En usko että meistä ikinä mitään tulisi.

Anonyymi-ap

Molemmat niin mustiksia.

40

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monestihan se on ihan siitä kiinni antaako aihetta vai ei.

• Anonyymi

Jos antaa tahallaan aihetta, niin päässä on vikaa. Jos on aiheetta mustis, niin silloinkin on päässä vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos antaa tahallaan aihetta, niin päässä on vikaa. Jos on aiheetta mustis, niin silloinkin on päässä vikaa.

Nohnoh.
        Aika moni tai lähes jokainen tuntee mustasukkaisuutta joskus, ilman että on päässä vikaa. Pohjimmiltaan han kyse on luottamuksesta tai paremminkin sen puutteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta se että en ollut edes hänen kanssaan, kun yritti tehdä mustasukkaiseksi. Alkeellista, lapsellista, ei aikuisen ihmisen toimintaa. En minä halua pennun kanssa mitään suhdetta, pitää olla edes jotenkin fiksu. Kyllä minä odotan 6 kymppiseltä ukolta jotain miehekkyyttä. Ja äiti riippuvuus 👎👎👎

Sorry, olit suuri pettymys. Luulin, tai oikeastaan toivoin, että olisit ollut erilainen. En halua isokokoista alkoholistivauvaa, joka ei osaa edes arvostaa minua, millään tavalla elämääni. Olen joutunut itse tekemään mielettömän paljon kasvuni eteen. On ollut kovasti kipua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta se että en ollut edes hänen kanssaan, kun yritti tehdä mustasukkaiseksi. Alkeellista, lapsellista, ei aikuisen ihmisen toimintaa. En minä halua pennun kanssa mitään suhdetta, pitää olla edes jotenkin fiksu. Kyllä minä odotan 6 kymppiseltä ukolta jotain miehekkyyttä. Ja äiti riippuvuus 👎👎👎

Sorry, olit suuri pettymys. Luulin, tai oikeastaan toivoin, että olisit ollut erilainen. En halua isokokoista alkoholistivauvaa, joka ei osaa edes arvostaa minua, millään tavalla elämääni. Olen joutunut itse tekemään mielettömän paljon kasvuni eteen. On ollut kovasti kipua.

Koska kasvukivut loppuu ei koskaan niiden kanssa on opittava elämään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näinkin juu joissain tapauksissa pelosta menettääkin johtuu mustasukkaisuus monesti taas korostuu silti se että silloinkin on toinen itse jotenkin antanut aihetta mustasukkaisuuteen silloin pitää jo mustasukkaisenkin kysyä itseltään arvostaako toinen häntä kun antaa aihetta mustasukkaisuuteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska kasvukivut loppuu ei koskaan niiden kanssa on opittava elämään

Totta puhut. Olen paljon oppinut viimeisten vuosien aikana. Vähän vielä kaivelee se, miten kohteli minua huonosti. Joku voisi sanoa, että annoin kohdella. Ja sekin on kyllä totta. Elämä on oppimatka.

• Anonyymi

Haluisikko seurustella? 🤣🤣🤣🤣🤡 m-n

• Anonyymi

Kyselee kuka?? Se vanha karvajalka naisten murtaja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mahdoton suhde.

• Anonyymi

Ei mitään suhdetta vaan seksiä!

• Anonyymi

Ihan mikä tahansa suhde on mahdoton jos ei suhteen kumpikin osapuoli suhteeseenkin panosta

• Anonyymi

Jos nainen on miehelle vain tyyppi.. no chance!

• Anonyymi

Se on myös joillekin aivan mahdotonta asettua toisen asemaan, vaan se oma käytös ja teot oikeutetaan mitä ihmeellisimmillä selityksillä. Samalla ei olla kuitenkaan valmiita sietämään edes pientä osaa samanlaisesta toiminnasta toiselta... Koska se joku käsittämätön selitys.

• Anonyymi

Ihmiset kun ei siedä itseään tule toimeen edes itsensä kanssa niin yritetään koko maailmaa muuttaa mieleisekseen ei toimi niin mahdoton tehtävä kenelle tahansa varma en toki ole en ole edes yrittäny miksi koska pidän erilaisuudesta maailma ois aika saatanan tylsä paikka jos kaikki ois samanlaisia

• Anonyymi

Se on sula mahdottomuus kokea asiat samoin kuin toinen ne kokee vaikka asettaisikin itsensä vastaavaan tilanteeseen

• Anonyymi

Se on sitä peilaamista, kun nähdään siinä toisessa ja hänen käytöksestään häivähdys itsestään. Se on kai se, mikä eniten ärsyttää toisessa. Mutta sillä tavalla se toinen tuo niitä omia varjoja näkyviksi. Pystyy alkaa työstämään niitä varjojaan, jos vaan haluaa ne nähdä.

• Anonyymi

Mustikka on ihan hyvä makoisa marja, kun on kerännyt ensin itikoiden syöttinä ämpärin täyteen ja ehkä kyykin on purrut, lohdutukseksi voi valmistaa ja hörppiä mustikka maitua vaikka litroittain.

