Vaimo ei suostunut kimppaan

Anonyymi-ap

Niinpä niin, ei kuulema käy meidän parisuhteessa ryhmäseksi, se ei kerta kaikkiaan käy. Mitenkäs teillä menee tämän asian suhteen ?

29

1637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai oikein ryhmä seksi ? Jos ehdottaisin vaimolle, niin tulisi turpiin, että lätkähti.

• Anonyymi

Jos koettaisit vietellä ja mairitella.

• Anonyymi

Jää asiaa miettimään ja myöhemmin itse ehdottaa sitä. Älä jankuta vaan odottele rauhassa.

• Anonyymi

Meillä aloite tulikin vaimolta jo vuosia sitten.suostuin silloin heti koska olin salaa haaveillutkin siitä.harrastamme sitä noin kerran pari kuukaudessa eikä meillä ole ollut mitään ongelmaa parisuhteessa.onneksi.

• Anonyymi

Meillä vaimo myös perusteli tuon kieltäytymisensä. " Katso nyt minua...en ole kaunis, enkä haluttava. Silmäluomet roikkuu ja tissit kanssa ja ovat vielä aivan eri kokoiset "repunläpät". Ja mikä tämä on navasta alaspäin, löysää nahkaa, hyvä ettei tuulessa lepata. Pillu on kuin seitsemän leivän uuni ja häppärit, kuin kukon heltta. Selluliitti reideet, ajattele vähän, en kehtaa tämän näköisenä."

Vuotta myöhemmin silmäluomet oli leikattu, tissit korjattu saman kokoisiksi ja numeroa isommaksi, oliko se koko nyt B. Vatsanahka kiristetty, alakerta korjailtu kukon heltat oli hävinneet ja muutama joustikki laitettu. Reisistä tehty rasvaimu. Ja kysykää vain mitä tuo maksoi, siis uuden henkilöauton verran mutta lopputulos oli todella hyvä.

Puoli vuotta sitten kysyin tuota kimppa-asiaa, kun tuo ulkomuoto ei ollut esteenä. Ja niinhän siinä sitten tuli onnellinen loppu tälle suhteelle.

• Anonyymi

Tuo oli varmaan vaimosi itsetuntoa kokottava kaikkine toimenpiteineen. Minun vaimolleni laitettiin vain tissit mallilleen, niiden riippuvien repunläppien tilalle. Nyt käy kaikki jutut. Tosin emme harrasta ryhmäseksiä. Mutta en arvelisi senkään olevan este.

• Anonyymi

Voi, kun minulla olisi rikas mies, joka haluaisi "korjailla minut entiseen kuosiin. Olisin iki onnellinen ja suostuisin mihin vain.

• Anonyymi

Oliko tiukka alakerta ?

• Anonyymi

Juotat humalaan ja tuot iso kullisen komistuksen kämpille. Taipuu tiukkapipoisenkin naisen selkä kaarelle, kun komistus painaa iso kyrpää tiukkapipon pilluun.

• Anonyymi

Me istuttiin iltaa meillä ja sovittiin kaverin kanssa että yritetään saada vaimo kimppanaiseksi.
      Otettìn vähän alkon tuotteita ja tanssitettiin vaimoa vuorotellen.
      Kaverin käydessä veskissä niin vaimo kysyi vieläkö haluan panna häntä ķimpassa toisen miehen kanssa?
      Kerroin haluavani vieläkin.
      Vaimoni kysyi voisimmeko ottaa meidän vieraan toiseksi mieheksi?
      Kerroin sen sopivan ihan hyvin.
      Kun kaveri palasi veskistä niin vaimo sanoi "hänellä taitaa olla 2 miestä jotka haluaa kimpassa panna häntä niin mennään kokeilemaan mitä saadaan aikaiseksi"?
      Meillä oli tosi kiimainen narttu mukana ja oli hyvä viikonloppu.
      Maanantai aamuna kaveri kysyi milloin otettaisiin uusiksi?
      Kysyin vaimon mielipidettä niin hän sanoi "hänelle passaa milloin vain jos me halutaan"!
      Kaveri ehdotti keskiviikkoa ja viikonloppua.
      Vaimo vastasi hänelle sen sopivanjos se passaa minulle, eikä minulla ollut mitään sitä vastaan!

