putlerille kävi Tursut ja Ossit. Väyrysellä samoja vaivoja. putlerin hallituksen tärkein työntekijä

Anonyymi-ap

25

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väyrynen olisi tarvinnut psykiatria jo 70 luvulla. Sitten paheni siihen kuntoon, että mikään ei enää auta.

    • Anonyymi

      Kremlin surmanajajien pönttö huojuu pahemman kerran.

    • Anonyymi

      Jokohan putlerin tapulissa lepakot alkaa läpyttämään. Tuo vouhotus on niin tyypillistä ryssille. Ikänsä ovat vouhottaneet ja sekoilleet.

    • Anonyymi

      Venäjällä ei helposti huomata mielenterveys ongelmia, joka toinen on enemmän tai vähemmän sekaisin kuin VKKlainen käkikello.

    • Anonyymi

      HO HOO, HO HOO! Munakarva, Ladassa oli ensimmäisenä Solex-kaasutin. HO HOO, HO HOO!

      • Anonyymi

        Siitäkö ääni: ryshä, ryshä, ryshä, ryshä poks. Solex kaasuttimesta. Volga oli hupi auto, monella velka kesti pidempään kuin Volga. Sorkka-Liisa otti kerran Volga pirssin eduskunnasta Forssaan, mutta oli unohtanut käsilaukkunsa ja nostanut hametta ja sanonut Volga kuskille, että maksan luonnossa. Kuski vilkaisi ja tokaisi: Ei ole noin isosta antaa takaisin..


      • Anonyymi

        Älä valehtele Solex kaasareista !
        Ladassa on Weberin kopio ,siis suoraan Fiat 124 Weberistä kopioitu.Joka oli erittäin hyvä.
        Kaasari oli aikakautensa parhaita esim. lada 1200 L meni jopa 6,5 L/100 km kulutuksella matka ajossa .
        Näitä Ladan kaasareita laitetiin enemän kuin riitti Eurooppalaisiin autoihin esim. jokkis autoihin jopa Opelin 2.0 kaasarin tilalle kun vaihtoi ladan Venäläisen kopion tehoa tuli reilusti lisää ja kulutus putosi -2 L/ 100 km..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele Solex kaasareista !
        Ladassa on Weberin kopio ,siis suoraan Fiat 124 Weberistä kopioitu.Joka oli erittäin hyvä.
        Kaasari oli aikakautensa parhaita esim. lada 1200 L meni jopa 6,5 L/100 km kulutuksella matka ajossa .
        Näitä Ladan kaasareita laitetiin enemän kuin riitti Eurooppalaisiin autoihin esim. jokkis autoihin jopa Opelin 2.0 kaasarin tilalle kun vaihtoi ladan Venäläisen kopion tehoa tuli reilusti lisää ja kulutus putosi -2 L/ 100 km..

        koko autohan oli kopioitu Fiat 124 mutta moottori oli omaa suunnittelua ja nykyaikaisempi ylpuolisella nokkaakselilla ja erittäin hyvä ainoa ongelma oli venyvä jako ketju jota piti välillä kiristää kun ei ollut automaatti kiristintä. Lähti käymäänkin -40 pakkasessa ja pieni kulutus oli. Lada oli myös ruosteen estoltaan paljon parempi kuin Fiat 124 :set sen takia Fiatit hävisi paljon nopempaa liikenteestä kun ne ruostui käsiin ja moottori oli vanhan aikainen Ladaan verattuna. Lada oli siis paljon parempi ja halvempi uutena,mutta kalliimpi käytettynä

        En ole mikään neuvosto ja itä autojen ihannoija mutta tämä oli totuus.
        Lada 1200 L oli paras itäauto ylivoimaisesti ,jäykkä ohjaus oli ainoa miinus puoli.

        Mutta eihän se tietenkään mikään Toyotan veroinen ollut missään ominaisuudessa,sehän on selvä asia mutta oli parempi kuin monet sen ajan Fordit ja Opelit Englantilaisista puhumatttakaan jotka oli täysiä romuja Ladaan verrattuna. Japanilaiset oli jo -70 luvulla täysin ylivoimaisia teknisesti. Ranskalaiset oli tietysti parhaita ajo ominaisuuksiltaan.
        Amerikkalaiset oli silloin isoja laivoja jotka söi kaikki bensat mitä sinne kaatoi.
        Mersut savusi jo siihen aikaan ja pakkasella piti vetää toisella autolla käymään ja olivat yhtä hitaita kuin rätti sitikat.
        Volvot oli kestävän auton maineessa ,todellisuudessa japanilaiset oli 2 x kestävämpiä esim. Datsunin moottorillla ajoi ainakin 2x sen kilometri määrän mitä Volvon ennen kuin koneremottia tarvitsi suunnitella .Volvon ominaisuudet oli lähempänä Traktoria kuin autoa .Mutta kyllä Volvo luja auto kokonaisuutena siihen aikaan oli ainakin länsi autoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koko autohan oli kopioitu Fiat 124 mutta moottori oli omaa suunnittelua ja nykyaikaisempi ylpuolisella nokkaakselilla ja erittäin hyvä ainoa ongelma oli venyvä jako ketju jota piti välillä kiristää kun ei ollut automaatti kiristintä. Lähti käymäänkin -40 pakkasessa ja pieni kulutus oli. Lada oli myös ruosteen estoltaan paljon parempi kuin Fiat 124 :set sen takia Fiatit hävisi paljon nopempaa liikenteestä kun ne ruostui käsiin ja moottori oli vanhan aikainen Ladaan verattuna. Lada oli siis paljon parempi ja halvempi uutena,mutta kalliimpi käytettynä

        En ole mikään neuvosto ja itä autojen ihannoija mutta tämä oli totuus.
        Lada 1200 L oli paras itäauto ylivoimaisesti ,jäykkä ohjaus oli ainoa miinus puoli.

        Mutta eihän se tietenkään mikään Toyotan veroinen ollut missään ominaisuudessa,sehän on selvä asia mutta oli parempi kuin monet sen ajan Fordit ja Opelit Englantilaisista puhumatttakaan jotka oli täysiä romuja Ladaan verrattuna. Japanilaiset oli jo -70 luvulla täysin ylivoimaisia teknisesti. Ranskalaiset oli tietysti parhaita ajo ominaisuuksiltaan.
        Amerikkalaiset oli silloin isoja laivoja jotka söi kaikki bensat mitä sinne kaatoi.
        Mersut savusi jo siihen aikaan ja pakkasella piti vetää toisella autolla käymään ja olivat yhtä hitaita kuin rätti sitikat.
        Volvot oli kestävän auton maineessa ,todellisuudessa japanilaiset oli 2 x kestävämpiä esim. Datsunin moottorillla ajoi ainakin 2x sen kilometri määrän mitä Volvon ennen kuin koneremottia tarvitsi suunnitella .Volvon ominaisuudet oli lähempänä Traktoria kuin autoa .Mutta kyllä Volvo luja auto kokonaisuutena siihen aikaan oli ainakin länsi autoksi.

        Vielä sellainen juttu tuon ajan autoista esim. Hondalla ajoi yli 500.000 km ilman kone remonttia siihen aikaan ,millään Euro bensa autolla ei sellaisia km määriä tarvinnut edes haaveilla.
        Toyotalla ,Mazdalla,Datsunilla,Izusutsulla se myös onnistui...ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele Solex kaasareista !
        Ladassa on Weberin kopio ,siis suoraan Fiat 124 Weberistä kopioitu.Joka oli erittäin hyvä.
        Kaasari oli aikakautensa parhaita esim. lada 1200 L meni jopa 6,5 L/100 km kulutuksella matka ajossa .
        Näitä Ladan kaasareita laitetiin enemän kuin riitti Eurooppalaisiin autoihin esim. jokkis autoihin jopa Opelin 2.0 kaasarin tilalle kun vaihtoi ladan Venäläisen kopion tehoa tuli reilusti lisää ja kulutus putosi -2 L/ 100 km..

        Ei ollut, venäläiset tiedemiehet keksi sen. Kekkonen kehui sitä Konelan esittelyssä. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koko autohan oli kopioitu Fiat 124 mutta moottori oli omaa suunnittelua ja nykyaikaisempi ylpuolisella nokkaakselilla ja erittäin hyvä ainoa ongelma oli venyvä jako ketju jota piti välillä kiristää kun ei ollut automaatti kiristintä. Lähti käymäänkin -40 pakkasessa ja pieni kulutus oli. Lada oli myös ruosteen estoltaan paljon parempi kuin Fiat 124 :set sen takia Fiatit hävisi paljon nopempaa liikenteestä kun ne ruostui käsiin ja moottori oli vanhan aikainen Ladaan verattuna. Lada oli siis paljon parempi ja halvempi uutena,mutta kalliimpi käytettynä

        En ole mikään neuvosto ja itä autojen ihannoija mutta tämä oli totuus.
        Lada 1200 L oli paras itäauto ylivoimaisesti ,jäykkä ohjaus oli ainoa miinus puoli.

