vaimolta jo vuosia sitten.suostuin silloin heti koska olin salaa haaveillutkin siitä.harrastamme sitä noin kerran pari kuukaudessa eikä meillä ole ollut mitään ongelmaa parisuhteessa.onneksi.

• Anonyymi

Meillä vaimo myös perusteli tuon kieltäytymisensä. " Katso nyt minua...en ole kaunis, enkä haluttava. Silmäluomet roikkuu ja tissit kanssa ja ovat vielä aivan eri kokoiset "repunläpät". Ja mikä tämä on navasta alaspäin, löysää nahkaa, hyvä ettei tuulessa lepata. Pillu on kuin seitsemän leivän uuni ja häppärit, kuin kukon heltta. Selluliitti reideet, ajattele vähän, en kehtaa tämän näköisenä."

Vuotta myöhemmin silmäluomet oli leikattu, tissit korjattu saman kokoisiksi ja numeroa isommaksi, oliko se koko nyt B. Vatsanahka kiristetty, alakerta korjailtu kukon heltat oli hävinneet ja muutama joustikki laitettu. Reisistä tehty rasvaimu. Ja kysykää vain mitä tuo maksoi, siis uuden henkilöauton verran mutta lopputulos oli todella hyvä.

Puoli vuotta sitten kysyin tuota kimppa-asiaa, kun tuo ulkomuoto ei ollut esteenä. Ja niinhän siinä sitten tuli onnellinen loppu tälle suhteelle.

• Anonyymi

Tuo oli varmaan vaimosi itsetuntoa kokottava kaikkine toimenpiteineen. Minun vaimolleni laitettiin vain tissit mallilleen, niiden riippuvien repunläppien tilalle. Nyt käy kaikki jutut. Tosin emme harrasta ryhmäseksiä. Mutta en arvelisi senkään olevan este.

• Anonyymi

Voi, kun minulla olisi rikas mies, joka haluaisi "korjailla minut entiseen kuosiin. Olisin iki onnellinen ja suostuisin mihin vain.

• Anonyymi

Oliko tiukka alakerta ?

• Anonyymi

Juotat humalaan ja tuot iso kullisen komistuksen kämpille. Taipuu tiukkapipoisenkin naisen selkä kaarelle, kun komistus painaa iso kyrpää tiukkapipon pilluun.

• Anonyymi

Me istuttiin iltaa meillä ja sovittiin kaverin kanssa että yritetään saada vaimo kimppanaiseksi.
      Otettìn vähän alkon tuotteita ja tanssitettiin vaimoa vuorotellen.
      Kaverin käydessä veskissä niin vaimo kysyi vieläkö haluan panna häntä ķimpassa toisen miehen kanssa?
      Kerroin haluavani vieläkin.
      Vaimoni kysyi voisimmeko ottaa meidän vieraan toiseksi mieheksi?
      Kerroin sen sopivan ihan hyvin.
      Kun kaveri palasi veskistä niin vaimo sanoi "hänellä taitaa olla 2 miestä jotka haluaa kimpassa panna häntä niin mennään kokeilemaan mitä saadaan aikaiseksi"?
      Meillä oli tosi kiimainen narttu mukana ja oli hyvä viikonloppu.
      Maanantai aamuna kaveri kysyi milloin otettaisiin uusiksi?
      Kysyin vaimon mielipidettä niin hän sanoi "hänelle passaa milloin vain jos me halutaan"!
      Kaveri ehdotti keskiviikkoa ja viikonloppua.
      Vaimo vastasi hänelle sen sopivanjos se passaa minulle, eikä minulla ollut mitään sitä vastaan!

• Anonyymi

näin meilläkin olin monesti ehdottanut kimpaseksiä mutta tulut täys tyrmäys.no kerran istutiin iltaa meillä oli mukana mun kaveri yhtä äkkiä vaimoni lähti makkariin ja pisti oven kiini ihmeteltiin mikä sille tuli kaverin kanssa.meni 10min kun vaimo tuli takaisin meikattuna sukkanauhasukat korkkarit ja minihame ilman pikkareita ja rintsikoita kysy kelpaisko miehille kunnon panot katsotiin kaverin kanssa toisiamme hölmistyneenä vaimo kysy kaverilta haluisko panna kaveri sano että kyllä jos mulle sopii vastasin että sopii siittä alko meidän kimppa seksi

• Anonyymi

Rouva ottaa harvoin ja kohtuudella alkoholia, yleensä kaksi on maksimi. Kerran tässä jokinaika sitten hän halusi maistaa vahvenpaa eli vodkaa lisukkeella. Siitä rouva humaltui oikein kunnolla ja vietiin baarista kaverin kanssa hänet kotiin ja oltiin mekin kaverin kanssa otettu. Rouvalla oli meno päällä, halasi ja halusi pussata molempia ja pussasi. Kysyi kaverilta pannaanko, kaveri hätkähti ja nyökkäsi, sitten kysyi vuorostaan rouvalta haluaako hän kunnon nainnin? Hän oli valmis hoitamaan molemmat, riisuttiin hänet ja alettiin pistämään hänet panokuntoon. Pantiin ja naitiin rouvaa vuoron perään niin että sohva oli mullinmallin. Kun saatiin tarpeeksi istahdettiin ja huilattiin, kaveri lähti kotiin ja me nukkumaan. Aamulla rouvalla oli pään kipeä ja illalta viimeiset muistot baarista ja kysyi oltiinko pantu? Kerroin pantiinhan me, mutten kertonut kaverista. Kaverin kanssa sovittiin ettei tapahtuneesta puhuta sen enempää.

• Anonyymi

No piru vie !niimpä se meilläkin. Sanoi olevansa yhden miehen nainen, ja minun riittävän hänelle paremmin kuin hyvin. Minä yritin vikuutella että, jos häntä ei kiinosta. Minä voisin levittää kaverille peräpääni ja hän voisi beesata jotenkin sitä kaveria.
      Ei tullut selvää vastausta, katsoi kuitenkin arvioiden silmiin. Toivotaan etten iskenyt pahaa kiilaa väliimme, onneksi ei siltä näytä, kun hyväilin tuossa hänen pyllyään . Katsoi vaan jotenkin hyväntuulisen veikeästi😉

• Anonyymi

Olisi ihanaa joskus katsella kun vaimo saa vierasta kyrpää. Runkkailla vieressä. Tämä on vielä vain haave. Jospa joskus toteutuu.

Pari N62M67 Kuopio

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      23
      5068
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      61
      3001
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2890
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2811
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      15
      1583
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1570
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1486
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      409
      1211
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1100
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      209
      943
    Aihe