• Anonyymi

näin meilläkin olin monesti ehdottanut kimpaseksiä mutta tulut täys tyrmäys.no kerran istutiin iltaa meillä oli mukana mun kaveri yhtä äkkiä vaimoni lähti makkariin ja pisti oven kiini ihmeteltiin mikä sille tuli kaverin kanssa.meni 10min kun vaimo tuli takaisin meikattuna sukkanauhasukat korkkarit ja minihame ilman pikkareita ja rintsikoita kysy kelpaisko miehille kunnon panot katsotiin kaverin kanssa toisiamme hölmistyneenä vaimo kysy kaverilta haluisko panna kaveri sano että kyllä jos mulle sopii vastasin että sopii siittä alko meidän kimppa seksi

• Anonyymi

Rouva ottaa harvoin ja kohtuudella alkoholia, yleensä kaksi on maksimi. Kerran tässä jokinaika sitten hän halusi maistaa vahvenpaa eli vodkaa lisukkeella. Siitä rouva humaltui oikein kunnolla ja vietiin baarista kaverin kanssa hänet kotiin ja oltiin mekin kaverin kanssa otettu. Rouvalla oli meno päällä, halasi ja halusi pussata molempia ja pussasi. Kysyi kaverilta pannaanko, kaveri hätkähti ja nyökkäsi, sitten kysyi vuorostaan rouvalta haluaako hän kunnon nainnin? Hän oli valmis hoitamaan molemmat, riisuttiin hänet ja alettiin pistämään hänet panokuntoon. Pantiin ja naitiin rouvaa vuoron perään niin että sohva oli mullinmallin. Kun saatiin tarpeeksi istahdettiin ja huilattiin, kaveri lähti kotiin ja me nukkumaan. Aamulla rouvalla oli pään kipeä ja illalta viimeiset muistot baarista ja kysyi oltiinko pantu? Kerroin pantiinhan me, mutten kertonut kaverista. Kaverin kanssa sovittiin ettei tapahtuneesta puhuta sen enempää.

• Anonyymi

No piru vie !niimpä se meilläkin. Sanoi olevansa yhden miehen nainen, ja minun riittävän hänelle paremmin kuin hyvin. Minä yritin vikuutella että, jos häntä ei kiinosta. Minä voisin levittää kaverille peräpääni ja hän voisi beesata jotenkin sitä kaveria.
      Ei tullut selvää vastausta, katsoi kuitenkin arvioiden silmiin. Toivotaan etten iskenyt pahaa kiilaa väliimme, onneksi ei siltä näytä, kun hyväilin tuossa hänen pyllyään . Katsoi vaan jotenkin hyväntuulisen veikeästi😉

• Anonyymi

Olisi ihanaa joskus katsella kun vaimo saa vierasta kyrpää. Runkkailla vieressä. Tämä on vielä vain haave. Jospa joskus toteutuu.

Pari N62M67 Kuopio

• Anonyymi

No sehän se oishsn se mahtavaa nähdä läheltä kun vai.on karvahaitariin uppoaa kivikova kulli joka ei ole oma. Vois siinä itse vielä sormettaa litimärkiä vehkeitä. Välillä pilluu välillä kaverin palleja. Oishan se kyllä, haaveeksi vaan jää,

• Anonyymi

Kyllä löytyy teille mies kylään.. Olemme pariskunta Kuopion lähellä. Olisit kovana kun vaimosi saa huomiota minulta

• Anonyymi

Minun kaveri on ollut viikonlopun meillä ja ollaan pantu vaimoa vuorotellen ja kimpassa.
      Nyt aamulla kaveri halusi vielä panna vaimoa niin jätin heidät panemaan ja teen heille aamupalaa.
      Kaveri tarvitsee energiaa kun on pannut koko viikonlopun vaimoani.
      Kun kaveri lähtee töihin niin aion panna omaa vaimoa kun on antanut kaverinkin panna.
      Ihmettelen miten paljon naisen pillu kestää panemista.
      Vaimo on ollut kahden miehen pantavana perjantai illasta nyt maanantai aamuun ja todella usein pantu 60h ajan.
      Sperma liukasta pillua niin kestää panna.

• Anonyymi

mun vaimo haluu kattoo kun munkin peppua nussitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun vaimo haluu kattoo kun munkin peppua nussitaan

Onko teillä munkki siellä kaverina.

• Anonyymi

Kannattaa aloittaa pienellä ryhmällä ja hiukan tutustua siihen jengiin ensin, jonka kanssa aikoo paneskella. Ja turhat ulkonäköpaineet voi heittää nurkkaan. Kimpoissa on meillä ollut niin laihoja kuin tukeviakin, miehiä ja naisia, ja kaikki ovat kyllä kelvanneet seksiin ja kaikki ovat saaneet naida ja kaikkia on naitu. Makuja on niin monenlaisia. Ja himoja. Session alussa on hyvä käydä läpi myös tiettyjä käyttäytymissääntöjä. Mikä on luvallista kellekin ja mikä ei. Esim. anaali, kevyt bdsm jne.

• Anonyymi

Olen pari kertaa vaimolle ehdottanut kimppoja. Ei ole täysin tyrmännyt mutta ei ole oikein innoissaankaan. Varmaan ei oikein uskalla ryhtyä kun on jo ikää ja ulkonäköpaineita. Miten saisin hänet vielä houkuteltua.
        Löytyisikö Kuopiosta miestä tai paria?

