Kun sanot että meidän on mahdotonta olla yhdessä

Anonyymi-ap

Niin voisitko joskus kertoa ne kaikki syyt sille asialle ettei me voida olla me? Kaipaat kuitenkin minua päivästä toiseen ja tiedät että se kaipaus ei koskaan lopu eikä helpota. Välillä sinustakin voi tuntua siltä että ikävä ei enää tunnukaan niin pahalta, mutta sitten huomaatkin että se iskeytyy ennenkokemattomalla voimalla, eikä suinkaan päin kasvojasi, vaan täysillä suoraan keskelle sydäntä ja viiltää sitä niin kovaa ettet voi muuta kuin ulvoa tuskasta. Minulla oli niin helppoa olla rinnallasi. Tuntui kuin se olisi luonnollinen paikkani missä itse Jumala minun tahtoisi olevan. Sydämessäni oli silloin aivan uusi tunne. Tunne jonka luulin tietäväni ja josta kaikki olivat joskus puhuneet. Mutta silloin tajusin mitä rakkaus oikeasti on. Ja minä koin sen sinun kanssasi. Sitä en tiedä miksi juuri me, mutta minusta se on ihanaa että se olet juuri sinä! Tiedän että tunsit täsmälleen sen saman, koska olimme silloin yhtä. Me nähtiin toisemme ainutkertaisina. Se tuntui uskomattoman hyvältä. Sitten tapahtui jotakin mitä en osannut edes pelätä. Näin pelon silmistäsi. Mutta minä en vielälään tiedä mitä sinä pelästyit? Vetäydyit etkä antanut mitään selitystä. Sitten kuitenkin myöhemmin kerroit ikävöiväsi, tykkääväsi ja jopa rakastavasi minua ja että olisit halunnut myös kohdata minut, mutta vain pienen ohikiitävän hetken. Ei kulta. Minusta ei ole siihen, koska rakastan sinua niin paljon että en kestä olla sinusta erillään ja kun sitten taas lähdet, minuun sattuu niin paljon että olen mieluummin kohtaamatta sinua ollenkaan. Koska joudun tyytymään siihen kohtaloon, niin kirjoitan tämän tekstin sinulle tänne hämyiselle sivustolle ja kun luet sen, tiedät sen olevan minulta. Ja voi että minä kaipaan sitä seksiä ja se jäi vielä kesken..

Rakkaudella,

S

5

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, älä viitsi valehdella. Paljon sanoja, mutta onko totta? Minä rakastin ja olin valmis KUOLEMAAN sinun puolesta, SINÄ pelleilit minkä kerkesit. Kyllähän se vähän horjuttaa uskoa parempaan ja aiheuttaa pelkoa, mitä teit! Ja annetaan toki elämän valua hukkaan, kun ei viitsisitä kohdata, tai siis minun elämäni. No ei siinä, rakastan kuitenkin.

• Anonyymi

Prinsessa kirjoittaa niin kovin kauniisti. Kiitos. 🙏

• Anonyymi

Ketjun aloittaja: saisimmeko päivitystä tähän tilanteeseen? Kiitos.

• Anonyymi

Kirjoittaja esiintyy toisena,elikkä S naisena,jota kiusaavat alvariinsa!menkäähän jo muualle,kyttäämästä!täytyy tehdä teistä ilmoitus tuonne ihmisoikeus laitokseen,koska teidän tekemiset on niin lakien vastaisia,kuin olla ja voi!syytö tä ihmistä kiusaatte koko ajan! Onko skitsofreenia hoidettu kuntoon???,koska häiritsette tuollakin ulkoelämässä!!ettte te voi toisiksi muuttua,vaikka kuinka yritätte alistaa ja satuttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja esiintyy toisena,elikkä S naisena,jota kiusaavat alvariinsa!menkäähän jo muualle,kyttäämästä!täytyy tehdä teistä ilmoitus tuonne ihmisoikeus laitokseen,koska teidän tekemiset on niin lakien vastaisia,kuin olla ja voi!syytö tä ihmistä kiusaatte koko ajan! Onko skitsofreenia hoidettu kuntoon???,koska häiritsette tuollakin ulkoelämässä!!ettte te voi toisiksi muuttua,vaikka kuinka yritätte alistaa ja satuttaa!

Ei mene läpi. 😄 Aloittaja on verbaalisesti lahjakas. Sinulla on haasteita mm. välimerkkien kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22