Aada Ramsu kokemuksia

Anonyymi-ap

Useamman kerran olen Aadalle soittanut. Hyvin tarkasti juttelee, ja saa ihmisen ajatuksista ja tunteista kiinni. Alkaa puhumaan kysymättä. Jotkin jutut ovat lennokkaita, kaikki ei ole niin tapahtunut kuin sanonut, toisaalta voisikin tapahtua. Näkeekö asioihin erivaihtoehtoja, välillä mietin, että muuttuuko puheet sen mukaan mitkä omat ajatukseni asiasta ovat. Mutta kuitenkin hyvin ja tarkasti saa nykyhetkestä kiinni. Kehua häntä haluan. Lopputulos on vaiheessa ihmissuhteiden kohdalla, sieltä tullut erivaihtoehtoja ja näkemyksiä. Miten muille on nähnyt?

69

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täyttä höpöhöpö jutustelua. Mikään ei ole toteutunu.

• Anonyymi

Niin, sekin voi hyvin olla mahdollista.

• Anonyymi

Pelkkä jutustelijahan se onkin, palvelulinjoilla vetämässä liksaa.
        Eihän hänellä ole mitään näkijän lahjoja, kai se sillä on aina sen oikean näkijän, Naomin kimpussa näissä topiceissa.

Mua ei ainakaan vakuuttanut luritukset, aloin vasta jälkeenpäin lukee mitä siellä luki ja ei vakuuta;;
        " lukemattomien luentojen ja keskustelujen lisäksi olen ammentanut tietoa alan kirjoista – erityisesti numerologiasta, riimuista ja henkisestä parantamisesta."
        Tietoa???
        Eihän selvänäkemisessä ole mitään tekemistä jonkun kirjatiedon kanssa.

tyhjänpäivästä lätinää, aika kaoottinen olo oli vaikka se puhelu ei ollut kun aika lyhyt, jotain tosi negatiivista ja mitätöivää energiaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä jutustelijahan se onkin, palvelulinjoilla vetämässä liksaa.
        Eihän hänellä ole mitään näkijän lahjoja, kai se sillä on aina sen oikean näkijän, Naomin kimpussa näissä topiceissa.

Mua ei ainakaan vakuuttanut luritukset, aloin vasta jälkeenpäin lukee mitä siellä luki ja ei vakuuta;;
        " lukemattomien luentojen ja keskustelujen lisäksi olen ammentanut tietoa alan kirjoista – erityisesti numerologiasta, riimuista ja henkisestä parantamisesta."
        Tietoa???
        Eihän selvänäkemisessä ole mitään tekemistä jonkun kirjatiedon kanssa.

tyhjänpäivästä lätinää, aika kaoottinen olo oli vaikka se puhelu ei ollut kun aika lyhyt, jotain tosi negatiivista ja mitätöivää energiaa.

Kellee lie soittanut, Aadan kaikki näkemiset menee nappiin justiinsa eikä melkein. On kuitenniii vuosikymmeniä tehnyt näkijäntyötä ja saa nopeasti kiinni tilanteista. Ei länkytä turhia eikä hauku muita ihmisii puheluiden aikana vaan keskittyy suoraan ja tarkasti asiaan. Ei myöskään puhu muista asiakkaistaan mitään, kaikenlaisii paskanpuhujii niitä pyöriikin facessa ja muissa paikoissa, ihan naurattaa kun miettiiki. Ei tarvii maksaa etukäteen kymmenii euroi vaan nopeasti kertoo sen mitä pitääkin, ei pitkitä puheluu turhanpäiväisillä tarinoilla.

• Anonyymi

Kyllä mulle toteutui kaikki vaiheet. Mutta aluksi ei sanonut ihan suoraan, että mies ei ole se oikea.
      Naomi sanoi ”tämä se ei ole”

Alkoi kuitenkin hiljalleen puhua, että tulee muu mies ja ihastuksellani on toinen nainen mielessä. Kuten olikin.
      Olisi voinut sanoa suoremmin.

Hän kysyy syntymäajat. On numerologi ja sanookin yhteensopivuutta numeroiden kautta katsovansa. Kysyy ihastuksenkin syntymäajan. Muisti syntymäaikani kun soitin vuoden kuluttua uudelleen. Sanoi, ettei laita minnekään muistiin mutta muisti senmyhtåkkiä kun puhuin.