N62M67 Kuopio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pari kertaa vaimolle ehdottanut kimppoja. Ei ole täysin tyrmännyt mutta ei ole oikein innoissaankaan. Varmaan ei oikein uskalla ryhtyä kun on jo ikää ja ulkonäköpaineita. Miten saisin hänet vielä houkuteltua.
        Löytyisikö Kuopiosta miestä tai paria?

N62M67 Kuopio

Olen ollut 3 kertaa pidemmässä seksisuhteessa ja jokainen nainen on ollut mukana kimppaseksissä.
        Yksi minun lapsuusaikainen ystäväni on saanut panna kaikkia kolmea ja tämä kolmas on minun nykyinen vaimoni.
        Kaveri on pannut naisystäväni ja vaimoani 22 vuotta olimme 18v kun oltiin ensikertaa kimppajutuissa.

• Anonyymi

Huoripukit ulkoruokintaan. Täytyy olla täysin moraaliton ja läpeensä mätä kun vaatii vaimoaan suostumaan ilmaiseksi huoraksi.

• Anonyymi

Vaimo sanoi jo yhdessäolon alkuaikoina ettei suostu kimpassa pantavaksi. Paneminen on kahden ihmisen kauppaa. Vuosien aikana panijoita on kertynyt useita kymmeniä.

• Anonyymi

Meillä oli vakavampi keskustelu kun oltiin oltu yhdessä melkein kuukausi.
      Tyttöystäväni kertoi hänellä olleen þodella paljon seksikumppaneita.
      Hän oli ollut 5 vuotta avoimessa suhteessa.
      Hän kysyi haittaako se minua?
      Kerroin ettei minua haittaa hänen aikaisempi seksielämänsä.
      Kerroin myös että minulla on vähän erikoinen mielihalu, haluan omaa naista panna ķimpassa toisen miehen kanssa.
      Hän mietti hetken ja sanoi ettei tuo niin paha ole että kyllä hän voi suostua kimpoanaiseksi.
      Sain samalla luvan järjestää hänelle sokkotreffit ja soitin lapsuudenystävälleni jonka kanssa oltiin pantu kimpassa myös muita naisia.
      Kaveri tuli kolmen päivän päästä ja oltiin jo tyttöystäväni kanssa aloitettu ja kaveri otettiin alasti vastaan.
      Kaveri sai heti 26v naisen pantavaksi ja siihen ei mennyt kuin 10min kun oli kaveri panemassa.
      Esittelin heidät toisilleen vasta kun olivat panneet ensin.
      Kaverista tulikin luottomies joka on pannut nykyistä vaimoani jo yli 23 vuotta.
      On ollut myös muita miehiä myös vaimoni ehdottamia.
      Meillä on ollut todella usein joku mies yökylässä ja vaimoni on yhteinen eikä ole ollut riitoja muista miehistä ja muutaman kerran on ollut vaimon naisystävä minulla panokaverina.

• Anonyymi

Onkohan muillav sama?
      Otettiin eronnut kaveri kimppaan vaimoa panemaan.
      Kaveri kun pääsin vaimoani panemaan niin hän selvästi yritti panemalla sulloa vaimoni patjasta läpi.
      Vaimokin mainitsin että "olipa kyyti" näytti hurjalta mutta vaimo oli mielissään kun oli vähän pillua revitétty.

• Anonyymi

kyllä meilläkin eka vakuutteli olevan vain yhden miehen nainen. Kolme viikkoa meni kun olin ehdottanut, tosin en ollutt itse mukana kun sai vierasta. Meni jonkin aikaa tuosta kun saatiin kaksi kaverusta mukaan ja oli kyl litinää ja lotinaa ilta.

• Anonyymi

Meillä minä aloin vihjailee vuoden yhdessä olon jälkeen, aina kun yhdyttiin pyysin kuvittelee vieras panee sijastani. Aluksi näytteli närkästyy muutaman kerran jälkeen saikin järisyttävän orgasmin, silloin samaan aikaan kiihotin sanomalla tuntuuko hyvältä vieras kalu, huohotti toisti tuntuu tuntuu hyvältä. Melkein heti alettiin etsii miestä yhdessä, eka mies kiimanen ukm onneksi, vaimo jäikin koukkuun harrastukseen. T. Näin meillä pari 50v

• Anonyymi

Vaimoni oli tosi kiimainen kun kotiutui tyttökaverien tapaamisesta.
      Mun kaveri oli meillä ja vaimo alkoi heti näyttämään rintojaan ja tarjosi kaverille imettäväksi ja kiehnäsi kaverin sylissä.
      Sanoin kaverille että käy panemassa vaimoani että rauhoittuu vähän.
      Kaveri vei Vaimoni makuuhuoneeseen ja kohta kuului vaimoni ääntely mistä tietää milloin häntä pannaan.
      Kun sai nukuttua vaimo selitti että hänen juomaansa olisi laitettu jotain mikä vei estot pois.
      Oli illalla ottanut vain yhden siiderin ennen kuin kotiutui!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      209
      6702
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      299
      4643
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3605
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3434
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      258
      2620
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      76
      2440
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe