Onko normaalia, että vm 2021 Kia Proceed antaa sammuttaa moottorin ja ottaa avaimen pois virtalukosta, vaikka automaattivaihteisto on tilassa D? Eli auto jää D-tilaan ja voi lähteä luisumaan eteen tai taaksepäin epätasaisella maalla, kun kuski on nousemassa kyydistä. Kysyn täältä, ennen kuin soitan autoliikkeeseen. Auto kohtalaisen uusi minulle, ja olen tottunut että jos vaihde unohtuu D:lle, niin moottoria ei joko saa edes sammutettua tai sitten auto vaihtaa itse tilaan P. Tämä on suorastaan vaarallista, ei voi näin uudessa autossa olla tuollaista bugia tarkoituksella! Vai vaiko?
Kia Proceed 2021 automaatti parkkiongelma
Anonyymi-ap
2
244
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa vaaralliselta, kysyisin huollosta onko normaalia. Paljon vanhemmatkin autot on varustettu järjestelmällä, joka estää tuon.
- Anonyymi
Kyllä tämä on Kia-huollon mukaan aivan normaali ominaisuus Kia-maailmassa! Kannattaa varoittaa jos joku on Kiaa hankkimassa ja tottunut käyttämään muita automaattivaihteisia. En tiedä mitään toista autoa, jossa moottorin voi sammuttaa ja nousta autosta niin, että D voi jäädä vahingossa päälle. Muuten hyvä auto, mutta tämä ominaisuus on ihan hirveä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357