Minkä suuntainen erektio sinulla on, mies?
Eli suomeksi: mihin suuntaan kullisi seisoo?
Onko seisontasuunta muuttunut mitenkään iän myötä?
Jyrkkään pystyyn / napaa kohti?
Vahvaan yläviistoon?
Kohtalaiseen yläviistoon?
Loivaan yläviistoon?
Vaakasuoraan?
Loivaan alaviistoon?
Kohtalaiseen alaviistoon?
Vahvaan alaviistoon?
Suoraan alaspäin?
Mihin suuntaan kullisi seisoo?
16
188
Vastaukset
- AnonyymiVasemmistolaisilla seisoo vasemmalle, oikeistolla oikealle. Keskustalla jöpöttää suoraan eteen päin, kristillisillä ylöspäin ja persuilla kohti persereikää. - AnonyymiEli minkä puolueen seisottajia itse olet? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eli minkä puolueen seisottajia itse olet? Minä ja poikaystäväni l. aloittajan iso kulli eli monsteri seisoo aina ylöspäin ja uppoaa tällöim aina takalistooni eli tutummin anaaliini! Siellä se tuntuu joka suuntaan tiukazti ja oikein hyvältä ja antaa jatkuvia anusorkkuja mulle pitkän yhdynnän aikana! Se täyttää suoleni ja pitkälle sisään n. 25cm pituudellaan! 
 Ja sitä sperman määrää on vaikea käsittää, mistä sitä riittä kerta toisensa jälkeen niin runsaasti!?
 Tällöin kun orkut tulee näin mulle ikäänkuin pyörtyisin hetkellisesti se on tila jota ei voi selittää.
 Mutta hän sen taitaa näin ihanasti ja useita kertoja peräkkäin! Hän on vähän kuin kyltymätön, viidennen peräkkäisen session jälkeen on pakko stopata sillä anusaukkoni on jo niin hellänä eli suorastaan kipuinen että on otettava peräkylpyä lämpimällä vedellä.
 Silloinkin hän pyrkii että ottaisin sen "luumun" vielä suuhuni johon se ei kyl mahdu! Suuhoito täytyy tehdä vain nuollen ja käsillä välillä silloin!
 Ei siis ole väliä minne kultsin kulli sojottaa ja missä asennoissa, aina se " löytää" oikean osoitteen!
 Puss!😝😘😋
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä ja poikaystäväni l. aloittajan iso kulli eli monsteri seisoo aina ylöspäin ja uppoaa tällöim aina takalistooni eli tutummin anaaliini! Siellä se tuntuu joka suuntaan tiukazti ja oikein hyvältä ja antaa jatkuvia anusorkkuja mulle pitkän yhdynnän aikana! Se täyttää suoleni ja pitkälle sisään n. 25cm pituudellaan! 
 Ja sitä sperman määrää on vaikea käsittää, mistä sitä riittä kerta toisensa jälkeen niin runsaasti!?
 Tällöin kun orkut tulee näin mulle ikäänkuin pyörtyisin hetkellisesti se on tila jota ei voi selittää.
 Mutta hän sen taitaa näin ihanasti ja useita kertoja peräkkäin! Hän on vähän kuin kyltymätön, viidennen peräkkäisen session jälkeen on pakko stopata sillä anusaukkoni on jo niin hellänä eli suorastaan kipuinen että on otettava peräkylpyä lämpimällä vedellä.
 Silloinkin hän pyrkii että ottaisin sen "luumun" vielä suuhuni johon se ei kyl mahdu! Suuhoito täytyy tehdä vain nuollen ja käsillä välillä silloin!
 Ei siis ole väliä minne kultsin kulli sojottaa ja missä asennoissa, aina se " löytää" oikean osoitteen!
 Puss!😝😘😋Siinä sitä taas oli fantasiaa kerrakseen 

- AnonyymiTaidan sitten olla oikeistolainen.. 
- AnonyymiOsta Toyota niin muna ei sojota. 
- AnonyymiNykii vasemmalle. 
- AnonyymiYlöspäin käyrä aisa kohti napaa. Seisoo jylhästi, komea terska. M53 - AnonyymiKuinka leveä terska päältä mitattuna? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuinka leveä terska päältä mitattuna? Noin 6 cm miten kysyjällä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Noin 6 cm miten kysyjällä? Samaa kokoa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Samaa kokoa Ok entä anusaukkosi onko reikä auki jatkuvasti vai supussa mitä kokoa ottaisit sisään? 

- AnonyymiVasempaan seisoo koko 16 sentin parru. 
 Tämähän luonnollisesti vituttaa, koska äänestin Stubin presidentiksi.- AnonyymiOhoo, koetko 16cm parruksi? 
 No kyllä se riittää kun on tunnetta ja hellyyttä mukana! Mahtuu hyvin anukseen eikä tee kipertä!
 Älä unohda niitä.
 Ok.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ohoo, koetko 16cm parruksi? 
 No kyllä se riittää kun on tunnetta ja hellyyttä mukana! Mahtuu hyvin anukseen eikä tee kipertä!
 Älä unohda niitä.
 Ok.Ei se anukseen kuulu vaan pimpsaan! Aina teitä homoja saa muistutella tästä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei se anukseen kuulu vaan pimpsaan! Aina teitä homoja saa muistutella tästä. Ohhoo...naiset tykkää ottaa anukseen myös! Sulla sopiva patukka siihekin! 
 Et ole ajan tasalla siis?
 Rakkaudella tietty puss ja halit!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943166
- HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissäAikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732445
- Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuetVaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k611435
- Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosiKun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901402
- Valkoinen GolfKukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.13916
- Martina Aitolehti podcastissa: EroMartina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184895
- Kaikki ovat syntisiä!!!Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N311872
- Moottorisahalla kauppaanMissäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10807
- 49795
- Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142768