• Anonyymi

Ei sotkea tuota Naomia tähän ketjuun. Ja toivon, ettei Naomikaan itseään mainostelisi. En koe, että Aada olisi niinkään numerologi tai sillä syntymäajalla ratsastanut. Enemmänkin Aada kyllä alkoi suoraan puhumaan mitä näki. Koska osasi kuvata tilanteita ja ihmisiä niin yksityiskohtaisesti ja tarkasti. Eli ihan näkijänä Aadaa pidän.

• Anonyymi

En toki kiellä ettekiö syntymäajan avulla saisi parempaa yhteyttä soittajan energioihin ym. Taisi minultakin sen joskus kysyä.

• Anonyymi

Tässä 30.10. kommentoinut vielä:
      Pahoittelen että Naomi lipsahti. Arvostan molempia.
      Joko Aada ei halunnut sanoa suoraan (olin ihan hajalla) kun taas Naomi sanoi, mutta torjuin tiedon, koska en ollut siihen valmis ja tulkitsin niin, että Naomi ei tiennyt mitään.

Lopputulos 6 kk kuluttua meni kuten Naomi ja Aada sanoivat (lopulta Aada sanoi suorempaan) . Kumpikin kuvaili eron olosuhteet, exän touhut ja uuden miehen luonteen, ulkonäön ja tapaamisen ajan ha olosuhteet oikein.

Aada Ramsua pidän luottonäkijänä, soitan kerran vuodessa. Ja aion soittaa jatkossakin.

• Anonyymi

Saisiko kektään Aadan ennusteista kokemusta, kuinka on toteutunut ja onko nähnyt tarkasti/sekoittanut ihmisiä/ennustus muuttunut?

• Anonyymi

On kokemusta että lipsahti mutta ei sekoitetu. Hiukan hämmenettiin ja joku tiesi mutta torjuin tiedon koska olin hajalla. j a toivon, ettei Aadakaan itseään mainostelisi kun toisten tarvii täällä mainostaa, kun jostain tarvii koittaa saada asiakkaita, jos ei ole näkijänkykyjä.
        Täyttä höpöhöpö jutustelua. Mikään ei ole toteutunu sanoi joku mutta ei sen väliä koska aion käydä jatkossakin koska 30.10 on kommentoinut vielä ja nemmänkin Aada kyllä alkoi suoraan puhumaan mitä näki mutta sitten joku meni mutkalle ja kaatui. Mutta se olikin vaan tuoli.
        Alkaa puhumaan kysymättä mikä on hyvä että osaa puhua. Sen ei niin vä
        liä vaikkei näe. Kuulosta ei tietoa. Mutta kuitenkin hyvin ja tarkasti saa jostain kiinni mikä on hyvä koska lopputulos on vaiheessa ihmissuhteiden kohdalla ja niitten sivussakin.

• Anonyymi

Jätetään nuo höpö höpö jutut väliin. Onko jollain muulla kokemuksia Aadasta?

• Anonyymi

Soriei mutta mulla lipsahti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soriei mutta mulla lipsahti.

Harmitus mullaki lipsahtaa :( :)

"!Joko Aada ei halunnut sanoa suoraan (olin ihan hajalla) kun taas Naomi sanoi, mutta torjuin tiedon, koska en ollut siihen valmis ja tulkitsin niin, että Naomi ei tiennyt mitään.

Ransu älä jaksa juksaa.

""Lopputulos 6 kk kuluttua meni kuten Naomi ja Aada sanoivat (lopulta Aada sanoi suorempaan) . ""
        Heko heko mikä keko.
        Onhan toi niin läpinäkyvää. Joku Ransu koittaa ylentää itteensä Naomin yläpualelle :(

""Ja toivon, ettei Naomikaan itseään mainostelisi"" voi watti! Vaikka R. tänne ny jonkun mainoskanavan luanu ni Naoilla on varmana muut tavat saada asiakkaita ja ollos hualeti, niitä piisaa kun tiedän ettei kaikkia edes huoli. Sanoo että voi jo itte valita.

Eikä tartte mitään syntymäaikoja kun näkee ne itte. Näki mun isän kuolinpäivänkin oikein kun kysyin että onko häneltä jotain viestiä.

• Anonyymi

Asiallisia kokemuksia?

• Anonyymi

Mitä asiallista tollaseen voi sanoo?. Täyttä huuhaata ja selitystä alusta loppuun joltain feikiltä. Mää arvostaisinihan kamalasti jos sellaset joilla ei ole mitään kykyjä ei myäskään esittäisi että heillä niitä on.
        Tässä ketjussa on esitetty tasan yksi nimi jolla sellaset kyvyt on ja se on juurikin toi Naomi. Vaikka tossa kommentissa koitettiin toista paremmaksi laittaa.

