Kuinka kauan

Anonyymi-ap

Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan
Tietääkö että kaipaat häntä

63

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

.

• Anonyymi

Aikainen lintuko sun päässäs ns madon nappaa taas? Sivusta

• Anonyymi

Pistettä käyttää moni täällä kaukaa on tuo haettu

• Anonyymi

Liiskattu kärpänenkö ?

• Anonyymi

17 vuotta

• Anonyymi

Jyväskylä? LH

• Anonyymi

22 vuotta

• Anonyymi

Saman verran minä erään T naisen ❤️

• Anonyymi

Aika kauan on mennyt. Ei ole jutellut. Ei varmaan tiedä, jos yksipuolista oli alun alkaen tunteet. Siis aika monilla näin varmaan. Sivusta. Voimia!

• Anonyymi

Kaipaan ja vihaan samaa aikaa ottaa päähän enkä voi häntä koskaan muuttaa joten luovutan

• Anonyymi

Olet siis ns tunteellinen mies

• Anonyymi

Miksi haluaisit hänet muuttaa?

• Anonyymi

No miten voi muuttaa toisen kun itsensä muuttamisen kanssa on jo täysi työ. Ei toisen mieleen ja kehoon voi noin vain hypätä, siihen tarvitaan jo joku sairaus.

• Anonyymi

Ihmisiä ei muokata muottiin jokainen on oma itsensä.

• Anonyymi

Olen ikävöinyt häntä 17 v. En ole jutellut kertaakaan tuona aikana. Meille ei tullut koskaan pistettä tapailusuhteelle. Mä vaan tajusin yhdessä vaiheessa, ettei se halua sitoutua minun kanssa.

• Anonyymi

Jatkoa...Hän ei tiedä, että minulla on ollut ikävä.

• Anonyymi

Turhaa kaipaan. Olen liian ahdistunut enkä osaa puhua.

• Anonyymi

Ps. Meidän välillä ei ole ollut mitään.

• Anonyymi

Mykkiä naisia on ihmeen paljon, kyvyttömiä vastaamaan kysymyksiin, saati että kykenisivät kommunikoimaan ja kertomaan ajatuksistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mykkiä naisia on ihmeen paljon, kyvyttömiä vastaamaan kysymyksiin, saati että kykenisivät kommunikoimaan ja kertomaan ajatuksistaan.

Mykkiä miehiä on ihmeen paljon, kyvyttömiä vastaamaan kysymyksiin, saati että kykenisivät kommunikoimaan ja kertomaan ajatuksistaan.

• Anonyymi

Ei minulla ole kaivattua, ei ole ollut monen vuoteen!

• Anonyymi

Annoin asian tiettäväksi. Pieleen meni kaikki. Välit kiristyivät, hän muutti pois ja nyt ollaan ihan hiljaksiin.
      M nainen

• Anonyymi

Mut ymmärrän näin jälkikäteen. Hänellä oli muuta mietittävää, hankala elämäntilanne ja ihmissuhdekriisi tms erään kanssa. Minä sotkin tottumattomana näihin hänen kuvioitaan varmaan lisää, kun en niistä tiennyt, enkä tiedä vieläkään. Ei pidä sotkeutua, opin nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut ymmärrän näin jälkikäteen. Hänellä oli muuta mietittävää, hankala elämäntilanne ja ihmissuhdekriisi tms erään kanssa. Minä sotkin tottumattomana näihin hänen kuvioitaan varmaan lisää, kun en niistä tiennyt, enkä tiedä vieläkään. Ei pidä sotkeutua, opin nyt.

Olet gubbe kyllä läpinäkyvä valehtelija!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet gubbe kyllä läpinäkyvä valehtelija!

En ole gubbe, mutta olen miettinyt tuota sujuvaa valehtelua, esim. esitetään empaattista kun ollaan todella kaukana siitä. Tai valehdellaan päin naamaa vaikka herkissä tunneasioissa. Olen miettinyt, onkohan siinä sairaus jo lähellä ts. henkilö itsekin kuvittelee puhuvansa totta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole gubbe, mutta olen miettinyt tuota sujuvaa valehtelua, esim. esitetään empaattista kun ollaan todella kaukana siitä. Tai valehdellaan päin naamaa vaikka herkissä tunneasioissa. Olen miettinyt, onkohan siinä sairaus jo lähellä ts. henkilö itsekin kuvittelee puhuvansa totta.

Tarkoitatko nyt miestä vai naista kyseisessä asiassa?

• Anonyymi

Reilun vuoden, ollaan juteltu, tietää, muttei välitä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei kannata yrittää tuppautua väkisellä toisten väleihin,tulla toisten asuntoihin varastamaan,velka senkun nousee.....arvokkaita tavaroita veit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata yrittää tuppautua väkisellä toisten väleihin,tulla toisten asuntoihin varastamaan,velka senkun nousee.....arvokkaita tavaroita veit!

Kymmenien vuosien kiusaaminen ja vainoaminen siihen päälle!Ikiä et saa anteeksi,jos omat pahantekosi kostaa.....raaimmalla tavalla,tuhoaa terveyden ym!kiusattu tarvii todella sen turvapaikan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmenien vuosien kiusaaminen ja vainoaminen siihen päälle!Ikiä et saa anteeksi,jos omat pahantekosi kostaa.....raaimmalla tavalla,tuhoaa terveyden ym!kiusattu tarvii todella sen turvapaikan....

