https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yle-itaraja-ylitetty-laittomasti-ilomantsissa-kaksi-kiinniotettua/9245822
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/8950560
On se kumma kun sanomalla taikasanat "asylum, asylum" = turvapaikanhakija, saat laittomana rajanylittäjänä Suomessa oikeudet sosiaalietuuksiin ja yhteiskuntaan, vaikka tulit juuri maahan Venäjältä laittomasti.
Ei voi kun ihmetellä!!! Suomi on syvällä suossa
25.10.2025 laiton rajanylitys Ilomantsissa
18
1203
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti tarpeeseehan nuo tuli, mutta ovat pikkuisen myöhässä. Älykkö, ellei peräti nero Jyrki Katainen vakuutti jo vuonna 2008, että Suomeen tarvitaan 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa 2020 mennessä!
- Anonyymi
Eikös Katainen ehdottanut, että suomalaiset voisivat ottaa omia mamukummeja. Heitä vois viedä kahville tai torille ja tehdä kivoja juttuja!
Hyi hitto mikä idea! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Katainen ehdottanut, että suomalaiset voisivat ottaa omia mamukummeja. Heitä vois viedä kahville tai torille ja tehdä kivoja juttuja!
Hyi hitto mikä idea!Kaiken kattavan rehellisyytensä ja vilpittömyytensä lisäksi Katainren on selvästi nero, mutta nämä asiat on jo varmasti muutenkin tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi hitto mikä idea!Veisi itse heitä torille!
- Anonyymi
Hirviporukoille töitä....
- Anonyymi
Olikohan nämä miehiä vai naisia
- Anonyymi
antaa vain tulla, tarviivat telakalle jäänmurtajan rakennukseen paljon lisää porukkaa,suomalaisista ei enää ole niihin hommiin nämä lähtivät hyvissä ajoin että kerkiivät.
- Anonyymi
Tarvitaan paikkaamaan työvoimapulaa Ilomantsissa. Paikalliset työttömät ei suostu töihin.
- Anonyymi
Eikös se ole niin että "kyllähä mie mielelläin töihi lähtisin ja kova työmies oonki, mutta kun on nii helevetin huonot palakat. En käy ilimaseks tekemää enkä orjana olemaa! 😆
- Anonyymi
Ei kai täällä oikeita työpaikkoja ole enää. Kunnan ja valtion sääli paikkoja. Lehti haravan tai namupaperi ottimen kanssa torin laitaan kansan huviksi seisomaan.
- Anonyymi
😞😢😢
- Anonyymi
Vagner taistelija palautettiin tänään Niiralasta kotimaahansa. Menneekö Ukrainaan taistelemaan kun sen alan miehiä on ???
- Anonyymi
Eilen Lappeenrannassa tullut taas yksi rajan yli, viimeviikolla myös tuli yksi
- Anonyymi
Toissa päivänä rajan yli tullut on hakenut turvapaikkaa.
Helsingin ja Vantaan aluella yli 40% koko väestöstä on ulkomaalaistaustaisia. 😞🤬
Noin 3-5 vuotta vielä, ja suomalaiset ovat vähemmistö.
Jos veteraanit olisivat näkemässä tämän, he eivät olisi uskoa lukuja todeksi ja vaatisivat muutosta tähän valtioon….- Anonyymi
Olen käynyt noin 35 eri maassa, voin sanoa että vietävästi harmittaa, nähdä Eurooppa kunnossa jossa se on. Minulla asuu ystäviä Ranskassa, Italiassa ja Saksassa, kaikki maat ovat menossa samaan suuntaan, eli kantaväestö on vähemmistö. 😥
- Anonyymi
Da da Pjotr
- Anonyymi
Ilomantsissa raja ylitetään iloisesti
- Anonyymi
Pierastiin nokkaan ja heitettiin kot muahan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735834KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2624671Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT871530Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071238Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191191