Löytyykö viel levareita josta voisi löytyy naisten käytettyjä pikkareita. Ois kiva saada runkkailla ja haistella pillun tuoksuja. Vois jättää vaihtanut tilalla
Pikkarit mukaan
27
841
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa miettinyt myös, voisin jättää muutamat käytetyt vaimoni pikkarit johonkin, käydä seuraavana päivänä hakemassa ne takaisin, toivottavasti huolella nuuhkittuina, kulli nesteillä hierottuna sekä tietenkin spermattuna. Ja vaihdossa jos saisi ottaa samalla toisen vaimon vastaavat, tehdä niihin samat ja palauttaa samaan paikkaan.
- Anonyymi
Kesällä vein vaimon piksut motarin levarille hämeenlinnaan, kaveri lupas palauttaa parin päivän päästä, sovittiin aikakin tapaamiselle ei tullutkaan. Kotona vaimo etsi kyseisiä piksuja, olimme viikkoa aikaisemmin hotelissa yötä, meni siihen piikkiin olivat jalassa juhliessa. Tuoksut kyllä hyvät kun naitiin huoneessa, kaveri varmaan tykästyi eikä halunnut palauttaa. T. Ukm 55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä vein vaimon piksut motarin levarille hämeenlinnaan, kaveri lupas palauttaa parin päivän päästä, sovittiin aikakin tapaamiselle ei tullutkaan. Kotona vaimo etsi kyseisiä piksuja, olimme viikkoa aikaisemmin hotelissa yötä, meni siihen piikkiin olivat jalassa juhliessa. Tuoksut kyllä hyvät kun naitiin huoneessa, kaveri varmaan tykästyi eikä halunnut palauttaa. T. Ukm 55
Kantsii jäädä odottaa kun kaveri nuuhkii ja nuolee piksuja runkatessa, sitten laukee haara kiilaan spermat. Itse hieron spermat kankaan sisään sit vien takaisin kotio, vaimo kiireessä ottaa puhtaista kaapista spermatut piksut ja laittaa jalkaansa. M 46
- Anonyymi
Sehän se on kun niitä ei tuoda takaisin. Ainankin oma kokemus on niin.
- Anonyymi
Niissä on niin hyvä tuoksut että tahtovat nauttia niistä pidempään.
- Anonyymi
Yksistä pöksyistä riittää iloa pidemmäksikin aikaa. Reilua olisi jättää ainakin vaihtarit.
- Anonyymi
Exän teinin todella irstaat stringit erehdyin nuuskaisemaan. Ei ehtinyt saada kunnolla housuista kalua ulos kun laukesi ja oli pakko karjua. Mikä pillun tuoksu!
- Anonyymi
Mulki tytärpuolen pikkarit usein spermattavana. Pyöreä iso perseinen 19v typy
- Anonyymi
Nauttisin suunnattomasti jos voisin tuoda vaimon pikkarit jonnekkin ja näkisin samalla kun joku runkkaa niihin.löytyiskö tähän kaveria.oulusta olen
Kiihottas nähdä kun nuuhkit niitä kiimoissasi.toki itse voisin tehdä samoin jos saisin vaimosi pöksyt- Anonyymi
Voisin tuoda vaihdossa vaimoni 42v, 158cm, hoikka, parit tummat pikkarit suoraan pyykkikorista.Toisia voisit nuuhkia ja toisiin runkata samalla. Mitä sinä toisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tuoda vaihdossa vaimoni 42v, 158cm, hoikka, parit tummat pikkarit suoraan pyykkikorista.Toisia voisit nuuhkia ja toisiin runkata samalla. Mitä sinä toisit?
