Nyt teen sellaisen väitteen jonka haluan jonkin yliopiston testaavan, pitääkö se paikkansa. Itse uskon 100% että olen oikeassa.
Tämä on maailman tehokkain lämpöä tuottava keksintö ja energiatehokkain.
Aluksi tarinaa kuinka ja mistä keksin tämän innovaation:
Kesällä kun aurinko paistaa ja on musta paita päällä niin toteutuu asia jonka kaikki tietävät, että paita kuumenee ja jopa tukalan kuumaksi. Myös jos auton penkit on mustat niin ne on toisinaan liian kuumat.
Tästä kaikki on ajatellut, jopa minä itse, että musta kerää kaiken lämmön, mutta tein havainnon että tämäpä ei pidäkään paikkansa että se keräisi lämpöä.
Musta ei kerää lämpöä vaan valoaaltoja. Universumimme kaikki näkyvä ja näkymätön valo ja värit on peräisin mustasta valosta joka näkyy valaistuna sinisenä valona. Musta väri imee itseensä kaikki värit ja niiden spektrit ja itsessään sisältää jo kaikki värit, siksi se on musta.
Eli värit, eli nämä valot resonoi ja synnyttää sen lämmön on tämä idea jonka keksin.
Ja tästä ideasta sain ajatuksen että pitäisi tehdä mustavalo joka on laser tehokas (Blue Ray) ja siihen pitäisi ampua laserilla kaikkia eri värejä mitä on olemassa. Kun saavutetaan kaikilla mahdollisilla väreillä maksimaalinen resonanssi niin meillä on lämpöä tuottava valo.
Ihan vain pelkkä valo joka tuottaa lämpöä. Laser voidaan tehdä myös näkymättömäksi ja tämä lämpö voidaan ohjata ihan minne tahansa toteutumaan.
Pelkään että olen keksinyt antiikin puhutuimman sota-aseen, jonka avulla sotalaivalla poltettiin vihollisten laivoja hyvin kaukaisilta etäisyyksiltä. Pelkään siksi että tämän energia tehokkuus on niin suuri että pienikin hankaussähkö saa helposti aikaiseksi niin kuumia toteutuksia ettei universumissa ole kuumempaa pistettä eikä kuumemmaksi voi mennä.
Uskon keksineeni niin tehokkaan lämpöenergian tuotannon että sillä pystytään kuumentamaan ja siten tuottamaan sähköä ja energiaa miljardeja kertoja enemmän kuin tämän lämpöenergian toteuttaminen kuluttaa.
Meneekö fysiikan lait uusiksi kun puhutaan faktasta että energia ei koskaan vähene vaan se vain muuttaa muotoa.
Kuinka suuri on valon energia? Pysyykö se fysiikan lakien sisällä vai kumoaako tämä oletettuja faktoja?
Ystävällisin terveisin
Henri Korpikoski
Energia tehokkain lämmön tuotanto innovaatio. Henkalta.
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493969Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123531Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai492957Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122932Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442541- 522241
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161488"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1051446Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631324Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381189