...mutta kysyisin että kuinkahan kauan tässä pitää vielä sitä ylöstempaamista odotella?
Senhän piti tapahtua jo aikoja sitten ja vilu tässä alkaa tulla odotellessa...
Anteeksi kun häiritsen...
28
175
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos sitten syssymmällä. Jatkuvastihan niitä ylöstempauksia on, mutta olet niin perin syntinen ja paatunut yksilö ettei sinulla ole osuutta taivasten valtakunnassa kaikkein oikeimpien uskovaisten joukossa!
- AnonyymiUUSI
Lisäys: Viimeisin ylöstempaus oli 23.9.2025, joten tässä nyt kuluu jokunen päivä ennen kuin ne on järjestelty taivaalliseeen asuntoihinsa, ja vasta sen jälkeen sitten uutta ylösnostoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Viimeisin ylöstempaus oli 23.9.2025, joten tässä nyt kuluu jokunen päivä ennen kuin ne on järjestelty taivaalliseeen asuntoihinsa, ja vasta sen jälkeen sitten uutta ylösnostoa.
Sitä edellinen, täysin varmaakin varmempi, ylösnosto suoritettiin 9. 6. 2025 klo 4 aamulla, jolloin viimeinenkin Tyynenmeren saari oli 9. päivän aamussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä edellinen, täysin varmaakin varmempi, ylösnosto suoritettiin 9. 6. 2025 klo 4 aamulla, jolloin viimeinenkin Tyynenmeren saari oli 9. päivän aamussa.
Voivoi tuota aloituksen tekijää! Vieläkö sinä odota siellä sitä tempausta. Se oli ja meni jo vuosia sitten.
Jos olisit ottanut pääsi pois rectumistasi, kuten aikoinaan neuvoin, niin olisit saattanut päästä mukaan. Nyt se on auttamatta myöhäistä.
Täällä on kaikki toisin kuin siellä. Ältsin paljon kauppoja, ravintoloita, teatteri, jopa oma kaupunginorkesteri ja jokakesänen rokki soi.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voivoi tuota aloituksen tekijää! Vieläkö sinä odota siellä sitä tempausta. Se oli ja meni jo vuosia sitten.
Jos olisit ottanut pääsi pois rectumistasi, kuten aikoinaan neuvoin, niin olisit saattanut päästä mukaan. Nyt se on auttamatta myöhäistä.
Täällä on kaikki toisin kuin siellä. Ältsin paljon kauppoja, ravintoloita, teatteri, jopa oma kaupunginorkesteri ja jokakesänen rokki soi..Onko taivas ja paratiisi siis... Joensuussa...? 😮😇
- AnonyymiUUSI
Sitä ei tiedäJeesuskaan. Odottaessa voi tehdä hommia kedolla ja olla ekana .
- AnonyymiUUSI
Orpohan tempasi heti hallituskauden alussa työttömyyden ylös.
- AnonyymiUUSI
Se on tuota semmoinen juttu, että vaikka hänellä ei ole puutetta mistään, niin siitä huolimatta häntä sanotaan Putiniksi ja hän hoitaa katapulttia!
- AnonyymiUUSI
Kun pappi on asettanut naisen Herran eteen, hänen tulee avata naisen hiukset ja panna hänen käsiinsä selvitysuhri eli mustasukkaisen epäilyksen takia annettu ruokauhri. Papilla tulee olla kädessään kirousta tuottavaa karvasvettä sisältävä astia.
- AnonyymiUUSI
Astia pirccaa? 🤔
- AnonyymiUUSI
Andeeksi että synnyin ja andeeksi että olen olemassa.
Kaikki on minun syytä ja olen kaikkeen syyllinen ⚠️- AnonyymiUUSI
Se on hyvä se että itsekin olet huomannut ja tunnustat asian!
- AnonyymiUUSI
AIDSHOMO
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AIDSHOMO
Köyhät ei pääse ylöspäin kuin dynamiitilla, ei muuten taivaalle päästä. Tai sitten jos putin auttaa, niin kaikki päästään höyrynä atomipommin voimalla.
- AnonyymiUUSI
Tuntuu, että ylöstempaustakin operoi VR, vaikka enemmän se olisi Finskin toimialaa. Ehtiiköhän tässä vielä pestä puhtaita vaatteita mukaan.
- AnonyymiUUSI
Lieksa varmaan siirtyy vetytalouteen ensimmäisten joukossa. Se on sitten tottumattomissa käsissä räjähysherkkää tavaraa. Voi olla että joku pääsee yläilmoihin, vaikka ei sinne olis niin suurta halua.
- AnonyymiUUSI
Pääseehän sitä metaanillakin lentoon.
- AnonyymiUUSI
Metaania saa sipuliteemakkarasta ja pircasta! ☝️🤓
Tämän on tiedeseura omanenäisesti tutkinut ja todistanut.
- AnonyymiUUSI
Tempaus tulee hetkenä minä hyvänsä. Itse olen varustautunut jo laittamalla hakaneuloilla työkintaat kiinni haalarin hihansuihin, jotta eivät irtoa tempauksen sattuessa ja jää tyhjänpanteiksi maanpäälle halkomapölkyn viereen.
- AnonyymiUUSI
Pitää muistaa myös kengät? Jos on löysät kengät, niin ne jää maahan, kuten Asterix sarjassa, kun Roomalaista löivät leukaan, niin sandaalit jäi maahan ja ukko lähti ylöspäin.
- AnonyymiUUSI
Olen liimannut itseni kaarisiltaan kiinni, mikään tempaus ei saa minua irtoamaan!
- AnonyymiUUSI
Kela tempaisee sinut kuntouttavaan työtoimintaan!
- AnonyymiUUSI
Tempaus on todella raju, varjo jää seinälle kertomaan mistä lähdettiin ja Ukko on jo kaukana yläilmoissa.
Siis tempauksessa varjo ei pysy mukana ja poskilihakset valahtaa aina kaulalle saakka. - AnonyymiUUSI
Olen ollut silminnäkijänä mukana jo useissa tempauksissa, joten kehoittaisinkin lukijoita varustamaan housunsa henkseleillä, mitkä laitetaan ristikkäin pään molemmin puolin, sekä vetämään housujen vyön mahdollisimman tiukalle. Lähtö kun on sen verran kiihkeä että muuten housut varmuudella tippuu, eikä se ole sopivaa esiintyä Jahven edessä munasillaan. Sanoo kuitenkin että mikäs homopoikaperämies se siihen ilmestyi yllättäen ja pyytämättä!
- AnonyymiUUSI
Saako henkselit laittaa risttinkytkennälle? Mitä sanoo kirkko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako henkselit laittaa risttinkytkennälle? Mitä sanoo kirkko?
IN NOMINE PATRIS, ET FILII, ET SPIRITUS SANCTI, AMEN 😇
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
IN NOMINE PATRIS, ET FILII, ET SPIRITUS SANCTI, AMEN 😇
Suomennos: Ota isän ja pojan kanssa pirtua, amen.
- AnonyymiUUSI
tempaisen pari pirccaa välittömästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1553542Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t202963Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo412901Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel112834HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1262733Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1081818Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k851553Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi41518Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271386Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.211355