Jos olet, niin mistä syistä?
Oletko pettynyt miehiin/naisiin?
49
589
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattillisella puolella kyllä, miehiin. Muuten en, koska yleensä sössin kaiken ihan itse.
- Anonyymi
Millä tavoin ammatillisella puolella? Oli niin erikoinen huomautus että pakko kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin ammatillisella puolella? Oli niin erikoinen huomautus että pakko kysyä.
Hän jäi ilman rahaa palveluistaan. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän jäi ilman rahaa palveluistaan. :(
Onko pettymyksen kohde siis oikea.
- Anonyymi
Yhteen en ole Vielä
- Anonyymi
Siis mieheen vaikka on aika hunsvontti
- Anonyymi
Olen vähän pettynyt miehiin. Miehet eivät osaa käsitellä tunteita. On niin vaikeaa kaikki.
- Anonyymi
Olen. Molempiin. Toivo menetetty.
- Anonyymi
Ilmeisesti toinen mies sotki oikein huolella.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Ihmisiin yleensä, kyllä...
- Anonyymi
En osaa sanoa. Narsistimiehiin olen pettynyt, muunlaisia ei ole tainnut ollakaan. Tai siis normaalien kanssa ei syntynyt suhdetta. Elin narsistisessa perheessä lapsuuden, sieltä ne mallit. Itse olen empaatti. Olen aika pitkälle selvittänyt lapsuuttani, joka oli aika kamala. Nyt tiedän, että en mene enää narsistin kanssa yhteen, enkä ota kavereihin narsisteja. Tunnistan heidät. Hain tunnekylmän äidin rakkautta yhä uudestaan noista miehistä, joilla ei ollut sitä antaa. Isää minulla ei ollut.
Mutta en tiedä haluanko enää elämääni miestä, kun ikääkin alkaa olemaan. Olen väsynyt. - Anonyymi
Pitäisi olla rehellinen ja puhua suoraan. Katoaminen on lapsellista.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Tuli mieleeni, että kuinka moni tänne kirjoittava on rehellinen ja puhuu suoraan sille ihmiselle jolle tänne kirjoittaa. Eikö se ole yhtä lapsellista?
- Anonyymi
Luulenpa etten oikein pidä kummastakaan sukupuolesta.
- Anonyymi
Kyllä kyllä, ja etenkin itseeni, ei pitäisi hämmästyä joka kerta sitä että tiikerillä on raidat jne.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Miehiin en ole pettynyt yleisesti vaikka tietenkin yksittäisiä pettymyksiä on osunut matkan varrelle. Naisiin ystävinä ja muutoinkin olen äärimmäisen pettynyt. Pettynyt siihen, että he eivät sallisi minulle onnea vaan haluaisivat ainoastaan minun iloitsevan heidän onnestaan ja valitsevan naisyhteisön miehen ja parisuhteen sijaan.
- Anonyymi
Taidat olla aika naivi ja lapsellinen jos miehiin luotat noin kybällä vovoe.
- Anonyymi
Ihmisiin ihan melkein kaikkiin olen pettynyt jo melko usein. :/ Harvassa on ne joihin ei ole.
- Anonyymi
Ihmisiin kai yleisemmin pettynyt ja tottakai kun kyseessä on heterosuhde niin siten olen pettynyt naisiin.
Pahimpana naisten syntinä on epäselvyys, epämääräisyys, manipulointi ja se että ollaan passiivisia ja toiselle ei uskalleta sanoa ettei kiinnosta.
En ymmärrä sitä miksi toiselle pitää olla ilkeä jos toinen pyrkii kohtelemaan hyvin.
En ymmärrä myöskään ghostaamista ja vastaamatta jättämistä yms. huomioimatta jos kyse ei ole kuitenkaan mistään sen suuremmasta.
En vaan ymmärrä ihmisten välisen rehellisyyden, ystävällisyyden, suoruuden, rehtiyden ja huomioonoton puuttumista.
