25.10.2025 laiton rajanylitys Ilomantsissa

Anonyymi-ap

18

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovasti tarpeeseehan nuo tuli, mutta ovat pikkuisen myöhässä. Älykkö, ellei peräti nero Jyrki Katainen vakuutti jo vuonna 2008, että Suomeen tarvitaan 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa 2020 mennessä!

• Anonyymi

Eikös Katainen ehdottanut, että suomalaiset voisivat ottaa omia mamukummeja. Heitä vois viedä kahville tai torille ja tehdä kivoja juttuja!
        Hyi hitto mikä idea!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Katainen ehdottanut, että suomalaiset voisivat ottaa omia mamukummeja. Heitä vois viedä kahville tai torille ja tehdä kivoja juttuja!
        Hyi hitto mikä idea!

Kaiken kattavan rehellisyytensä ja vilpittömyytensä lisäksi Katainren on selvästi nero, mutta nämä asiat on jo varmasti muutenkin tiedossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi hitto mikä idea!

Veisi itse heitä torille!

• Anonyymi

Hirviporukoille töitä....

• Anonyymi

Olikohan nämä miehiä vai naisia

• Anonyymi

antaa vain tulla, tarviivat telakalle jäänmurtajan rakennukseen paljon lisää porukkaa,suomalaisista ei enää ole niihin hommiin nämä lähtivät hyvissä ajoin että kerkiivät.

• Anonyymi

Tarvitaan paikkaamaan työvoimapulaa Ilomantsissa. Paikalliset työttömät ei suostu töihin.

• Anonyymi

Eikös se ole niin että "kyllähä mie mielelläin töihi lähtisin ja kova työmies oonki, mutta kun on nii helevetin huonot palakat. En käy ilimaseks tekemää enkä orjana olemaa! 😆

• Anonyymi

Ei kai täällä oikeita työpaikkoja ole enää. Kunnan ja valtion sääli paikkoja. Lehti haravan tai namupaperi ottimen kanssa torin laitaan kansan huviksi seisomaan.

• Anonyymi

😞😢😢

• Anonyymi

Vagner taistelija palautettiin tänään Niiralasta kotimaahansa. Menneekö Ukrainaan taistelemaan kun sen alan miehiä on ???

• Anonyymi

Eilen Lappeenrannassa tullut taas yksi rajan yli, viimeviikolla myös tuli yksi

• Anonyymi

Toissa päivänä rajan yli tullut on hakenut turvapaikkaa.

Helsingin ja Vantaan aluella yli 40% koko väestöstä on ulkomaalaistaustaisia. 😞🤬
      Noin 3-5 vuotta vielä, ja suomalaiset ovat vähemmistö.
      Jos veteraanit olisivat näkemässä tämän, he eivät olisi uskoa lukuja todeksi ja vaatisivat muutosta tähän valtioon….

• Anonyymi

Olen käynyt noin 35 eri maassa, voin sanoa että vietävästi harmittaa, nähdä Eurooppa kunnossa jossa se on. Minulla asuu ystäviä Ranskassa, Italiassa ja Saksassa, kaikki maat ovat menossa samaan suuntaan, eli kantaväestö on vähemmistö. 😥

• Anonyymi

Da da Pjotr

• Anonyymi

Ilomantsissa raja ylitetään iloisesti

• Anonyymi

Pierastiin nokkaan ja heitettiin kot muahan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5520
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1522
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      961
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      841
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      813
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      812
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      807
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39