Olen yli 70v mies ja olen lähes jatkuvasti posliini.
Eilen ajelin melkein posliiniksi. Hieman jäi vielä karvoja,
Karvojen ajelu taitaa olla miehilläkin melko yleistä
Minulla on lisäksi halu esiintyä alastomana, Alastomassasuomessa olen julkaissut muutaman kerran tunnistettavan alastonkuvani, mutta tällä hetkellä siellä ei ole kuvaa ja profiilikin on poistettu,
Syynä oli se, että sain osakseni pääasiassa vittuilua. Mitä vanha mies näyttelee kulliaan, joka ei edes seiso.
Nautin siitä, että mahdollisimman moni näkee minut alastomana ja näkee myös tunistettavan kasvokuvani.
Minua ei lainkaan haittaa se, että joku tunnistaa minut, enemmänkin kiihottaa,.
Minua kiinnostaa, mikä on lukijoiden mielipide
Alastonsuomi
Anonyymi-ap
4
313
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minuakaan haittaa
- Anonyymi
Anna mennä. Tee itsellesi oikein.
- Anonyymi
Ihailen vanhempia alastomia miehiä. Laita minulle kuvia olen 62 v mies pk seudulta
pieniku (a) proton(.) me
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875