Sokeekin kana löytää joskus jyvän mutta Naomi on toiminu näkijänä jo KYMMENIÄ vuosia, kaiken aikaa nostanut suosiotaan, lehdissä on hänestä kirjoitettu on ollut KYMMENIÄ juttuja ja haastatteluja että jokanen mitä jotain ymmärtää tajuu varmaan ettei ne toimittajatkaan niitä ilman syytä tekisi ja kenestä vaan. Televisioon on kyselty mutta ei ole mennyt koska ei ole mikään julkisuushakunen niinkuin ne monet siellä kaiken maailman astraleissa jotka menny sinne satuja tarinoimaa, juur sellasille jotka ei erota jyviä akanoista.

Mistä tiiän tämän kaiken. Siittä että olen ollut hänen asiakas v. 2013 alkaen. ERITTÄIN tyytyväinen asiakas.

On syntymässä lahjansa saanu. Sen rinnalla jotkut Ramsut on vaan Raasuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä asiallista tollaseen voi sanoo?. Täyttä huuhaata ja selitystä alusta loppuun joltain feikiltä. Mää arvostaisinihan kamalasti jos sellaset joilla ei ole mitään kykyjä ei myäskään esittäisi että heillä niitä on.
        Tässä ketjussa on esitetty tasan yksi nimi jolla sellaset kyvyt on ja se on juurikin toi Naomi. Vaikka tossa kommentissa koitettiin toista paremmaksi laittaa.

Sokeekin kana löytää joskus jyvän mutta Naomi on toiminu näkijänä jo KYMMENIÄ vuosia, kaiken aikaa nostanut suosiotaan, lehdissä on hänestä kirjoitettu on ollut KYMMENIÄ juttuja ja haastatteluja että jokanen mitä jotain ymmärtää tajuu varmaan ettei ne toimittajatkaan niitä ilman syytä tekisi ja kenestä vaan. Televisioon on kyselty mutta ei ole mennyt koska ei ole mikään julkisuushakunen niinkuin ne monet siellä kaiken maailman astraleissa jotka menny sinne satuja tarinoimaa, juur sellasille jotka ei erota jyviä akanoista.

Mistä tiiän tämän kaiken. Siittä että olen ollut hänen asiakas v. 2013 alkaen. ERITTÄIN tyytyväinen asiakas.

On syntymässä lahjansa saanu. Sen rinnalla jotkut Ramsut on vaan Raasuja.

UP!

Tismalleen noin!

R aloittanut ketjun missä kyselee kokemuksia itsestään. Viikon aikana tuloksia zero !
        (Toi löpinä mitä tossa on kun selvästi omaa tarinointiaan)

Sorry worry mutta ei vakuuta.

"Aada Ramsua pidän luottonäkijänä, soitan kerran vuodessa. Ja aion soittaa jatkossakin."

A älä viitsi. Saathan tietysti olla oma "luottonäkijäsi" mutta meillä muilla ei taida olla kiirusta soittaa.

• Anonyymi

Olen soittanut 12 vuoden aikana 3 x ja näky on pysynyt koko ajan samana. Ei ole kyllä aikaa sanonutkaan, mutta jostain syystä näkee saapuvaksi tietyn tyylisen ihmisen tietyssä ympäristössä. Ei ole kyllä vielä näkynyt, mutta ainoa näkijä joka näkee samoin aina, muiden näkemisiin ei mitään luottoa enää, näkevät milloin mitäkin ja tulkitsevat asioita väärin. En muista, että olisi syntymäaikaa kysellyt.

• Anonyymi

Paljonko tosta hyötyä jos on 12 v eikä mitään tapahdu? Kyllä sekin aina samana pysyy että kerran vuodessa on joulu.

• Anonyymi

Kiitos kokemuksestasi. Joskus menee pitempikin aika, että toteutuu.

• Anonyymi

Kiitos Naomi näkemyksistäsi.

• Anonyymi

Ei ne ole näkemyksiä Ymmärrät varmaan että näkijät antavat ennustuksia ja tekevät tulkintoja.
        Kävitkö paikalla vai soititko?

• Anonyymi

Justiin niin se lipsahtaa täältäkin: Naomi on paras, koittakaa kestää. Minä mainostan ja kehun kanssa sitä joka osaa ja jotka ei osaa menköön muualle josseiva kestä sitä lukee.
      Nämä on paikkoja johon saa halukkaat kirjottaaja ja jotkut kademieliset Naomi -sensuristit ei sitä muukki muuta!
      Tyhjänlöpinöijät löpisköövät missä tykkää ja kehukoova itteänsä!