Helpompi ihmisten vain paeta ja kuvitella että välittävät vaikka todellisuudessa välittävät vain itsestään.- Anonyymi
Se on hyvin pitkälti noin, sukupuoleen katsomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvin pitkälti noin, sukupuoleen katsomatta.
On varmaan, mutta kuten sanottu koska olen heteromies niin ei ole kokemusta miehistä suhteessa.
- Anonyymi
Ei ole juuri tullut testattua mitään miehiä.
- Anonyymi
Nojoo, omat odotukset on olleet liian korkealentoisia. Silloin sitä pettyy.
Jasu- Anonyymi
Kirjoititko vahingossa tänne vai kun etkö ole sinkut puolen asukki :) Itse jo luulin olevani siellä puolella kun näin sun nimesi. Piti ihan tarkistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoititko vahingossa tänne vai kun etkö ole sinkut puolen asukki :) Itse jo luulin olevani siellä puolella kun näin sun nimesi. Piti ihan tarkistaa.
En kirjoittanut vahingossa. Tuntuu olevan kaikki siellä nukkumassa jo. 🙂
Jasu
- Anonyymi
Seuraa maailman meininkiä. Mistä päästä aloitan?
- Anonyymi
Tinder on muokannut tämän sukupolven naisten aivot sellaisiksi, että tiedostivat tai eivät, miehet ovat heille kulutushyödyke. Eli ne entisaikojen lojaalit vaimot ovat historiaa. Mutta hyviä kavereita naisista voi edelleen saada, sillä linjalla aion jatkaa. Friend zone.
- Anonyymi
Minä en ole pettynyt naisiin, koska en odota mitään hyvää ihmisiltä ylipäätään. Tiedostan myös sen että olen aivan liian vaikea rakastettavaksi. Ei minua voi ymmärtää, enkä odota, että kukaan ymmärtäisi.
- Anonyymi
En voi sanoa, että olisin pettynyt kumpaankaan sukupuoleen.
Nuorena opiskelin miesvaltaisella alalla ja pidin tasapuolisesti kaikkia opiskelukaverimiehiä yhtä paljon kavereina. En alkanut kaveeraamaan koskaan yhden kanssa enempää eikä kenenkään kanssa ollut mitään intiimiä. Homma toimi.
Työelämässä jatkoin miesten kanssa työskentelyä. No se ei ollutkaan sitten ihan yhtä selkeää, koska miehet olivat mua vanhempia ja joukossa oli monenmoista vipeltäjää/sovinistia. Opin ottamaan tylymmät keinot käyttöön. Osa näistä miehistä mm. luulee mun edelleen olevan naisiin päin kallellaan ja hyvä niin.
Tuohon aikaan sain myös karuja kokemuksia naisista. Miesten porukoissa viihtyvä/työskentelevä nainen ärsytti ja aiheutti mustasukkaisuutta. Myöhemmin löysin naisyhteisöt ja löysin uudelleen naisten välisen reilun kaveruuden sitten teinivuosien.
Pitkät parisuhteeni eivät ole vaikuttaneet käsityksiini miehistä. Miespuolisia kavereita on edelleen.
Kaivattuuni olen toivonut kaverisuhdetta, koska muunlainen suhde ei ole meidän tilanteissamme mahdollinen. Olen käsittänyt, että hänellä on naispuolisia ystäviä. Olenkin ollut pettynyt, kun hän ei (enää?) halua kanssani tällaista ystävyyttä. Pari vuotta sitten se olisi käsittääkseni voinut olla täysin mahdollinen.
Nerokas loppupäätelmä: miehet ja naiset ovat yksilöitä, eivät sukupuolensa mukaan toimivia.- Anonyymi
Luulee edelleen mun* eikä luulee mun edelleen olevan.. Eli en ollut aiemminkaan naisiin päin. Kerrankin luin oman sepustukseni uudelleen...