        Mutta eihän se tietenkään mikään Toyotan veroinen ollut missään ominaisuudessa,sehän on selvä asia mutta oli parempi kuin monet sen ajan Fordit ja Opelit Englantilaisista puhumatttakaan jotka oli täysiä romuja Ladaan verrattuna. Japanilaiset oli jo -70 luvulla täysin ylivoimaisia teknisesti. Ranskalaiset oli tietysti parhaita ajo ominaisuuksiltaan.
        Amerikkalaiset oli silloin isoja laivoja jotka söi kaikki bensat mitä sinne kaatoi.
        Mersut savusi jo siihen aikaan ja pakkasella piti vetää toisella autolla käymään ja olivat yhtä hitaita kuin rätti sitikat.
        Volvot oli kestävän auton maineessa ,todellisuudessa japanilaiset oli 2 x kestävämpiä esim. Datsunin moottorillla ajoi ainakin 2x sen kilometri määrän mitä Volvon ennen kuin koneremottia tarvitsi suunnitella .Volvon ominaisuudet oli lähempänä Traktoria kuin autoa .Mutta kyllä Volvo luja auto kokonaisuutena siihen aikaan oli ainakin länsi autoksi.

        Ladassa oli myös takalasin lämmitin, että kädet ei jäädy käyntiin työntäessä.


    • Anonyymi

      Paras aloitus aikoihin. Olemme ylläpidossa sitä mieltä. Tulee saattaa kunniapaikalle.

    • Anonyymi

      Jokohan putleri alkaa Ossin tapaan nähdä Kapeja kaikkialla.. putlerin nuppi sekaisin kuin VKK kirjanpito!

    • Anonyymi

      Kyllä se Tursullakin pahasti vippasi päästään ja sai vielä Osseista opetuslapsia littumaahansa.

    • Anonyymi

      Niin käy sääliksi tuo Ossin köyhyys ja mielenterveysongelmat. Olisiko mennyt jo yli rajan parantumisen suhteen.

    • Anonyymi

      putler ja VKKlaiset ryssii aina kaiken, onkohan se niillä geeneissä?

      • Anonyymi

        Kyllä se VKKn littumaa jaksaa naurattaa. Erikoinen kiihkouskovaisten lahko.


    • Anonyymi

      VKK Tursu olisi kyllä tarvinnut järeämpiä hoitoja littumaaongelmaansa.

    • Anonyymi

      Eiköhän noita samoja vaivoja löydy ihan Suomen nykyisestä valtiojohdosta. Mutta kuuluu tietysti taudin kuvaan, että huomio siirretään hyviin vihollisiin, kuten Väyrynen.

    • Anonyymi

      Sekundaa pukkaa sanoi putler. Niin sanoi Turskin. Ja Väyrynen presidentinvaaleista. Ja Ossi kunnallisvaaleista.

    • Anonyymi

      putlerin ura menossa samalla tasoille kuin Ossin.

    • Anonyymi

      Väyrynen presidenttitie on surullinen amok-juoksu. Niin käy sääliksi Tursu ja Väykky.

      • Anonyymi

        No ei se Tursun uusi puolue ja puheenjohtajuus mikään menestys ollut, ehkä littumaassa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se Tursun uusi puolue ja puheenjohtajuus mikään menestys ollut, ehkä littumaassa kyllä.

        Ei todellakaan. Ja Ossin menestys vaaleissa... Vaikea löytää yhtä suurta tappiota, paitsi Väyrysestä ja Tursusta. Tursulta Ossin mielestä varastettiin 158.000 ääntä, Väyryseltä 20.000 kannattajakorttia ja Ossilta yksi ääni, piti olla neljä ääntä, ei kolmea.


    • Anonyymi

      Ladalla ajettiin Suomessa eniten liikenneonnettomuuksia ja varsinkin tasoristeyksissä, siellä venäjämieliset kuoli kiitettävästi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

      Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      13
      13784
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

      (Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      150
      5432
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

      Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      198
      5069
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

      Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      66
      4147
    5. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

      Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3541
    6. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

      Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3048
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

      Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      12
      2792
    8. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

      Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      36
      2459
    9. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

      Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      274
      2048
    10. Vanhat miehet eivät muista

      Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      1531
    Aihe