Onneksi meistä

Anonyymi-ap

Ei tullut koskaan mitään

11

284

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi onneksi? Yhä voidaan olla me ja uskon siihen. ❤️ me tullaan olemaan. Naiselta

• Anonyymi

Tässä oin oikeaa vastarintataistelun henkeä :D

• Anonyymi

Tuskin oli aloitus sinulle. Äläkä ainakaan omi ikäviä aloituksia. Jos aitoja tunteita ja molemmat vapaita, niin usein toisellakin on tunteita. Voimia!

• Anonyymi

Minulle se oli aivan selvää jo siitä hetkestä lähtien, kun ymmärsin kenestä oli kyse! En koskaan haaveillut hänestä vaan päinvastoin, pidin häntä hyvin outona tyyppinä!

• Anonyymi

Ja ihmettelin sitä että miksi hänet oli valittu siihen että minun olisi pitänyt ruveta auttamaan häntä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihmettelin sitä että miksi hänet oli valittu siihen että minun olisi pitänyt ruveta auttamaan häntä!

Aluan alkaen olisi pitänyt esitellä henkilöt ns. paperilla ja niistä olisin voinut valita keneen haluaisin tutustua! Hän oli kuin sika säkissä vuosien ajan, koska kesti vuosia ymmärtää kenestä oli kyse! Miten hel..tissä edes toimittiin niin! Haluaisin keskustella yhden projektin aloittajiin kuuluvan kanssa, jotta hän voisi selittää miksi projektin toteutus oli niin vääränlainen kuin olla ja voi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aluan alkaen olisi pitänyt esitellä henkilöt ns. paperilla ja niistä olisin voinut valita keneen haluaisin tutustua! Hän oli kuin sika säkissä vuosien ajan, koska kesti vuosia ymmärtää kenestä oli kyse! Miten hel..tissä edes toimittiin niin! Haluaisin keskustella yhden projektin aloittajiin kuuluvan kanssa, jotta hän voisi selittää miksi projektin toteutus oli niin vääränlainen kuin olla ja voi!

Mitä he oikein ajattelivat, kun eivät kysyneet siihen lupaa minulta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Projektissa ei ollut mitään hyvää, joten miten se ylipäätään aloitettiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinua ei valittu projektipäälliköksi.

• Anonyymi

Sanopa muuta😮‍💨

• Anonyymi

Niimpä! Monelta murheelta säästyin. Olisin joutunut tappelemaan hankalan anopin, puhumattakaan muun suvun kanssa. Olisin joutunut esittämään parempaa ihmistä kuin olenkaan. Mitkään suoritukset eivät olisi olleet riittäviä. Miehen ei tarvinnut hävetä höpötyksiäni. 😃
      *naiselta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5191
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      181
      4915
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3379
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2966
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2282
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1728
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1279
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      77
      1261
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      990
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      927
    Aihe