Paljonks onpi?
Orpo lahjoittaa onneksi niin paljon rahaa googlelle että heillä on varaa tulla. Köyhä firma.
Sähkönhinta datakeskuksien tulon jälkeen
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Sopimusmyyntihinnat nousee 8 —> 40 snt/kwh
- Anonyymi
Energia ja erityisesti sähkö on välttämätön edellytys sille, että Suomessa voidaan ylipäänsä tuottaa kannattavasti yhtään mitään. Ei ole tasa-arvoista, että sähköverorasitus laitetaan vain joidenkin kannettavaksi ja nämä paljon sähköä kuluttavat datakeskukset pääsevät kuin koira veräjästä ja siirtävät sitten voittonsa kirjanpitokikkailuin Suomen verottajan ulottumattomiin.
- Anonyymi
Google epäilee joka kerta kun teen haun että olen botti, mutta minulla ei olekaan tarjota miljardeja firmalle. Myös youtube epäilee että olen botti. Alan itsekin jo uskoa että olen botti. Datakeskukset eivät tykkää boteista, ne vievät laajakaistaa.
- Anonyymi
No varmasti johtuu vaan siitä että olet joku reilusti alle 100 äo persu joka viljelee joka viestissä n sanaa tai jotain älä ota koronapiikkiä tai kuolet äkisti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121365Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras341148- 271065
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76695- 40687