No mä ainakin yritin kaikkeni.

Anonyymi-ap

Että se siitä sitten 💔

28

376

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulette saamaan kaikkea sitä mitä olette minulle tehneet, itsellenne ja omaan elämään. kaikkea hakkaamista, estoa, alistamista, nöyryyttämistä, kaikkea muiden teoista hakataan teitä. varkauksia, koti ja työhakkauksia, raivoa, autohakkauksia, häätöjä, mt jahtia, kaikkea ikävää ja pahaa. vainoa, kotirauhan häirintää, jahtaamista, menetystä ja kaikkea tosi karseaa. tappamista, väkivaltaa, jne.

• Anonyymi

Ihanko totta.. ihan kaikenko?

• Anonyymi

No en nyt ihan kaikkea, mut tarpeeks mun mittapuulla.

• Anonyymi

rahan estämistä, petollisia ihmisiä, estämistä kaikkeen ja huonon järjestetelyä. lasten kanssa olon hakkaamista ja joka juttu tulee teille huonoa ja lapsillenne myös. toivon joka jutusta kaikkea karseutta teille ja samaa mitä ootte tehnyt hhinissa ja, estossa ja hakkauksisss uhrasmisessa ja, kaikessa. ei mitään hyvää sanottavaa. ei edes yhtä päivää.

• Anonyymi

Kova yrittämään...

• Anonyymi

juhlien pilaamista, estämistä, ostin sabotointi ja, estoa. joka juttu tulee teille toivottavasti eteen kaikkena ikävänä ja estona ja hakkaamisena. myös väärin kostajille. ei mitään hyvää sanottavaa. joka tapon yritys ja raivon lähetys tulee teille ja, niille takaisin. joka taloon ja kotiin.

• Anonyymi

ol' erp ka vaivaverp ,oökppmoa eirpka åov'ss' ,,alseöee

joku shakkipelikin jooh hauskaa haaasttta vähä pelailla

• Anonyymi

Kirjaston kautta muitten vehkeillä. -sivu

• Anonyymi

ei mitään hyvää sanottavaa missään asiassa, toivottavasti saavat kaiken samana takaisin. sama määrä ja, se toivottavasti tuhoaa ja, tappaa ne. kenestäkään ei mitään hyvää sanottavaa, eikä mitään hyvää saatu.

• Anonyymi

Jos ei parempaan pysty nii sitten otat sen johon rahkeet riittää. Touche.

• Anonyymi

Näin se on. Omat rahkeet ei riitä sellaiseen minkä haluaa, niin on mieluummin ilman.

• Anonyymi

Ihan sama. Voitte ajatella mitä haluatte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama. Voitte ajatella mitä haluatte.

Minä puhuin itsestäni tuossa ylempänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puhuin itsestäni tuossa ylempänä.

Aijaa. No sori. Mä en ajattele samalla tavalla.

• Anonyymi

shakki-peli.-jutytua jos vbastasa joku Chessmster 9000

• Anonyymi

Tahtoisin pelata shakkia HAL ysitonnia vastaan.
        ♟️

• Anonyymi

jotain elokuvaa kuin niin Peikko 2 odotin milloin tulee jäästä paljastuu joku...

• Anonyymi

Anttisosialistien lempiohjelma sopastuksineen. -sivu

• Anonyymi

ja Mirka vihaat kun se Marko tykkää tyyppisistäni, vaikka ei minusta. tai luulee niin koska et tiedä yhtään minkälainen olen.

• Anonyymi

Voitko mennä sekoilemaan jonnekin muualle?

• Anonyymi

Ei ole viestiä näkyny.

• Anonyymi

Oon laittanut ihan liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon laittanut ihan liikaa.

Ootko laittanut varmasti oikealle ja voimassa olevaan yhteyspaikkaan

• Anonyymi

Voevoe

• Anonyymi

Eräälle sanoisin, että kumpikaan ei kyllä yrittänyt. Uskallus ei riittänyt.

• Anonyymi

Toivottavasti puhuit kaivatun kanssa suoraan kuitenkin.

• Anonyymi

Vaikea uskoa kun noin vähästä jo lannistuit ja jopa toivosta luvuit mä ole toivosta luopunu vieläkään vaikka usko meni jo tyttären äidin kohdalla

• Anonyymi

Et sä mitään yrittänyt et mitään muuta kuin pelleilit kanssani tai pidit mua pellenä onnex nyt kaikki on ohi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      47
      5007
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      22
      3695
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3473
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2828
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      89
      2713
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2660
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      18
      1821
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1636
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      202
      1488
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1331
    Aihe