- Anonyymi
"Kaivattuuni olen toivonut kaverisuhdetta, koska muunlainen suhde ei ole meidän tilanteissamme mahdollinen. Olen käsittänyt, että hänellä on naispuolisia ystäviä. Olenkin ollut pettynyt, kun hän ei (enää?) halua kanssani tällaista ystävyyttä. Pari vuotta sitten se olisi käsittääkseni voinut olla täysin mahdollinen."
Aika erikoinen viesti oli. Jäi mietityttämään tämä kohti. Oletko kokeillut ystävyyttä hänen kassaaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaivattuuni olen toivonut kaverisuhdetta, koska muunlainen suhde ei ole meidän tilanteissamme mahdollinen. Olen käsittänyt, että hänellä on naispuolisia ystäviä. Olenkin ollut pettynyt, kun hän ei (enää?) halua kanssani tällaista ystävyyttä. Pari vuotta sitten se olisi käsittääkseni voinut olla täysin mahdollinen."
Aika erikoinen viesti oli. Jäi mietityttämään tämä kohti. Oletko kokeillut ystävyyttä hänen kassaaan?Millä tavalla erikoinen? Oltiin enemmän kavereita aiemmin mitä nyt. Ystäviä ei ehkä kuitenkaan. Välit jotenkin kiristyi tässä vuoden sisällä. Johtui varmaan siitä, kun osoitin hänelle tunteeni n. vuosi sitten.
- Anonyymi
En ole. Tää elämä on mitä on, mut kyllä mulukku kelepaa😛💪
- Anonyymi
Ai sulle vai sulta muille? Tai sekä että?
- Anonyymi
Olen pettynyt ihmiseen, jota autoin paljon. Siinä kohtaa heräsin, kun yritti taloudellisesti vedättää minua. Ei olisi hänen kannattanut tehdä sitä virhettä, niin olisin edelleen varmasti autellut, kun osasi vedota liiallisiin empatian tunteisiini. Itseni kannalta hyvä, että paljastui.
- Anonyymi
Ja tämä ihminen oli nainen, niin kuin minä myös. Luottoystävä, joka tiesi mitä kaikkea olin kokenut.
- Anonyymi
En, mutta jostain syystä minä näen asian niin päin, että moni tulee pettymään vielä minuun vaikka minä annan heille uuden mahdollisuuden.
Minä en välttämättä ole enään se sama kiva kaveri niin, kuin silloin.
Minähän voin vaikka kysyä, että : Tulitko varastamaan, lainanamaan vai PALAUTTAMAAN KAIKKI MITÄ AIKOINAAN LAINASIT?- Anonyymi
Lisään, että minulla AIKA VELKA SAATAVIA MONELTA KYMMENNELTÄ VUODELTA.
Jos Anneli Aueri sai 800 euroa päivältä, kun hän istui syyttömänä vankilassa. Niin yhdenvertaisuuslain mukaan minulla on myös OIKEUS saada 800euroa päivältä, koska minä olen syytön siihen, että lasteni isät pani minut paksuksi ja minä joudun kärsimään siitä, että heidän takia loukkasin 8 ihmisen kunniaa.
- Anonyymi
Petyin ex-kumppaniin joka peliongelmaisena pelasi kaiken omaisuuden.
