Kun on nuo yhteystiedot ja sivut mystisesti alle viikon kadonnu netistä?
Jotain häikkää ilmeisesti ?
Kuis Pesosen firmalla pyyhkii ?
29
4051
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös mitä. Joku häiriö internetissä. Johtuu Teliasta.
- Anonyymi
Lisäys:😆
- Anonyymi
Mikä firma?
- Anonyymi
Siinäpä sitä miettimistä onkin!
- Anonyymi
Tappavasta huvikuskista voi lukea M.infon viestikejussa "Joensuussa kuolemaan johtanut liikenneonnettomuus, 23.10.25" sivulta 14
- Anonyymi
Tuo sukunimen korostaminen on aika paha, paljon on Pesosia Ilomantsissa ja kaikkien meidän Pesostenko pitää lukea tätä samaa paskaa jossa "eräs" Pesonen on osallinen... tukkikaa yleistämisessä turpanne‼️
- Anonyymi
Onkos vanhemmat syyllisiä aikuisen ihmisen toimintaan???
Voisitte lopettaa vanhempien syyllistämisen julkisesti jos he eivät ole syyllisiä muuhun kuin jälkikasvu on mitä on... hieman nyt ajatusta peliin ja syy sille kelle kuuluu..
Ei aikuisia ihmisiä isit ja äidit voi vahtia hautaan asti, toki jos lapsi menehtyy aiemmin kuin vanhemmat...
Mietippä omalle kohalle, miten käyttäytyisit jos siun kultamussukka olisikin tässä, lukisitko, olisitko iloinen kirjoituksista, olisitko onnellinen omasta elämästästäsi??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos vanhemmat syyllisiä aikuisen ihmisen toimintaan???
Voisitte lopettaa vanhempien syyllistämisen julkisesti jos he eivät ole syyllisiä muuhun kuin jälkikasvu on mitä on... hieman nyt ajatusta peliin ja syy sille kelle kuuluu..
Ei aikuisia ihmisiä isit ja äidit voi vahtia hautaan asti, toki jos lapsi menehtyy aiemmin kuin vanhemmat...
Mietippä omalle kohalle, miten käyttäytyisit jos siun kultamussukka olisikin tässä, lukisitko, olisitko iloinen kirjoituksista, olisitko onnellinen omasta elämästästäsi???Mutta aina voi pohtia, mikä meni kasvatuksessa pieleen. Vai voiko?
- Anonyymi
No niinpä! Luulisi tuon asian tulleen riittävän selväksi jo moneen kertaan ja vähän "hitaammillekin" mutta ilmeisesti niin ei kuitenkaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä! Luulisi tuon asian tulleen riittävän selväksi jo moneen kertaan ja vähän "hitaammillekin" mutta ilmeisesti niin ei kuitenkaan ole.
Täällä ei kyllä äö-pisteitä jaella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei kyllä äö-pisteitä jaella
"äö-pisteitä"
No, juu...
- Anonyymi
Alunperin tämän viestiketjun alulle panija johdatteli ja vastaili omiin kysymyksiin paskamyrskyn aikaan saamiseksi.
Kohdensi suoraan yrittäjän toimenkuvaan joka on nyt poistettu . Mutta tämä päälleajo sai aiheen siihen. Kateus ja vahingon ilo oikein loisti läpi. Voi niitä huonompiakin loka-auto yrittäjiä olla olemassa ja uusia on tulossa. - Anonyymi
Ilomantsi on Karjalan A, kyllä sitä kannattaa mainostaa!😆
- Anonyymi
Normaali ihminen ei lähde karkuun mummon yliajon jälkeen. Autossa on ollu aineita. Hölmömpikin tajuaa. No aikanaan selviää.
- Anonyymi
Miljoonien huijaustoiminnassa kuski ollut. Ja satojen tuhansien huume hommissa. Taisi saada jo ensimmäisen tuomion jo. Hyvä niin. Elinkautista vaatisi
- Anonyymi00066
Koittakaapa muistaa kukas se ratissa olikaan, ei Ilomantsilainen
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393