• Anonyymi

No, kun mielipiteensä saa sanoa ja sitä kysytään. Kehotan kaikkia varomaan näkijä-Naomia ei nähnyt minulle oikein eikä ole hyvä ennustaja, en suosittele hänelle soittamaan. Monissa ketjuissa häntä varoiteltu jo jos katsoo vuosiakin taaksepäin sanottu samaa. Myös, että mainostaa itse itseään.

• Anonyymi

Huomaa kyllä että olet monissa jaksanut käydä häntä solvaamassa, eikö jo uuvuta moinen kateus.
        Kukaan muu ei ole täällä niin skitsoo laittanut liikkeellle kuin sinä että mainostaisi itteään. Itse käyt sitä tekemässä niin luulet että muut olisi yhtä epätoivoisia.
        Eikö suostu antaan sulle aikaa vai mikä noin nytppii?

• Anonyymi

Ai, miksi pitäisi varoo? Pureeko vai pelkäätkö että loitsii sinut sammakoksi?

• Anonyymi

Naomi on huono näkijä!

• Anonyymi

Heehhhhheehheheheheh! et sitten parempaan pystynyt. hehehehehhehhhh!

• Anonyymi

Täällä kannattaa puhua selkosuomea, Naomi on huono näkijä!

• Anonyymi

Muuten vaan hänellä kahden viikon jonot,,,,, Mitä ollenkaan olisi sitten hyvällä näkijällä,,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten vaan hänellä kahden viikon jonot,,,,, Mitä ollenkaan olisi sitten hyvällä näkijällä,,,,

Mahtaako Aaada ihan itte täällä kateuksissaa Naomista huutaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina saanut ajan viim. Seuraavalle päivälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina saanut ajan viim. Seuraavalle päivälle.

Sama mulla, joskin Naomi sanonut on ollut joku ajanvaihto aikaa, mutta että koittaa vakiasiakkaille loihtia aina jostain vapaan,
        Nekin mitä olen saanut nopeasti, on ollut jotain irrallisia aikoja, joskus ollut tosi myöhäänkin, ihan jotain 21 aikaan, olen kyllä huomannut että hällä on paljon asiakkaita.

Joskus olen laittanut että tahtoisin ajan mahdollisimman pian ja olen kyllä saanut, eikä mua sinänsä ole haitannut, vaikka menisi useamman päivän, niihinkin on kuitenkin usein syynä omat työaikani.
        Jaksan kyllä muutaman päivän odottaa, kun tiedän että saan oikean ennusteen. En ole ikinään sortunut soittamaan mihinkään palvelulinjoille.

• Anonyymi

Aada Ramsu on hyvä näkijä. Noin 75 v rouva. Aiempien ketjujen mukaan entinen arvostettu Leena Palo (mutta joku firma nappasi sen nimen).

• Anonyymi

Niin olen lukenut, että olisi Leena Palo tuo Aada Ramsu. Siittä ollaan vähän puolesta ja vastaan. Aada saa kyllä nopeasti kiinni tilanteesta ja melko samanlailla näkee. Alkaa vain kuin vettä kertomaan, siis silloinkin, kun soitin ensimmäisiä kertoja ei voinut mitenkään muistaa minua. Välillä, jos olen soittanut useamman kerran saattaa hiukan painottaa eri asiaa, samalla linjalla kuitenkin mennään. Hiukan on myös matkanvarrella kuvat muuttuneet. Entiedä sekoittaako ihmisiä vai muuttuuko tilanteet ajatusteni tai energioitteni mukaan. Mutta kuitenkin nähnyt tilanteen, joka menossa. Ihmisiä, jotka on nähnyt, jotka ovat jo ympärilläni kuvaa hengästyttävän tarkasti enkä ole antanut viitettä. Lopputulos antaa odottaa, toisaalta on antanut vaihtoehtojakin miten päädyn. Tuntuu, että osaa sanoittaa näiden lähellä olevien ihmisten ajatuksia ja käyttäytymisiä, omallatavallaan pelottavankin tarkasti. Joskus joku näkemys tuntuu lennokkaalta. Ihmissuhteisiin ei ole tullut lopputulosta, tosi ei ole vielätullyt päätöstäkään, joten entiedä menikö oikein. Toisaalta näkee vaihtoehtoja, jotka olemassa, riippuen kuinka valitsen.