Olett gubbe kiduttaja,kaksoiskansalainen kaiken lisäks!Taivaan Isä näkee ja kuulee kaiken" mitä olette syyttömälle ihmiselle tehneet!Toivottavasti ei jatku,sillä kyllä tämä jo riittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olett gubbe kiduttaja,kaksoiskansalainen kaiken lisäks!Taivaan Isä näkee ja kuulee kaiken" mitä olette syyttömälle ihmiselle tehneet!Toivottavasti ei jatku,sillä kyllä tämä jo riittää!

Viet kiusatulta paljon oikeuksia,jotka lakien mukaan kuuluu kaikille!turvallinen ympäristö,työ,siis ihmisoikeudet....olet saanut paljon samanmielisiä mukaan,aion taistella teitä vastaan......mt-ongelmat pitää teiltä hoitaa,jos johtuu siitä tämä kateus ja pahansuopaisuus,koska mitään lainvastaista en ole tehnyt teitä kohtaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestisi kuuluu mielenterveyspalstalle.
        Tuskin sinulla on ikävä kaltaistaan ihmistä josta nyt kirjoitan vai onko luetun ymmärtämisessä yleensäkin ollut ongelmia?
        Aika monella täällä meinaan on tiedä sitten ovatko jotain nuorisokotilaisia katkeroituneita naperoita vai ihanko häiriökäytöksessä ja MT potilaita.

• Anonyymi

Vähän vajaa 19 vuotta. Kerran taidettiin sanoo Hei toisillemme.

• Anonyymi

v. 2007 asti, olen, en usko

• Anonyymi

Kuin myös. Ollaan tavattu kaks kertaa hänen kanssaan🩷

• Anonyymi
        UUSI

Missä tapasitte ekan kerran?

• Anonyymi

Oon jutellu, hälle kolmasti ilmoitusluontoinen asia ilmoitus loppuviikosta 👋🏻 Kalapuikkoillaan!

• Anonyymi

N. 15 vuotta. En tiedä tietääkö minun kaipaavan. Seurustelimme joskus.

• Anonyymi

En kyllä kaipaa häntä ei ole ikävä enkä tunne enään mitään sääliäkään

• Anonyymi

Kauan, varsin kauan jo. Vähän etäisemmin vuodesta 2010 saakka ja lähemmin vuodesta 2013. Tietysti olen jutellut hänen kanssaan monet kerrat, viimeksi eilen. Siis nimenomaan juttelin eilen, en kirjoitellut. Kyllä hän tietää.

• Anonyymi

Kauan ja tietää

• Anonyymi

Vuonna 2022 tapasimme ensimmäisen kerran. Olen kertonut hänelle kaipaavani.

• Anonyymi

Lokakuusta 2022. Naiselta ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lokakuusta 2022. Naiselta ❤️

Olen myös nainen ja kertonut miehelle kaipaavani häntä.

• Anonyymi

Otin yhteyttä 16 vuoden tauon jälkeen. Se oli varmaankin virhe, en saanut vastausta. Toisaalta mitä oikein kuvittelin, tyhmä minä. Mua itseäni hetkellisesti helpotti, että sain kerrottua kaipauksestani. Nyt on jotenkin paha olla :/ elämä olisi paljon helpompaa ilman tunteita.

• Anonyymi
        UUSI

Minäkin otin yhteyttä omaani vuosien jälkeen. Se ei edennyt. Meillä oli rakkautta ja omalta puolelta se kesti kaikkiaan 18 vuotta. Erillään olo ei katkaissut rakkautta. Sureminen oli murheellisinta aikaa mitä olen elänyt. En enää sure mutta pelkkä surun muistaminen herkistää. Voimia!

• Anonyymi
      UUSI

Noin 13 vuotta. Olemme jutelleet useinkin. Viimeksi reilu vuosi sitten. Olen hänelle aika selkeästi vihjaillut.

• Anonyymi
      UUSI

Olemme tunteneet toisemme vuodesta 2022 lähtien ja olemme jutelleet, hän tietää kaipaukseni.

• Anonyymi
      UUSI

Olen tuntenut hänet loppuvuodesta 2020 alkaen. Olen jutellut ja kerran päässyt syleilyyn. Hän tietää kyllä mitä ajattelen hänestä, mutta ei välitä.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä on viestit menneet väärälle henkilölle 😱 koska ei oo viel tulleet peril

• Anonyymi
      UUSI

Yli 10 vuotta ja tietää tunteeni.

• Anonyymi
      UUSI

Maaliskuussa -23 aloimme kirjoittamaan ja se johti puolen vuoden suhteeseen ❤️. Ikävöin ja hän tietää sen mutta ei välitä...

Mn

• Anonyymi
      UUSI

2023
      Lähetin yhden viestin IG.ssä
      Tuskin tajusi, kun keskittyi kuvaamaan itseään.

• Anonyymi
        UUSI

Rakastat niitä kuitenkin kun tiedät että lähes jokainen on kohdennettu sinulle! Katsot niitä pakkomielteisesti etkä voi päästää irti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastat niitä kuitenkin kun tiedät että lähes jokainen on kohdennettu sinulle! Katsot niitä pakkomielteisesti etkä voi päästää irti.

Upeat meijerit kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Upeat meijerit kyllä.

Kiitos, onhan niissä kokoa🤭
        🏀🏀

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5520
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      94
      3408
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      45
      3309
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      76
      2487
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      58
      2372
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1887
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      299
      1705
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1126
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      23
      1102
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      100
      957
    Aihe