Olen yli 70v mies ja olen lähes jatkuvasti posliini.
Eilen ajelin melkein posliiniksi. Hieman jäi vielä karvoja,
Karvojen ajelu taitaa olla miehilläkin melko yleistä
Minulla on lisäksi halu esiintyä alastomana, Alastomassasuomessa olen julkaissut muutaman kerran tunnistettavan alastonkuvani, mutta tällä hetkellä siellä ei ole kuvaa ja profiilikin on poistettu,
Syynä oli se, että sain osakseni pääasiassa vittuilua. Mitä vanha mies näyttelee kulliaan, joka ei edes seiso.
Nautin siitä, että mahdollisimman moni näkee minut alastomana ja näkee myös tunistettavan kasvokuvani.
Minua ei lainkaan haittaa se, että joku tunnistaa minut, enemmänkin kiihottaa,.
Minua kiinnostaa, mikä on lukijoiden mielipide
Alastonsuomi
Anonyymi-ap
4
335
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei minuakaan haittaa
- Anonyymi
Anna mennä. Tee itsellesi oikein.
- Anonyymi
Ihailen vanhempia alastomia miehiä. Laita minulle kuvia olen 62 v mies pk seudulta
pieniku (a) proton(.) me
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931496
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921295- 47901
- 95875
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67856Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164803MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85779- 20729
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57707- 53638