Että se siitä sitten 💔
No mä ainakin yritin kaikkeni.
28
376
Vastaukset
- AnonyymiTulette saamaan kaikkea sitä mitä olette minulle tehneet, itsellenne ja omaan elämään. kaikkea hakkaamista, estoa, alistamista, nöyryyttämistä, kaikkea muiden teoista hakataan teitä. varkauksia, koti ja työhakkauksia, raivoa, autohakkauksia, häätöjä, mt jahtia, kaikkea ikävää ja pahaa. vainoa, kotirauhan häirintää, jahtaamista, menetystä ja kaikkea tosi karseaa. tappamista, väkivaltaa, jne. 
- AnonyymiIhanko totta.. ihan kaikenko? - AnonyymiNo en nyt ihan kaikkea, mut tarpeeks mun mittapuulla. 

- Anonyymirahan estämistä, petollisia ihmisiä, estämistä kaikkeen ja huonon järjestetelyä. lasten kanssa olon hakkaamista ja joka juttu tulee teille huonoa ja lapsillenne myös. toivon joka jutusta kaikkea karseutta teille ja samaa mitä ootte tehnyt hhinissa ja, estossa ja hakkauksisss uhrasmisessa ja, kaikessa. ei mitään hyvää sanottavaa. ei edes yhtä päivää. 
- AnonyymiKova yrittämään... 
- Anonyymijuhlien pilaamista, estämistä, ostin sabotointi ja, estoa. joka juttu tulee teille toivottavasti eteen kaikkena ikävänä ja estona ja hakkaamisena. myös väärin kostajille. ei mitään hyvää sanottavaa. joka tapon yritys ja raivon lähetys tulee teille ja, niille takaisin. joka taloon ja kotiin. 
- Anonyymiol' erp ka vaivaverp ,oökppmoa eirpka åov'ss' ,,alseöee 
 joku shakkipelikin jooh hauskaa haaasttta vähä pelailla- AnonyymiKirjaston kautta muitten vehkeillä. -sivu 

- Anonyymiei mitään hyvää sanottavaa missään asiassa, toivottavasti saavat kaiken samana takaisin. sama määrä ja, se toivottavasti tuhoaa ja, tappaa ne. kenestäkään ei mitään hyvää sanottavaa, eikä mitään hyvää saatu. 
- AnonyymiJos ei parempaan pysty nii sitten otat sen johon rahkeet riittää. Touche. - AnonyymiNäin se on. Omat rahkeet ei riitä sellaiseen minkä haluaa, niin on mieluummin ilman. 
- AnonyymiIhan sama. Voitte ajatella mitä haluatte. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihan sama. Voitte ajatella mitä haluatte. Minä puhuin itsestäni tuossa ylempänä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä puhuin itsestäni tuossa ylempänä. Aijaa. No sori. Mä en ajattele samalla tavalla. 

- Anonyymishakki-peli.-jutytua jos vbastasa joku Chessmster 9000 - AnonyymiTahtoisin pelata shakkia HAL ysitonnia vastaan. 
 ♟️

- Anonyymijotain elokuvaa kuin niin Peikko 2 odotin milloin tulee jäästä paljastuu joku... - AnonyymiAnttisosialistien lempiohjelma sopastuksineen. -sivu 

- Anonyymija Mirka vihaat kun se Marko tykkää tyyppisistäni, vaikka ei minusta. tai luulee niin koska et tiedä yhtään minkälainen olen. - AnonyymiVoitko mennä sekoilemaan jonnekin muualle? 

- AnonyymiEi ole viestiä näkyny. - AnonyymiOon laittanut ihan liikaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oon laittanut ihan liikaa. Ootko laittanut varmasti oikealle ja voimassa olevaan yhteyspaikkaan 

- AnonyymiVoevoe 
- AnonyymiEräälle sanoisin, että kumpikaan ei kyllä yrittänyt. Uskallus ei riittänyt. 
- AnonyymiToivottavasti puhuit kaivatun kanssa suoraan kuitenkin. 
- AnonyymiVaikea uskoa kun noin vähästä jo lannistuit ja jopa toivosta luvuit mä ole toivosta luopunu vieläkään vaikka usko meni jo tyttären äidin kohdalla 
- AnonyymiEt sä mitään yrittänyt et mitään muuta kuin pelleilit kanssani tai pidit mua pellenä onnex nyt kaikki on ohi 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475007
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223695
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693473
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012828
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral892713
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302660
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181821
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161636
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521331