• Anonyymi

Mun mielestä näkijän tulisi nähdä lopputulos, ei mitään eri vaihtoehtoaja. NW vaihtoehdot voi kertoa kuka tahansa tyyliin
      a. suhdetta ei tule
      b. suhde kehittyy ajan kanssa
      c. ennen joulua mies tekee aloitteen
      Vain esimerkkinä

Tällaista tarkkuutta näkemisessä on joillakin. Ja toteutuu.

Aada Ramsu näki minulle yhden aika ison asian ihmissuhteissa oikein, näki yhden henkilön aikeet ja lopputuloksen, koko ajan samoin, tilanne kesti noin vuoden. Näki pienempiä jo toteutuneita juttuja oikein (uusi työ ja tunnelma siellä, uusi mies.

• Anonyymi

Mahtavat olla Ramsun omia kirjotuksia.

• Anonyymi

Ehdottomasti sinun kanssasi samaa mieltä, että tulisi nähdä lopputulos eikä vaihtoehtoja. Välillä vaan mietin, että, jos soitan ja itsellä eri tunne asiasta, että viimeksi kyseinen mies kiinnosti, mutta ei vaikka enää niin vaikuttiko mielipiteeni/tunnelmani asian näkemiseen esim. Aadalla. On nähnyt tietyn miehen tulevan ja sennäköinen mies tulikin lähelle. Oli sitä mieltä monta vuotta sitten, että suhde tulisi ennenkuin mies tuli. Toisaalta samannäköinen toinenkin mies ystävänä, entiedä sekottiko henkilöt. No suhdetta ei näiden kanssa ole. Jossain vaiheessa näki suhteen. Sitten, että valintakysymys ja kovasti kiinnostaa ja mies ajattelee näin ja toinen noin. Sitten jossainvaiheessa näki kauempana kolmannen henkilön. Siis ei ole kysymystä, että odotan miesten ratkaisuja, olen myös itse tehnyt valintoja. Hänen näkemystensä mukaan aikaisemmin olisi pitänyt jotain tapahtua, sitten muuttui, että näin mennään useampi vuosi, että antaa odottaa. Joitakin tarkennuksia olen kysynyt, ei ole aikamääreesså tapahtunut, jotkin ovat osuneet oikeaan. Mutta nyt alkanut kolmatta miestä kuvaamaan tarkemmin, joka kauempana, toisaalta hän ihmettelee eikö ole jo tiedossa. Ilmeisesti näkee aikojen päähän. Entiedä.

• Anonyymi

R:n omia kirjotuksia. kaikki samoin kirjoitettu.

• Anonyymi

Aadalla on kyllä näkijänlahjat. Muilla kokemuksia?

• Anonyymi

Kokemuksia Aadasta?

• Anonyymi

Aika vähissä tuntuu olevan, siis jos nyt kyselee muita kuin omia kokemuksiaan...

• Anonyymi

No sinun ei varmaan kannata vastata, kun ei näy olevan kokemuksia. Sinulle ei ole suunnattu tämä keskustelu.

• Anonyymi

En usko, että Aada kehuu itseään netissä. En voi Naomia suositella, mikään ei minulle toteutunut. Pelottelee ja syyllistää, lahjat eivät vakuuta.

Aada on nähnyt pieniä asioita, lopputulos auki mutta samalla tavalla kertoo kuin muutama muu. Empaattinen, tosin jutustelusta ei viitsisi maksaa. Uskaltaa pitää lopputuloksesta kiinni kuten Saara Rautio. Aika näyttää.

• Anonyymi

R. taitaa nyt kertoilla ihan ittestäsi. Kaverilta kuulin oli erehtyny soittaan ja sanoi että oli ollut ihan sekasin puhelun jälkeen.
        Oli tullut kuulemma tosi lytätty ja syyllistetty olo ja sanoi että oli koko loppupäivän ihan ahdistunu. Sitten joku oli sanonu hälle ettei kannata ottaa todesta, että se A on selvästi joku feikki, että se kiertää joka ketjussa haukkumassa Naomia, ja että hälle ei ole ainakaan mikään toteutunu, oli kanssa kertonut että puhelun jälkeen oli tullu tosi paskat fiilikset.

