Moro! Nyt kun taas alkaa täällä Järvenpäässäkin olemaan kylmä iltaisin niin haluaisin kysyä vinkkejä millä olette esilämmittäneet omia moottoreitanne?
Olen itse käyttänyt bensaan kasteltua rättiä ja ainakin kesäisin on toiminut hyvin.
Kyseessä 2021 Octavia 1.2L hehkukuulakoneella
Moottorin esilämmitys
10
111
Vastaukset
- Anonyymi
Just oli puhetta kun -60 luvulla autoilija laittoi lämmitysniotion alle. Toimisi muttei ehkä ole sallittua! Jore
- Anonyymi
Kyllä se auto ainakin kerran lämpenisi oikein hyvin. Ovat vaan nykyään niin muovisia ettei ehkä toista kertaa tarvitsisi kokeilla.
- Anonyymi
Aloittajan kuula ei oikein hehku.
- AnonyymiUUSI
Hiilipannu öljypohjan alle ja muutama pyöräytys veivillä jotta saa hyytyneen öljyn kiertämään, toimii aina.
- AnonyymiUUSI
Hyvin te vedätte resupekat.
- AnonyymiUUSI
Irrotat moottorin ja kannat sisälle yöksi, näin toimii kunnon Skodailija.
- AnonyymiUUSI
Tuli mieleen, nuihin pitää kai lisätä aamuisin öljyä? Jos sen litran pari kuumentaa ja kaataa sisään niin eikö riitä? Jore
- AnonyymiUUSI
Näin taitaa olla. Ainakin itse useasti näen skodistien lisäävän öljyä koneeseen. Mielenkiintoinen tuo hehkukuulamoottori. En ole moisesta ennen kuullut ja pienellä googlauksella vaikuttaa aika vanhahtavalta, mutta kestävältä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin taitaa olla. Ainakin itse useasti näen skodistien lisäävän öljyä koneeseen. Mielenkiintoinen tuo hehkukuulamoottori. En ole moisesta ennen kuullut ja pienellä googlauksella vaikuttaa aika vanhahtavalta, mutta kestävältä!
Hehkut niistä menee ja kuulat jumii.
- AnonyymiUUSI
Skodistilla hehkuu kuula pöksyissä kun käynnistää cruisingmapsin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535520Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943408Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453309Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762487SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral582372Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751887Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991705Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71126Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231102- 100957