Että sulla on lapsia joista et kerro, Valehtelet paljon.
Ehkäpä se että epäilen.
23
404
Vastaukset
- Anonyymi
Voin sanoa että vihaisin jokaista.
- Anonyymi
Ja erityisesti niitten äitiä :)
- Anonyymi
Keep shining, diamond
- Anonyymi
Niin onkin. On isänsä luona asustelemassa.
- Anonyymi
Aloitus on miehelle.
- Anonyymi
Ei ole lapsia minulla
Mikä sut saa epäilemään että niitä olisi?
Onko jotain selviä merkkejä ? - Anonyymi
Eipäilet, että on lapsia joista ei kerro. Oletkohan edes kysynyt. Eikä se sinulle kuulu jos ihmisillä on lapsia.
- Anonyymi
Jylisetkö aina samalla tavalla kaikissa tilanteissa kaikille mitä tälle palstaäijälle? Mahdat olla ratkiriemukasta seuraa😬
- Anonyymi
Voihan se olla jos paljaalla vetelee se mies.
- Anonyymi
Mielummin kortonkia käytän toki jos nainen pyytää tai vaatii ja väliin suosittelen jättään suosiolla sellaset naiset jotka sanoo ettei hänen kanssaan tarvi kumia joko saat sukupulitaudin tai vaateet odotusajan jälkeen ilman oikeuksia ja naisia taas suosittelisin jättämään väliin ne panot jotka ovat vastahakoisia käyttämään kumia pyydettäessä melko varma että jonkin sukupuolitaudin saat
- Anonyymi
Sen minä aloittajaäijä vielä ymmärrän, että sinä itse äänestät omaa ”oivallustasi”🙄 mutta joku muukin- miksi hemmetissä? T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen minä aloittajaäijä vielä ymmärrän, että sinä itse äänestät omaa ”oivallustasi”🙄 mutta joku muukin- miksi hemmetissä? T
Jos fiilaaminen tuo itsensä jotenkin lähemmäs sexiä? Lisäys? Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin vastata. Siksi koska sinä olet näistä hahmoista ihan jokainen. Miten voikin olla jollakulla köyhä elämä.
- Anonyymi
Miksi mulla olis lapsia? Missä välissä olisin tehnyt lapsia? XD
Anna mun kaikki kestää. Mun elämä ei kuulu enää kuin läheisille. Sinä et sitä ole. Oma päätös. - Anonyymi
Valehtelua en harrasta tietääkseni ole kun kaksi tunnustettua heidän lisäkseen saattaa olla neljä tai viis muutakin ole ihan varma ei äidit ole ainakaan mitään sen ihmeemmin vaatineet joskus tuli mietittyä montako lasta tarttis ettäkö prosentin verrannolis omia jälkeläisiä maailmassa sitä varten pitäs lapsia olla jonkin verran yli kahdeksankymmentä miljoonaa pitäs melkosta kiirettä nää kun äitejä pitäs olla melkein yhtä monta ja riittäskö edes yks ihmisikä nosto pisto ravistus tyylilläkään ja kuinkako monta kertaa peräkkäin ihmisen on mahdollista saada siemensyöksy ennen kuin ei enään mitään tule
- Anonyymi
Olen sen verran mielisairas etten viitsi luovuttaa vaikka repertuaaria olisikin
- Anonyymi
ai vielä nykyisten lisäksi? 😅
- Anonyymi
Tyhmä aloitus🙄
- Anonyymi
Nämä palstasedän aloitukset on tyhmiä kaikki, mutta sulle jokainen päivä on ns vissiin uus päivä täällä palstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä palstasedän aloitukset on tyhmiä kaikki, mutta sulle jokainen päivä on ns vissiin uus päivä täällä palstalla
Joo mutta jotkut tosissaan uskoo että on lapsia vaikka ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot kyllä vielä tyhmempi. Vain hölmö väittelee hullun kanssa ja ja sinä teet sitä itsesi kanssa joten minkä se sinusta sitten tekee?
- Anonyymi
Minua ei ainakaan haittais vaikka miehellä olis lapsen toisen kanssa tai useammankin naisen kanssa niin he loukkaavat minun kunnioita.
Ei niiden naisten tarvi edes olla suhteessa mieheni kanssa vaan se riittää, että he ovat mieheni kanssa samassa paikassa.
Facebook kunnialliset eivät ole edes mieheni exiä, mutta ottaen huomioon, että minähän en edes tiedä minkä näköinen mieheni on.
Hän tietää tuon itse, koska siinä tilanteessa kun tapaa miehen niin on ihan normaalia, että unohtaa minkä näköisen miehen vaimo on. - Anonyymi
mistä tiedät kuka niiden äiti on.... aattelin vaan semmosia tietoisuuskiusaa....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja6814025Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va115783Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545511Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005099SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1154366"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873581Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan123421Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093078HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.153005Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan552577