Itse olen ollut Naomin asiakas pian 9 v ekasta kerrasta, ikinä ei ole pelotellu tai syyllistäny, päinvastoin! Hänen ansiosta uskalsin erota huonosta suhteesta ja perustaa oman yrityksen, se ollut mulla tulee keväällä 7 vuotta täyteen.
        Sellaisella, joka on toiminut kymmeniä vuosia, ja asiakkaita niin että voi itse valita kenelle katsoo, on pakostakin ne lahjat. Olen lukenut ja kuullut ja itse sen kokenut. Että vaikka kuinka häntä käyt täällä haukkumassa, se ei siitä muuksi muutu.
        Tollainen kertoo vaan siitä, että itselläsi ei ole, eikä sitä karismaa, mikä Naomissa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

R. taitaa nyt kertoilla ihan ittestäsi. Kaverilta kuulin oli erehtyny soittaan ja sanoi että oli ollut ihan sekasin puhelun jälkeen.
        Oli tullut kuulemma tosi lytätty ja syyllistetty olo ja sanoi että oli koko loppupäivän ihan ahdistunu. Sitten joku oli sanonu hälle ettei kannata ottaa todesta, että se A on selvästi joku feikki, että se kiertää joka ketjussa haukkumassa Naomia, ja että hälle ei ole ainakaan mikään toteutunu, oli kanssa kertonut että puhelun jälkeen oli tullu tosi paskat fiilikset.

Itse olen ollut Naomin asiakas pian 9 v ekasta kerrasta, ikinä ei ole pelotellu tai syyllistäny, päinvastoin! Hänen ansiosta uskalsin erota huonosta suhteesta ja perustaa oman yrityksen, se ollut mulla tulee keväällä 7 vuotta täyteen.
        Sellaisella, joka on toiminut kymmeniä vuosia, ja asiakkaita niin että voi itse valita kenelle katsoo, on pakostakin ne lahjat. Olen lukenut ja kuullut ja itse sen kokenut. Että vaikka kuinka häntä käyt täällä haukkumassa, se ei siitä muuksi muutu.
        Tollainen kertoo vaan siitä, että itselläsi ei ole, eikä sitä karismaa, mikä Naomissa on.

No, entäs ne huulikiillot, laihdutuseliksiirit, talismaanit, taulut, korut, noitanaiset, velhottaret ym.ym...?? Kerro nyt tuttu ritirimpsu ja mielellään tällä kertaa vaikka savoksi jos yrittäisit vääntää. Muista taas kertoa jostain kaverin kaverin mummosta, jolla ennustanut oikein, ja tästäpä rohkaistuneena kokeilit, ja hih :) kaikki meni oikein, kun ei ikinä erehdy maaginen ja mystinen noitanainen, jota kaikki naiset kadehtii, milloin s, milloin a, milloin r...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, entäs ne huulikiillot, laihdutuseliksiirit, talismaanit, taulut, korut, noitanaiset, velhottaret ym.ym...?? Kerro nyt tuttu ritirimpsu ja mielellään tällä kertaa vaikka savoksi jos yrittäisit vääntää. Muista taas kertoa jostain kaverin kaverin mummosta, jolla ennustanut oikein, ja tästäpä rohkaistuneena kokeilit, ja hih :) kaikki meni oikein, kun ei ikinä erehdy maaginen ja mystinen noitanainen, jota kaikki naiset kadehtii, milloin s, milloin a, milloin r...

Sillä menee kaikki nappiin, niin se kuvittelee, että kaikilla muillakin. Mentaalicase kun on. Itsellä meni ainakin ihan vihkoon tuon moniottelijan lätinät. Jos olisikin ollut 0700-linjan puhelu, olisi hinta ollut murto-osa siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi hyvät hyssykät on jollain alkanut napsaa ja ajoissa...hahahaha :D
        Onneksi otan vaan Naomilta ne katsannat ei ole vaaraa törmätä tuollaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä menee kaikki nappiin, niin se kuvittelee, että kaikilla muillakin. Mentaalicase kun on. Itsellä meni ainakin ihan vihkoon tuon moniottelijan lätinät. Jos olisikin ollut 0700-linjan puhelu, olisi hinta ollut murto-osa siitä.

Kannattaako tollaiselle Mentalicaselle mennä jolla lähtee noin laukalle että saa ihmetellä että vallanko lakoo, luettelee tänne kaikki sen Naomi-näkijän palvelut.
        Kirjat on unohtanut kyllä mainita. Itselläni toinen menossa ja kyllä saa nauraa, hauskaa luettavaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvitauon parasta antia, ai helvata, meinas mennä kahvit väärään kurkkuun.
        Voi haikeeta ja suru jo on jollain tuskaa :D maaginen ja mystinen tosiaan, ihku!

Jos linjoilla jotain E:n pikkujouluis Treella olleita, välittäkää Kissanaiselle isot kiitokset siellä Black Fridayssa, oli ihan SUPERKIVAA :D
        Ja Susalle terkut sun neule jäi Miralle...
        Jouluisaa mieltä ja hyvää tahtoo kaikille t: Pia, E ja Mira!

