Muistakaahan vaihtaa pankki ajoissa s-pankkiin joka tarjoaa normaalit pankkipalvelut täysin veloituksetta ainoana suomessa.
Tietysti OP kuten kaikki muutkin pankit tarjoavat pankkipalvelut ilmaiseksi velkaorjille sekä ihmisille jotka käyttävät pankin omia ylihintasia/naurettavilla marginaaleilla olevia sijoitusoalveluita. Tällöin asiakkaalta peritään kuluina siinä määrin rahulia ettei edes OP:lla ole pokkaa periä näiden päälle jotain kuukausimaksuja peruspankki palveluista.
S-Pankki kuitenkin ainoa pankki joka ei vaadi mitään kusipalveluiden ostoa/velkaantumista jotta saa pankkipalvelut ilmaiseksi.
"Vuosien 2023–2025 lisäedut päättyvät. Olemme tarjonneet omistaja-asiakkaille lisäetuja vuosien 2023 ja 2025 välillä. Nämä edut ovat olleet määräaikaisia etuja, joita olemme halunneet tarjota omistaja-asiakkaillemme helpottamaan asiakkaiden arkea taloudellisesti haastavina aikoina hyvän tuloskehityksemme ansiosta. Lisäedut päättyvät 31.12.2025 ja tämän jälkeen veloitamme korteista kuukausittain hinnaston mukaisen maksun joko yksittäisestä kortista tai osana päivittäispalvelupakettia."
Varoitus! OP alkaa perimään kaikenmaailman höpöhöpökuluja 1.1.2026 alkaen.
4
226
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulla muuta että on siinä yksi huijari pankki itsellä lähtee sieltä kaikki tilit pois vielä ei tarte lypsää enää kalliita maksuja
- Anonyymi
Kokeilin s-pankkia ja otin pikku lainan sieltä.
Voin sanoa ettei siinä pankissa tajuta oikein asioista mitään.
Botti vastaa viesteihin ja jos lähettää ihmiselle viestin niin vastataan helkkarin myöhään.
Maksoin lainan pois kerralla ja siitäkin kun kyselin loppumaksun summaa (jotain 3000€) niin olin kerennyt itse laskeskella summan ja maksaa kun viikko myöhemmin lähetti viestiä.
Jäi s-pankista sen verran paska maku etten ihan heti sotkeudu siihen pankkiin. - Anonyymi
Itse olen OP omistaja. Itselläni on varallisuutta yli 5000€. Viimeksi kuin maksoin kk maksua pankkipalvelusta syksyllä 2023, niin se oli vajaat 2€. Op asiakkaalle jonka asiointi on joitakin satasia kk maksu on vajaa 5€ kk. Asiakas jolla ei ole pankin satasen osuutta eikä suuremmin varaakaan kk maksu on hyvinkin lähellä 8-10€. OP omistajia on kuulema yli 2,1 miljoonaa. Pari ihmistä jotka ovat muiden pankkien asiakkaita ovat maksaneet tuon vajaan 9€ kk maksun jo vajaat 10v ajan. Kun markka-aikana op omistus maksoi 500mk ja euroon siirryttäessä pankki hyvitti muutoksen 16€ omista varoistaan ynnä n. 60€ palvelumaksun alennus per vuosi ja pari maksutonta vuotta, niin mielestäni pankki on antanut rahaa. Se on tietenkin hyvä jos tulevia verojuttuja hyvitetään pankin varoista. Itse olen varautumassa 2026 reilun kahden euron palvelumaksuun ja siihen, että tyhjästä maksetaan pääomaveroa. Sen näkee sitten 2027 kun eka op osuus näkyy 2026 veropäätöksessä.
- Anonyymi
OP on kyllä aika velmu. Eivät maksa osuusmaksua ulos ku joskus vuoden päästä. S-pankista sain käteisenä samantien ku erosin aikanaan ja homma oli sitä myöten selvä.
Onneksi sentään omistaja-asiakas saa ilmaisen käyttötilin sekä nostot ja talletukset konttorista paperisen tiliotteen kera. Kahtotaanpa mikä tulee kalliiksi kun postittavat paperisen tiliotteen loppuelämäni ja käyn aikana kuluksi tallettamassa centin kerran viikossa kävelylenkin ohessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139651- 949222
- 207875
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä256829Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585408Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84568En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234365- 384283
- 394203