Täysin samat jutut.olis mahtava toteuttaa tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samat jutut.olis mahtava toteuttaa tämä
Millainen vaimo sulla? UKM 48 Oulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen vaimo sulla? UKM 48 Oulu
170 cm ollaan 55 v pari,nuorekkaita .hoikka, hyvä perseinen .voisin samalla näyttää sinulle kuvia hänestä kun runkataan .tykkään myös itse käyttää vaimon stringejä ja hän myös tietää sen ja on jopa kiihottunut siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
170 cm ollaan 55 v pari,nuorekkaita .hoikka, hyvä perseinen .voisin samalla näyttää sinulle kuvia hänestä kun runkataan .tykkään myös itse käyttää vaimon stringejä ja hän myös tietää sen ja on jopa kiihottunut siitä
Mulla vaimo ei enää hirveästi tykkää pitää stringejä, siksi olisi mahtava saada pitkästä aikaa stringit nuuhkittavaksi ja kalun ympärille. Ja vielä toisen naisen tuoksuilla. Voisin näyttää myös sulle mun vaimon kuvia ja videoita joissa hoitelee itseään...UKM 48 Oulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla vaimo ei enää hirveästi tykkää pitää stringejä, siksi olisi mahtava saada pitkästä aikaa stringit nuuhkittavaksi ja kalun ympärille. Ja vielä toisen naisen tuoksuilla. Voisin näyttää myös sulle mun vaimon kuvia ja videoita joissa hoitelee itseään...UKM 48 Oulu
Minulla on vain kuvia vaimon takapuolesta bikineissä ja tiukoissa farguissa.mut nyt todella kiihottaa jos voitais toteuttaa töä juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vain kuvia vaimon takapuolesta bikineissä ja tiukoissa farguissa.mut nyt todella kiihottaa jos voitais toteuttaa töä juttu
Samaten on kiihotus päällä kun miettii kun katsot vaimoni kuvia hänen pikkareita samalla haistellen, mulla housut ihan märkänä... UKM 48 Oulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaten on kiihotus päällä kun miettii kun katsot vaimoni kuvia hänen pikkareita samalla haistellen, mulla housut ihan märkänä... UKM 48 Oulu
Miten saisin yhteyden sinuun.olen tosissaan tän jutun kans,haluaisin vaimosi pikkarit ja sinä saisit stringit minulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saisin yhteyden sinuun.olen tosissaan tän jutun kans,haluaisin vaimosi pikkarit ja sinä saisit stringit minulta
Samoin minä, koko päivä mennyt kuvitellen mitä tapahtuu kun tehdään vaihto...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo lähtee töihin, pyysi lähtiessään että täytän pyykkikoneen. Kaivoin kolmet hänen pikkarit pyykkikopasta ja sanoin että nämä ei mene pesuun. Vaimo naurahti ja sanoi että pidä hauskaa niiden kanssa. Heitin vielä että nämä ei välttämättä ole sitten minun jäljiltä sotkussa, hän vain hymyili ja sanoi tarkastavansa ne joskus myöhemmin....UKM 48 Oulu
- Anonyymi
Anoppini on ollut jo vuosia leskenä ja olen pitkään salaa nauttinut sen pikkuhousuista.
Tämä on meidän yhteinen salaisuus.
Se jättää aina kun käymme kylässä minua varten juuri päällään olleita pikkuhousuja mitä saan tuoksutella ja spermata.
Nussia ei anna mutta vilauttaa aareteitaan aina kun vain pystyy ja näkee kuinka vävyllä alkaa housuissa pullottaa.
Kiima on meillä molemmin puoleinen.
Otan joskus kotiinkin mukaan pikkarit ja vien seuraavalla kerralla takaisin spermattuna.
Ihana anoppi!- Anonyymi
Jaahaas sinähän se spede lääkityksesi tiedät. Mitäs et pyydä uutta lääkitystä.
- Anonyymi
Janakkalan levarille voisin tänään tuoda jos aika sovitaan, kuvia vaimosta ja biksut mukana johon saisi runkata spermat. Odottelen autossani tai yhdessä autossa, voin ottaa suihin ensin imeksiä kaluasi sit kumi päälle johon laukeet. Otan kumin mukaani.. ukm 57v
- Anonyymi
Aina joskus onnistaa ja löytää tuoksupiksut ja saa tunkea paksun kyrpänsä haarataskuun, siellä usein myös pillunkarva tai muutama, herkkua.
- Anonyymi
Olis mukavaa, laittaa kalut vastakkain ja laittaa pikkarit kalujen ympärille.
Hieroa kaluja pikkareihin ja toisiaan vasten, spermat sotkisi kalut ja pikkarit.- Anonyymi
Janakkalan metsässä tänään just sain nuuskia pikkareita ja runkata samal kaverin suuhun. Jätettiin puun oksaan jos joku vaik viel löytäisi ja nauttis
mehuista
- Anonyymi
Taas olin vkl leski anopilla kylässä ja näin kuinka kiimaisena anoppini oli koko ajan, ennen lähtöäni oli laittanut kylppäriin päällänsä olleet pikkarit minua varten että saan ottaa ne kotiin mukaan, nyt olen kolmena päivänä saanut nauttia ihanista tuoksuista ja laueta niihin, vien seuraavalla kerralla ne anopille takaisin niin näkee kuinka paljon vävy nauttii niistä.
- Anonyymi
Vois joskus naisetkin jättää tuoksupiksuja meille runkkareille. Nautin suunnattomasti vitun tuoksuisista, muuta ,kun ei enään saa. Runkkarisetä 73v.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1953924Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t532799Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per801370Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101199Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020991- 46964
- 48911
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt225907Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107696