Useamman kerran olen Aadalle soittanut. Hyvin tarkasti juttelee, ja saa ihmisen ajatuksista ja tunteista kiinni. Alkaa puhumaan kysymättä. Jotkin jutut ovat lennokkaita, kaikki ei ole niin tapahtunut kuin sanonut, toisaalta voisikin tapahtua. Näkeekö asioihin erivaihtoehtoja, välillä mietin, että muuttuuko puheet sen mukaan mitkä omat ajatukseni asiasta ovat. Mutta kuitenkin hyvin ja tarkasti saa nykyhetkestä kiinni. Kehua häntä haluan. Lopputulos on vaiheessa ihmissuhteiden kohdalla, sieltä tullut erivaihtoehtoja ja näkemyksiä. Miten muille on nähnyt?
Aada Ramsu kokemuksia
10
136
Vastaukset
- AnonyymiTäyttä höpöhöpö jutustelua. Mikään ei ole toteutunu. - AnonyymiNiin, sekin voi hyvin olla mahdollista. 

- AnonyymiKyllä mulle toteutui kaikki vaiheet. Mutta aluksi ei sanonut ihan suoraan, että mies ei ole se oikea. 
 Naomi sanoi ”tämä se ei ole”
 Alkoi kuitenkin hiljalleen puhua, että tulee muu mies ja ihastuksellani on toinen nainen mielessä. Kuten olikin.
 Olisi voinut sanoa suoremmin.
 Hän kysyy syntymäajat. On numerologi ja sanookin yhteensopivuutta numeroiden kautta katsovansa. Kysyy ihastuksenkin syntymäajan. Muisti syntymäaikani kun soitin vuoden kuluttua uudelleen. Sanoi, ettei laita minnekään muistiin mutta muisti senmyhtåkkiä kun puhuin.
- AnonyymiUUSIEi sotkea tuota Naomia tähän ketjuun. Ja toivon, ettei Naomikaan itseään mainostelisi. En koe, että Aada olisi niinkään numerologi tai sillä syntymäajalla ratsastanut. Enemmänkin Aada kyllä alkoi suoraan puhumaan mitä näki. Koska osasi kuvata tilanteita ja ihmisiä niin yksityiskohtaisesti ja tarkasti. Eli ihan näkijänä Aadaa pidän. 
- AnonyymiUUSIEn toki kiellä ettekiö syntymäajan avulla saisi parempaa yhteyttä soittajan energioihin ym. Taisi minultakin sen joskus kysyä. 
- AnonyymiUUSITässä 30.10. kommentoinut vielä: 
 Pahoittelen että Naomi lipsahti. Arvostan molempia.
 Joko Aada ei halunnut sanoa suoraan (olin ihan hajalla) kun taas Naomi sanoi, mutta torjuin tiedon, koska en ollut siihen valmis ja tulkitsin niin, että Naomi ei tiennyt mitään.
 Lopputulos 6 kk kuluttua meni kuten Naomi ja Aada sanoivat (lopulta Aada sanoi suorempaan) . Kumpikin kuvaili eron olosuhteet, exän touhut ja uuden miehen luonteen, ulkonäön ja tapaamisen ajan ha olosuhteet oikein.
 Aada Ramsua pidän luottonäkijänä, soitan kerran vuodessa. Ja aion soittaa jatkossakin.
- AnonyymiUUSISaisiko kektään Aadan ennusteista kokemusta, kuinka on toteutunut ja onko nähnyt tarkasti/sekoittanut ihmisiä/ennustus muuttunut? - AnonyymiUUSIOn kokemusta että lipsahti mutta ei sekoitetu. Hiukan hämmenettiin ja joku tiesi mutta torjuin tiedon koska olin hajalla. j a toivon, ettei Aadakaan itseään mainostelisi kun toisten tarvii täällä mainostaa, kun jostain tarvii koittaa saada asiakkaita, jos ei ole näkijänkykyjä. 
 Täyttä höpöhöpö jutustelua. Mikään ei ole toteutunu sanoi joku mutta ei sen väliä koska aion käydä jatkossakin koska 30.10 on kommentoinut vielä ja nemmänkin Aada kyllä alkoi suoraan puhumaan mitä näki mutta sitten joku meni mutkalle ja kaatui. Mutta se olikin vaan tuoli.
 Alkaa puhumaan kysymättä mikä on hyvä että osaa puhua. Sen ei niin vä
 liä vaikkei näe. Kuulosta ei tietoa. Mutta kuitenkin hyvin ja tarkasti saa jostain kiinni mikä on hyvä koska lopputulos on vaiheessa ihmissuhteiden kohdalla ja niitten sivussakin.

- AnonyymiUUSIJätetään nuo höpö höpö jutut väliin. Onko jollain muulla kokemuksia Aadasta? - AnonyymiUUSISoriei mutta mulla lipsahti. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475017
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223705
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral892713
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302670
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181841
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161646
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521331