...mutta kysyisin että kuinkahan kauan tässä pitää vielä sitä ylöstempaamista odotella?
Senhän piti tapahtua jo aikoja sitten ja vilu tässä alkaa tulla odotellessa...
Anteeksi kun häiritsen...
40
370
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sitten syssymmällä. Jatkuvastihan niitä ylöstempauksia on, mutta olet niin perin syntinen ja paatunut yksilö ettei sinulla ole osuutta taivasten valtakunnassa kaikkein oikeimpien uskovaisten joukossa!
- Anonyymi
Lisäys: Viimeisin ylöstempaus oli 23.9.2025, joten tässä nyt kuluu jokunen päivä ennen kuin ne on järjestelty taivaalliseeen asuntoihinsa, ja vasta sen jälkeen sitten uutta ylösnostoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Viimeisin ylöstempaus oli 23.9.2025, joten tässä nyt kuluu jokunen päivä ennen kuin ne on järjestelty taivaalliseeen asuntoihinsa, ja vasta sen jälkeen sitten uutta ylösnostoa.
Sitä edellinen, täysin varmaakin varmempi, ylösnosto suoritettiin 9. 6. 2025 klo 4 aamulla, jolloin viimeinenkin Tyynenmeren saari oli 9. päivän aamussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä edellinen, täysin varmaakin varmempi, ylösnosto suoritettiin 9. 6. 2025 klo 4 aamulla, jolloin viimeinenkin Tyynenmeren saari oli 9. päivän aamussa.
Voivoi tuota aloituksen tekijää! Vieläkö sinä odota siellä sitä tempausta. Se oli ja meni jo vuosia sitten.
Jos olisit ottanut pääsi pois rectumistasi, kuten aikoinaan neuvoin, niin olisit saattanut päästä mukaan. Nyt se on auttamatta myöhäistä.
Täällä on kaikki toisin kuin siellä. Ältsin paljon kauppoja, ravintoloita, teatteri, jopa oma kaupunginorkesteri ja jokakesänen rokki soi.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivoi tuota aloituksen tekijää! Vieläkö sinä odota siellä sitä tempausta. Se oli ja meni jo vuosia sitten.
Jos olisit ottanut pääsi pois rectumistasi, kuten aikoinaan neuvoin, niin olisit saattanut päästä mukaan. Nyt se on auttamatta myöhäistä.
Täällä on kaikki toisin kuin siellä. Ältsin paljon kauppoja, ravintoloita, teatteri, jopa oma kaupunginorkesteri ja jokakesänen rokki soi..Onko taivas ja paratiisi siis... Joensuussa...? 😮😇
- Anonyymi
Sitä ei tiedäJeesuskaan. Odottaessa voi tehdä hommia kedolla ja olla ekana .
- Anonyymi
Orpohan tempasi heti hallituskauden alussa työttömyyden ylös.
- Anonyymi
Se on tuota semmoinen juttu, että vaikka hänellä ei ole puutetta mistään, niin siitä huolimatta häntä sanotaan Putiniksi ja hän hoitaa katapulttia!
- Anonyymi
Kun pappi on asettanut naisen Herran eteen, hänen tulee avata naisen hiukset ja panna hänen käsiinsä selvitysuhri eli mustasukkaisen epäilyksen takia annettu ruokauhri. Papilla tulee olla kädessään kirousta tuottavaa karvasvettä sisältävä astia.
- Anonyymi
Astia pirccaa? 🤔
- Anonyymi
Andeeksi että synnyin ja andeeksi että olen olemassa.
Kaikki on minun syytä ja olen kaikkeen syyllinen ⚠️- Anonyymi
Se on hyvä se että itsekin olet huomannut ja tunnustat asian!
- Anonyymi
Köyhät ei pääse ylöspäin kuin dynamiitilla, ei muuten taivaalle päästä. Tai sitten jos putin auttaa, niin kaikki päästään höyrynä atomipommin voimalla.
- Anonyymi
Tuntuu, että ylöstempaustakin operoi VR, vaikka enemmän se olisi Finskin toimialaa. Ehtiiköhän tässä vielä pestä puhtaita vaatteita mukaan.
- Anonyymi
Lieksa varmaan siirtyy vetytalouteen ensimmäisten joukossa. Se on sitten tottumattomissa käsissä räjähysherkkää tavaraa. Voi olla että joku pääsee yläilmoihin, vaikka ei sinne olis niin suurta halua.
- Anonyymi
Pääseehän sitä metaanillakin lentoon.
- Anonyymi
Metaania saa sipuliteemakkarasta ja pircasta! ☝️🤓
Tämän on tiedeseura omanenäisesti tutkinut ja todistanut.
- Anonyymi
Tempaus tulee hetkenä minä hyvänsä. Itse olen varustautunut jo laittamalla hakaneuloilla työkintaat kiinni haalarin hihansuihin, jotta eivät irtoa tempauksen sattuessa ja jää tyhjänpanteiksi maanpäälle halkomapölkyn viereen.