- Anonyymi
Täällä olen pettynyt lähes kaikkiin. Muutaman jutun kirjoittanut joiden pitäisi normaali ihmisessä herättää empatiaa tai myötätuntoa. Täällä tullut lähinnä syytelyä ja vihaa vastaan. Jotenkin lietsotaan sitä kuin toisella hätä ja paha olla. Kiusaamisestakin puhuttaessa syyllistetään oletettavaa uhria ennemminkin tai kiusataan lisää kuin puolustaa kiusattua. Ihan muutama positiivinen yllätys ollut joukossa. Mutta suurimman osan kohdalla hyvin pettynyt
- Anonyymi
Naisiin kyllä mistä syistä/syystä ensinnäkin vaativat enemmän kuin mitä itse pystyvät tai osaavat antaa etsivät sitä täydellisen ostolistan tuotetta si kun joku on kerran rikkonu antavat jokaiselle pillun perässä juoksevalle kun eivät enään muuten usko saavansa tai saa miestä pidettyä miehiin mun ei ole tarvinnu pettyä mulla on erikseen ne joihin luotan ja joihin en ja ongelmat eli naiset jotka itse koen ongelmiksi olen aina sysänny jollekkin sellaiselle joka oletti haluavansa mun kanssa kilpailla naisista mulla kun ne ongelmat mitä mul on järjestyy ihan itsestään mun ei erikseen tarvi niitä itselleni hankkia niitä tulee kylkiäisinäkin kun elämäänsä elää ja ei muuten ole helppoja tai yksinkertaisia ongelmia ratkottavaksi jos osaaminen puuttuu ja osaavat muuten si vaatia
- Anonyymi
"Naisiin kyllä mistä syistä/syystä ensinnäkin vaativat enemmän kuin mitä itse pystyvät tai osaavat antaa etsivät sitä täydellisen ostolistan tuotetta"
Eikä tuokaan riitä.
Tiedän todella huipputyyppejä joita nainen on pettänyt/vaihtanut koska kaipasi kuulemma vaihtelua.
Naisten tunteet ja hormonit vaihtelevat, eikä heitä kiinnosta pitkäaikainen sitoutuminen. Siitäkin he syyttävät miestä koska mies ei tee jotain romanttista tai mies ei tee tarpeeksi kotitöitä. He ovat kuitenkin alunperin itse valinneet tuon miehen suhteeseen.
Naiset kaipaavat sopivat särmikästä miestä joka sopii heidän omiin kuvitelmien kudelmaan ja siihen sosiaaliseen sössöpataan jota keittelevät muiden naisten kanssa.
On erhe luulla että naiset kohtelevat miehiä ihmisinä aivan kuten naiset väittävät miesten kohtelevan heitä esineinä.
Naisten arvo äiteinä sekä vaimoina on pudonnut käytännössä nollaan Suomessa.
- Anonyymi
Olen pettynyt miten ei ole empatiaa enää muita kohtaan. Maailmassa on yhä raaempaa väkivaltaa, ihmiset pettävät toisiaan ja ajavat vain omaa etuaan. Onko näin ollut aina? En tiedä, ehkä, mutta omaan silmääni netti, varsinkin on tehnyt maailmasta tunnekylmän ja pinnallisen.
- Anonyymi
En. On ollut vuosikymmeniä aikaa kasvaa tähän maailmaan. Ihminen ei ole mielestäni muuttunut tänä aikana. Uskon evoluutioon, mutta en näin nopeaan.
- Anonyymi
En ymmärtänyt viestistäsi sanaakaan. Jos uskot evoluutioon niin ihmisten geenit ovat lähtökohtaisesti sopeutuneet tietynlaiseen ympäristöön ja ympäristön nopea muutos kuten on tapahtunut viimeisten vuosikymmenten aikana voi selittää ihmisten muutoksen koska geenit eivät sopeudu noita olosuhteita varten.
Esimerkiksi ihmisen geenit eivät ole istumista ja pienen ruudun tuijottamista varten.
Joten viestisi on epälooginen. Sillä oletko sitten pettynyt ihmisiin on suhteessa siihen miten sinä havainnoit noita muutoksia itsessäsi ja muissa sekä sopeudut tuohon.
- Anonyymi
Tavallaan tuntuu jopa siltä, että koko ihmisonni perustuu sokeuteen, koska aina vaikuttaisi olevan jotain mätää itse kussakin, mutta samalla on pakko sanoa se, että on kaksi eri asiaa munata itsensä, ja olla aivan läpimätä.
- Anonyymi
olen yrittänyt aika kaun aikaakin tehdä että jos parantaisi nuorisoa masennuksesra, kansallis-sauraudesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t645700Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1073585Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel573448Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset73381Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti542861Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L932672SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral732538IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k142446Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi861967Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3411917