Paljonks onpi?
Orpo lahjoittaa onneksi niin paljon rahaa googlelle että heillä on varaa tulla. Köyhä firma.
Sähkönhinta datakeskuksien tulon jälkeen
5
165
Vastaukset 5
- Anonyymi
Sopimusmyyntihinnat nousee 8 —> 40 snt/kwh
- Anonyymi
Energia ja erityisesti sähkö on välttämätön edellytys sille, että Suomessa voidaan ylipäänsä tuottaa kannattavasti yhtään mitään. Ei ole tasa-arvoista, että sähköverorasitus laitetaan vain joidenkin kannettavaksi ja nämä paljon sähköä kuluttavat datakeskukset pääsevät kuin koira veräjästä ja siirtävät sitten voittonsa kirjanpitokikkailuin Suomen verottajan ulottumattomiin.
- Anonyymi
Google epäilee joka kerta kun teen haun että olen botti, mutta minulla ei olekaan tarjota miljardeja firmalle. Myös youtube epäilee että olen botti. Alan itsekin jo uskoa että olen botti. Datakeskukset eivät tykkää boteista, ne vievät laajakaistaa.
- Anonyymi
No varmasti johtuu vaan siitä että olet joku reilusti alle 100 äo persu joka viljelee joka viestissä n sanaa tai jotain älä ota koronapiikkiä tai kuolet äkisti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811223- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72709Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 46555
- 37502
- 23498
- 26482