• Anonyymi

Oma maa mansikka muu maa mustikka

• Anonyymi

No niin lopeta sitten se lässytys ja pidä se naamasi kiinni. Asia selvä.

• Anonyymi

Kuka sulle tänään on lässyttäny ehkä ne/he lopettaa sulle läsytyksen kun lopetat käyttäytymästä kun vasta syntyny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sulle tänään on lässyttäny ehkä ne/he lopettaa sulle läsytyksen kun lopetat käyttäytymästä kun vasta syntyny

No vttu alottaja vttu. Eiks tajuu vai mikä on ongelma?

• Anonyymi

Mustasukkaisen kanssa parisuhteessa olematon todennäköisyys että kukaan tulee parisuhteessa toimeen sellaisen kanssa vaatii liikaa pitää ymmärtää pitää hyväksyä pitää osta sopeutua paljoon ja aina oltava tavoitettavissa kun toinen haluaa miksi se on luultavasti muutoin kolmas maailman sota kotona kun astut ovesta sisään etkä ole vastannu koko päivänä miksi mustasukkaisella ihmisellä se vasta vilkasmielikuvitus onkinnkun miettii tapoja kuinka toinen häntä pettää narsistinen mustasukkaisuus eroaa perinteisestä mustasukkaisuudesta sillä että narsisti haluaa kontrolloida kaikkea mitä toinen tekee missä käy kenenkä kanssa puhuu mitä ostaa ym ym ym...

• Anonyymi

En mä kyllä oikeesti oo mustis.
      Ainostaan jos oon epävarma mitä oon miehelle.

• Anonyymi

Eli olet epävarma itsestäsi oletko riittävä hänelle muutat ajatteluasi jos et riitä hänelle sellaisena kuin olet hän ei ole oikeanlainen ihminen sinun elämääsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet epävarma itsestäsi oletko riittävä hänelle muutat ajatteluasi jos et riitä hänelle sellaisena kuin olet hän ei ole oikeanlainen ihminen sinun elämääsi

En tarkoittanut noin... 😔

• Anonyymi

Älä maalaile, mitä mä olen, jos itse olet.

• Anonyymi

Olen mä olen sairaalloisen mustasukkainen mitä luultavammin siksi juuri mahdoton elämänkumppani kenellekkään sillä erolla että mä tokikin hallitsen mustasukkaisuuteni mu se on mitä luultavammin myös se syy miksi olen joutunu opettelemaan olemaan välinpitämätön niin monesta asiasta muutoin siitä olisi helposti tullut narsistista

• Anonyymi

Miten se sinun mustasukkaisuus ilmenee?

• Anonyymi

Nykyään ei juurikaan mitenkään

• Anonyymi

Olen samaa mieltä myös, mutta jotenkin minusta tuntuu kuitenkin, että SINÄ ET VAIN SUOSTU LÖYSTÄMÄÄN TÄSTÄ HENKISESTÄ TELEPATIA SUHTEESTA IRTI.

• Anonyymi

Telepatia kiva sana todellisuudessa ei tarkoita yhtään mitään mä suosittelen sua keskittymään omiin ajatuksiisi miksi mä en tarvitse elämääni ihmistä joka haluaa jopa ihmisen omistaa

• Anonyymi

Turvallisessa suhteessa, jossa luottamus on kunnossa, ei ole aihetta mustasukkaisuuteen. Siinä kohtaa, jos tunnen mustasukkaisuutta huomaan myös ettei suhde ole tasapainossa.

• Anonyymi

Ei ole aihetta välttis mutta minkä mustasukkainen ihminen tunteilleen tuntemuksilleen mahtaa mistä johtuu myös monesti vaikka toinen ei suoraa aihetta annakkaan siitä että ylitulkitsee toisen käytöstä kun ei uskalla tältä syystä tai toisesta kysyä hänen käytöksestään miten mustasukkaisuus liittyy suhteen tasapainoon mitenkään

• Anonyymi

En ole juurikaan ollut mustasukkainen sinusta. Se ei ole merkki siitä, etten välittäisi. Niistä muutamasta, joista olen elämässäni ollut, ei tullut mitään. Ja ihan syystä. Sinä olet mustasukkainen, sen olen kyllä huomannut. Se on minusta huono juttu.
      Naiselta

• Anonyymi

Jaa. No mikä uskon että tulee. Naiselta ❤️

• Anonyymi

Niin ollaan vissiin molemmat mustiksia. Jos olet mies mustasukkainen minusta, niin se on turhaa. Kyllä kai sinä sen jo tiedät, että sinusta vain tykkään. 🍎😬

• Anonyymi

Voi olla yrittämättä ei ainakaan

• Anonyymi

Ai ketkä kaksi?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      68
      14025
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5783
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5511
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      115
      4366
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3581
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3421
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3078
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      3005
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      55
      2577
    Aihe