• Anonyymi

No eipä Aada kyllä tälläsillä palstoilla pyöri.aada on ihan omaa luokkaansa. Naomia ei voi Aadaan samana päivänä verrata. Itse en edellistä kokemusta kirjoittanut Aadasta/Naomista. Palstallaon useampi henkilö, joka ei ole Naomiin tyytyväinen.

• Anonyymi

Siinä olet kyllä oikeassa ettei voi puhua samana päivänä, hah!
        Naomi on sentään tunnustettu Näkijä, katsoo monille suomen poliitikoille ja merkkihenkilöille. On itseäni tullut aulassa vastaan että tiedän!
        Syntymässä saanut lahjansa, eikä niin kuin eräs puhelinpalveluissa löpisevä "ennustelija" joka mainoksessaan kertoo opetelleensa kirjoista?!!
        Ja toteaa myös;
        `Intuitio on tärkein työvälineeni, jota tukevat riimut ja numerot. Tarvittaessa hyödynnän syntymäaikaasi tulkinnan syventämiseksi.` näkemisestä ei mainintaa.

Naomi ei ole ainakaan multa koskaan kysellyt mitään syntymäaikoja saati tarvinnut mitään riimuja.
        Näkee asioita päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella että aika vaikea kuvitella kenestä ennustajasta suomessa vois tällä haavaa puhua samana päivänä.

Varmaan ei kaikki miellytä kaikkia mutta kun nyt tuota Adan rimsuja luin, niin aika himskatin vähissä näyttäisi olevan ne häneen tyytyväiset? Jos nyt siis jätetään ne itsensä kirjottamat kehut pois. Taitaa olla palsatalla ihan useampi, joka ei ole tyytyväinen.

• Anonyymi

joo etpä, etpä tietenkään kirjottanut,,, etkä niitä tuhatta muuta mis haukut Naomii.

• Anonyymi

Ihan nauratta noi Naomin omat höpinät. On sillä kyllä uskottavuus täysi pyöreä iso 0!!

• Anonyymi

Jos on niin helvetin hyvä että kaikki tietää, niin miksi pitää täällä palstalla mainostaa.

• Anonyymi

Se on vaan Naomi kestettävä palaute, myös negatiivinen, kun täällä palstoilla huutelet.

• Anonyymi

Aada ei ole koskaan kysynyt minulta syntymäaikaa eikä puhunut sanaakaan riimuista, vaikka em. asioita mainostaa tuntevansa. Kai se on keino erottautua monista muista, jotka tarjoavat Tajunnanvirrassa palveluitaan. Kokemukseni mukaan hän "näkee" kyllä, oli kyse sitten selvänäöstä, intuitiosta tai näiden yhdistelmästä.

En halua varauksettomasti kehua Aada, koska yksikään näkijä ei ole vielä osoittanut näkevänsä minulle tärkeään asiaan. Lopputulos on yhä auki. Aika moni antaa vaihtoehtoja, Aadakin. Ehkä se on realismia. Itse pidän siitä, jos näkijä uskaltaa sanoa lopputuloksen, oli se mieleinen tai ei. Ei tarvita näkijää siihen, että kertoo asioista voitavan päättää juu tai ei...

En usko, että Aada kehuu itseään täällä. Aika suosittu on ilmankin. Vähän liikaa lupaa ja on sekoittanut ihmisiä keskenään, mutta sama pätee kaikkiin muihinkin minulle ennustaneisiin.

• Anonyymi

Aada, Helle ym. Pitkään toimineet ovat jo vanhempia ihmisiä, joiden tuskin edes tarvitsisi enää tehdä töitä, jos eivät haluaisi. Tuo yksi palstaa vuosikausia häiriköinythän täällä maalittaa näitä näkijöitä. Nämä näkijät eivät myöskään markkinoi itseään ja myy sitä sun tätä näkijäntehtävänsä ohella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aada, Helle ym. Pitkään toimineet ovat jo vanhempia ihmisiä, joiden tuskin edes tarvitsisi enää tehdä töitä, jos eivät haluaisi. Tuo yksi palstaa vuosikausia häiriköinythän täällä maalittaa näitä näkijöitä. Nämä näkijät eivät myöskään markkinoi itseään ja myy sitä sun tätä näkijäntehtävänsä ohella.

