Persu kotikentällä ja poliisi turvaamassa. Mikä on mennyt pieleen?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011585813.html
Persulla poliisisaattue
14
150
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän Juuso ole vain kussut äänestäneitään silmiin?
- Anonyymi
Ajatella! Kyseessä on sentään "työnväen- ja kansapuolueen" edustaja, eikä hyvinvointivaltion "sosialismiksi" kokeva elitistiporvari.
- Anonyymi
sen kyllä ymmärtää, kun pohjoisessa on vähän sote asemia jo enestään,
- Anonyymi
Ja minä kun olen uskonut, että kansa rakastaa PerusSuomalaisia.
- Anonyymi
Minä olen tiennyt, että sosialistiset punanatsit rakastavat sosialismia, kuten ddrläiset rakastivat Itäsaksaa.
- Anonyymi
Tai mitä, jos poliisit olivatkin vain rauhoittelemassa ministeri Juuson yli-innokkaita ihailijoita?
- Anonyymi
Rantasen Geheime Kelapolizei?
- Anonyymi
Persuministerit liikkuvat vain kestaappojen suojaamina?
- Anonyymi
Poliisit olivat varmistamassa sitä ettei Juuso pääse viemään Lapin hyvinvointialueelta loppujakin terveyspalveluita.
- Anonyymi
Vai olisivatko kuitenkin olleet vahtimassa sitä ettei Vähäsarja pääse karkaamaan?
- Anonyymi
Järjetöntä verovarojen tuhlausta!
Jos Kaisa tarvitsee turvallisuuspalveluja, Kaisa on hyvä ja ostaa ne omilla (ehkä ei niin ansaituilla) rahoillaan, eikä sysää sitäkin kansalaisten kontolle! - Anonyymi
Persjuuso uhriutui.Tuskin sen kummempaa.Poliiseilla ei tietenkään ole tärkeämpää tekemistä kun suojella mummoa näkymättömältä uhalta.
- Anonyymi
Petturipersu, petosjytkyttäjä saa kansalta suoraa palautetta..
- Anonyymi
Punanatsi Lintmann on saanut joukkiot kohti Toveruutta ja Sosialismia!
HEIL LINTMANN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1442431Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from502009Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276531929Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301917- 1031914
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581229- 1191115
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20973- 54910
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110867