- Anonyymi
Pitää muistaa myös kengät? Jos on löysät kengät, niin ne jää maahan, kuten Asterix sarjassa, kun Roomalaista löivät leukaan, niin sandaalit jäi maahan ja ukko lähti ylöspäin.
- Anonyymi
Olen liimannut itseni kaarisiltaan kiinni, mikään tempaus ei saa minua irtoamaan!
- Anonyymi
Kela tempaisee sinut kuntouttavaan työtoimintaan!
- Anonyymi
Tempaus on todella raju, varjo jää seinälle kertomaan mistä lähdettiin ja Ukko on jo kaukana yläilmoissa.
Siis tempauksessa varjo ei pysy mukana ja poskilihakset valahtaa aina kaulalle saakka. - Anonyymi
Olen ollut silminnäkijänä mukana jo useissa tempauksissa, joten kehoittaisinkin lukijoita varustamaan housunsa henkseleillä, mitkä laitetaan ristikkäin pään molemmin puolin, sekä vetämään housujen vyön mahdollisimman tiukalle. Lähtö kun on sen verran kiihkeä että muuten housut varmuudella tippuu, eikä se ole sopivaa esiintyä Jahven edessä munasillaan. Sanoo kuitenkin että mikäs homopoikaperämies se siihen ilmestyi yllättäen ja pyytämättä!
- Anonyymi
Saako henkselit laittaa risttinkytkennälle? Mitä sanoo kirkko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako henkselit laittaa risttinkytkennälle? Mitä sanoo kirkko?
IN NOMINE PATRIS, ET FILII, ET SPIRITUS SANCTI, AMEN 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IN NOMINE PATRIS, ET FILII, ET SPIRITUS SANCTI, AMEN 😇
Suomennos: Ota isän ja pojan kanssa pirtua, amen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomennos: Ota isän ja pojan kanssa pirtua, amen.
Väärin. Ota isän ja pojan kanssa pirtua pyhänä. Ollaanpa tarkempia suomennoksissa ettei tule väärää kuvaa asiasta.
- Anonyymi
tempaisen pari pirccaa välittömästi
- Anonyymi
Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti
Tasa-arvohan on silkkaa jumalanpilkkaa
Olen Tampio Lieksasta kiitän herraa hyvästä tuurista
ttei minussa virtaa kikkarapään veren tilkkaa- Anonyymi
Voi voi, jo jutuista näkee että ei ole paljon vieraita geenejä vereen tullut muutamaan sataan vuoteen, mutta mitäpä niitä seksiasioita nyt suvun ulkopuolelle veisikään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, jo jutuista näkee että ei ole paljon vieraita geenejä vereen tullut muutamaan sataan vuoteen, mutta mitäpä niitä seksiasioita nyt suvun ulkopuolelle veisikään...
Kun noin on asiasi, niin silloin sinun ei pitäisi tänne kirjoitella vaan pysytellä pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erossa kysytään, että kai me serkkuina jatkossakin pysytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erossa kysytään, että kai me serkkuina jatkossakin pysytään.
Se on sitten sama juttu kuin tietyllä vähemmistöllä missä suurin osa on vähintään serkkuja toisilleen.
- Anonyymi
Kiina puhdistaa koppalakkeja kovalla kädellä, sensijaan Lieksassa temastaan ylös, niin kovasti, että jatsarit jää maahan.
- Anonyymi
On sitä odoteltu pitkään.
Jo 1974 oli puhelintolppiin niitattu julisteita joissa luki: jeesus tulee pian, oletko valmis!
Ei tullut pian eikä vieläkään sitä ole näkynyt ja tokkopa tuleekaan.
Julisteiden tarkoitus oli vaan käännyttaa ihmisiä uskomaan sellaiseen mitä ei ole!- Anonyymi
Ethän vai ole lukenut eli nähnyt väärin? Tässä oikeanlainen tuloilmoitus mitä Lieksan sankarimetsästäjät ovat jo vuosikymeniä levitelleet:
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/VYscarTDTshcEpygNqD7UowBFqCZAwYL1QwiUkhSsJr0T7zyI3N_pzrAABkHHvVkyMUI1TVFwIbheA - Anonyymi
Jeesus on tuona aikana tullut monta kertaa, jopa suuhun.
- Anonyymi
Saanko minäkin tempaista...? 🙋♂️
- Anonyymi
Kyllä, tölkillisen pirccaa ☝️
- Anonyymi
Oi Jösses Jösses, muistatko kun kuljit, maan halki etelästä pohjoiseen, ja poijat monet sylihisi suljit, luvaten nämme kohta uudelleen. Mut Jösses Jösses, palannut et koskaan, nyt poijat kaipaellen odottaa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061584Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn231475- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 481095