Jos juuri sinulta loppuisi työt

Anonyymi-ap

Voisin olla se henkilö potkujesi takana 🤣

42

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nii vissii

• Anonyymi

Todellakin ja jos se ei riitä niin hoidetaan lisää paskaa niskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin ja jos se ei riitä niin hoidetaan lisää paskaa niskaan.

Sulle vai?

• Anonyymi

Millä oikeudella ethän ole enää ole edes pomoni?

• Anonyymi

Jokamiehen oikeudella tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokamiehen oikeudella tietenkin.

Pitäiskö sun mennä hoitoon? Päässä viiraa ja pahasti.

• Anonyymi

Kohtahan ne tietää..esimiehesi ja muut🦊

• Anonyymi

Niin just, nyt tutisee jo kakka puntissa. Loppu häämöttää. 🤣

• Anonyymi

Mitä tietää..? Vainoharhat sulla päässä?

• Anonyymi

eikö ole kiva kun piti järjestää pois sieltä syömällä niin ollaan täällä ja, tehdään kiusaa kaikkiin 6 + 2paikkaan 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😛😛😛😈😈😛😛😛😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Kovinpa ottaa m-miehellä taas tunteisiin.
      Kaikkea se kateus teettää...

• Anonyymi

Mistä se olis Kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se olis Kateellinen?

Älykkyydestä kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykkyydestä kateellinen?

Eikö m-mies juurikin ole hyvin älykäs?

• Anonyymi

Aika pahantahtoinen ihminen saisi olla, jos noin tekisi.

• Anonyymi

joko Sarin ja pantteri syövät on tullut esiin 😂

• Anonyymi

Syöpä on paha juttu

• Anonyymi

vieläkö haluat rahani ja talloa ja, hakata alass? mut hakataan teidät ja, saatava kivaa. aloitettu jo monet jutut eikä loppua näy 😂😈

• Anonyymi

Voi V ttu! 🤣🤣🤣🤣 mä oikeen TOIVON että multa loppuu työt🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍷kippistä vaan veronmaksajat! 😝🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤡pelle pojalle sodassa mikään raha ei riitä jatkakaa! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣töitä!

• Anonyymi

sä varman ymmärrät että jatkan Facebookissa ja kasvatan sitä touhua kovasti ja kuvien ottamista ja teidän takaisin hakkaamista ja varojen takaisin keräilyä ja maksujen hakemista, kaikesta 😂

• Anonyymi

jees ja tiedän tietää joillekin ahdinkoa ja, kataluutta ja jopa kuolemaa. eikä muuten haittaa 😂tämä kuningatar kauniina lähtee nousemaan portaita, tietäen että viime vuosien hakkaajat kärsii itse 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

joko Marin skitsofrenia ja, Eetun huostaanotto on valmis? Hanna me että kaikki kohta kaikki 4 ja tappaa itsensä 😂eikä muuten oo Henna, vinkin vink 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Miten se Susannan asia, joko linnareissu odottaa🤣😂😂😂

• Anonyymi

taisi tuoda manifestounnit ja muiden elömillä leikkiminen ja hakkaaminen ison kasan kuolemaa. ja jos tilaa, karkotusta saatte, sitä itse. joten Mirka jos hennkii häät, epäilen, muita pois. Vantaa tai Helsinki olisi varmaan hyvä 😂😈

• Anonyymi

Siksi ne kuolee pois, koska muuten sattuu vielä hirveimpiä asioita, eikä manipulointi onnistunut että olisi vapaasta tahdosta, lahjoittanut heille karma velan kantoa...... ja itse ovat tehneet kaikki, tietoisesti ja tilaamalla 😈😂

• Anonyymi

Sinähän se pomo olet ja katkera nuorille miehille.

• Anonyymi

😳 et kai oikeesti luule?

• Anonyymi

Mistä olet katkera?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olet katkera?

Koska he saa kunnioituksen sinä et.

• Anonyymi

Sä oot katkera kun et voi toisten ihmisten puolesta päättää heidän ammattiaan!

• Anonyymi

Mitä noin pahaa tämä ihminen on sulle tehnyt?

• Anonyymi

Ei mitään pahaa. Tää ihminen vaan haluaa antaa potkuja että sais kaupungille/valtiolle töihin eli hyvän työntekijän haluaa lahjoa ulos yksityiseltä ja palkata julkiselle. Mutta. Mä näen tän kaiken läpi enkä koskaan ikinä enää suostu tulemaan julkiselle sektorille töihin. Ikinä. Enää. Koskaan.

• Anonyymi

Mieti vähän että onko mahdollista selvittää asiat? Aika surullista tämmöinen?

• Anonyymi

Potkut ole saanu kahdelta työnantajalta fortumilta ja kaariputkelta fortumilta sen takia kun nukuun rokuliin sellaisena päivänä kun olis pitän työkaveri ottaa aamul mukaan kun jättivät firmannauton mulle ja varotin jo etukäteen et varmasti nukun rokuliin kunnpitäs joku viedämsamalla kyydillä töihin kaariputkelta sen takia kun nävyin ylen tv-lähetyksessä kävelemässä kädet taskuissa kunnei työmaalla ollu just sillä hetkellä mitään tekemistä mulle ei ollu riittäviä kuvia tai puuttu tarvikkeet

• Anonyymi

Juutalaisten diktaattori meininki. Valtio on mulle velkaa hotellin ja avoimet ihmissuhteet🙃🙂ootan sisäänpääsyä. Alan reenaa. Ja syömään joka päivä hyvin😁

• Anonyymi

Aaa. Mä sain aikoinaan potkut kahdelta työnantajalta enkä tehnyt mitään väärää. Toisen työn tein (liian) hyvin, olisi pitänyt tehdä työt huonommin ja toisen työn tein vaan hyvin. Sain myös potkut kolmannelta työnantajalta enkä tehnyt mitään väärää.

• Anonyymi

Hähää. Et saa koskaan enää ikinä mua julkiselle sektorille töihin!!!Vtuttaako?

• Anonyymi

No olisipa ainakin hyvä syy hakea jotain parempaa sitten. 🥱

• Anonyymi

Et saa koskaan minua kaupungille/valtiolle töihin enää vaikka hoitaisit minulle miljoona potkua.

• Anonyymi

Minusta ei tule koskaan johtajas, diplomaattia, poliitikkoa, hähää, vtuttaako?!?

• Anonyymi

Hähää, koskaan en hae suurlähetystöihin töihin enkä EU:lle. Hähää. Vtuttaako?

• Anonyymi

Olen jo kokenut työpaikka työpaikan jälkeen vainoamisen. Loppupäätelmäni on, että ilmeisesti olen jossakin vaiheessa lohdannut psykopaatin, joka ei osaa antaa olla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      130
      3476
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      38
      2865
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      8
      2793
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      98
      2681
    5. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      106
      1764
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      74
      1528
    7. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      1
      1484
    8. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      20
      1292
    9. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1272
    10. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      377
      1132
    Aihe