Ketä täällä itse maalitat ja häiriköinyt vuosikausia. Kai tuosta nyt tyhmempikin on tajunnut kuka olet. Lopettaisit jo kun tuolla menolla karkoitat sen viimeisenkin asiakkaasi, jos niitä nyt enää vuosiin on ollutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä täällä itse maalitat ja häiriköinyt vuosikausia. Kai tuosta nyt tyhmempikin on tajunnut kuka olet. Lopettaisit jo kun tuolla menolla karkoitat sen viimeisenkin asiakkaasi, jos niitä nyt enää vuosiin on ollutkaan.

No mutta hei, mitä me ollaan sanomaan.
        Jos se kerran näkee täällä Naomin edessänsä ja kuulee ehkä hänen puheenkin, kovin varma tuntuu ainakin olevan asiasta.
        porukat kertoi yhdestä mammasta, joka näki ja kuuli sellaista mitä ei ollut, mutta sille saatiin sitten sopiva lääkitys ja tilanne kuulemma helpottui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta hei, mitä me ollaan sanomaan.
        Jos se kerran näkee täällä Naomin edessänsä ja kuulee ehkä hänen puheenkin, kovin varma tuntuu ainakin olevan asiasta.
        porukat kertoi yhdestä mammasta, joka näki ja kuuli sellaista mitä ei ollut, mutta sille saatiin sitten sopiva lääkitys ja tilanne kuulemma helpottui.

Ehkei jollain ole sitten kuiteskaan se pätkäpaasto toiminu ja on pinna kireellä alkanu ottaa kovaaa painetta siitä että Sastamalan noitanainen on monilahjakas. Näkijänlahjan lisäksi myös taiteellinen lahjakkuus, maalaa, kirjoittaa tekee monenlaista taidetta ja kaiken lisäksi on äärettömän kiva. Luotettava ja hyvä näkijä josta oikein puhkuu positiivista energiaa ja se tarttuu - :) -

Selvähän se ettei kaikki osaa ja pysty. Nakkisormilla on vaikeeta tehdä taidetta ja varsinkaan jos ei ole siihen minkäänlaisia kykyjä.
        Naomilla on ihana käydä juuri siksi, että samalla saa hoitolastaan matkaan hyviä tuotteita, pari taulua olen hältä hankkinut, voimakorun ja nyt viimeksi tilasin mun ystävälle enkelrunon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkei jollain ole sitten kuiteskaan se pätkäpaasto toiminu ja on pinna kireellä alkanu ottaa kovaaa painetta siitä että Sastamalan noitanainen on monilahjakas. Näkijänlahjan lisäksi myös taiteellinen lahjakkuus, maalaa, kirjoittaa tekee monenlaista taidetta ja kaiken lisäksi on äärettömän kiva. Luotettava ja hyvä näkijä josta oikein puhkuu positiivista energiaa ja se tarttuu - :) -

Selvähän se ettei kaikki osaa ja pysty. Nakkisormilla on vaikeeta tehdä taidetta ja varsinkaan jos ei ole siihen minkäänlaisia kykyjä.
        Naomilla on ihana käydä juuri siksi, että samalla saa hoitolastaan matkaan hyviä tuotteita, pari taulua olen hältä hankkinut, voimakorun ja nyt viimeksi tilasin mun ystävälle enkelrunon.

Mihin sun feikkimurre unohtui..? Siis että oikein puhkuu positiivista energiaa, ja seuraavassa lauseessa jo nimitellään muita nakkisormiksi. ooookkkkeiiii, että sellaista positiivisuutta taas, NM.

• Anonyymi

No Naomi, aina samat lauluset sulla. Juurikin joku mainitsinkin hyvin, että olet Naomi täällä maalittanut vuosikaudet muita näkijöitä. Aada ja Helld ovat sen verran fiksuja, että siihen ei ryhtyisi eikä ole tarvettakaan.

• Anonyymi

Ja se on jännä juttu, kun Naomi ei millään kestä, kun toisia näkijöitä kehutaan kuten esim. Aada ja Helle.

• Anonyymi
      UUSI

Mene jo komiikan puolelle, Ransu raivoo tosta Naomista joka palstalla ja toisessa lauseessa kehuu ja mainostaa itteään.
      Näkyy vaikka kuinka moniin palstoihin kirjotelleen tota samaa hikihommaa, onko itte sitten vähän hikeentynyt, kujn Naomia käydään kehumaan.
      No hyvää nyt vaan kehutaan, ei siihen jonkun itkupotku raivarit vaikuta.

• Anonyymi
      UUSI

Sä se Naomi jaksat.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      270
      17576
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      188
      12481
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      73
      6222
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      34
      5158
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      77
      5038
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      57
      4184
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      51
      3773
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3702
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      67
      3486
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3169
    Aihe