putlerille kävi Tursut ja Ossit. Väyrysellä samoja vaivoja. putlerin hallituksen tärkein työntekijä

Anonyymi-ap

25

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väyrynen olisi tarvinnut psykiatria jo 70 luvulla. Sitten paheni siihen kuntoon, että mikään ei enää auta.

    • Anonyymi

      Kremlin surmanajajien pönttö huojuu pahemman kerran.

    • Anonyymi

      Jokohan putlerin tapulissa lepakot alkaa läpyttämään. Tuo vouhotus on niin tyypillistä ryssille. Ikänsä ovat vouhottaneet ja sekoilleet.

    • Anonyymi

      Venäjällä ei helposti huomata mielenterveys ongelmia, joka toinen on enemmän tai vähemmän sekaisin kuin VKKlainen käkikello.

    • Anonyymi

      HO HOO, HO HOO! Munakarva, Ladassa oli ensimmäisenä Solex-kaasutin. HO HOO, HO HOO!

      • Anonyymi

        Siitäkö ääni: ryshä, ryshä, ryshä, ryshä poks. Solex kaasuttimesta. Volga oli hupi auto, monella velka kesti pidempään kuin Volga. Sorkka-Liisa otti kerran Volga pirssin eduskunnasta Forssaan, mutta oli unohtanut käsilaukkunsa ja nostanut hametta ja sanonut Volga kuskille, että maksan luonnossa. Kuski vilkaisi ja tokaisi: Ei ole noin isosta antaa takaisin..


      • Anonyymi

        Älä valehtele Solex kaasareista !
        Ladassa on Weberin kopio ,siis suoraan Fiat 124 Weberistä kopioitu.Joka oli erittäin hyvä.
        Kaasari oli aikakautensa parhaita esim. lada 1200 L meni jopa 6,5 L/100 km kulutuksella matka ajossa .
        Näitä Ladan kaasareita laitetiin enemän kuin riitti Eurooppalaisiin autoihin esim. jokkis autoihin jopa Opelin 2.0 kaasarin tilalle kun vaihtoi ladan Venäläisen kopion tehoa tuli reilusti lisää ja kulutus putosi -2 L/ 100 km..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele Solex kaasareista !
        Ladassa on Weberin kopio ,siis suoraan Fiat 124 Weberistä kopioitu.Joka oli erittäin hyvä.
        Kaasari oli aikakautensa parhaita esim. lada 1200 L meni jopa 6,5 L/100 km kulutuksella matka ajossa .
        Näitä Ladan kaasareita laitetiin enemän kuin riitti Eurooppalaisiin autoihin esim. jokkis autoihin jopa Opelin 2.0 kaasarin tilalle kun vaihtoi ladan Venäläisen kopion tehoa tuli reilusti lisää ja kulutus putosi -2 L/ 100 km..

        koko autohan oli kopioitu Fiat 124 mutta moottori oli omaa suunnittelua ja nykyaikaisempi ylpuolisella nokkaakselilla ja erittäin hyvä ainoa ongelma oli venyvä jako ketju jota piti välillä kiristää kun ei ollut automaatti kiristintä. Lähti käymäänkin -40 pakkasessa ja pieni kulutus oli. Lada oli myös ruosteen estoltaan paljon parempi kuin Fiat 124 :set sen takia Fiatit hävisi paljon nopempaa liikenteestä kun ne ruostui käsiin ja moottori oli vanhan aikainen Ladaan verattuna. Lada oli siis paljon parempi ja halvempi uutena,mutta kalliimpi käytettynä

        En ole mikään neuvosto ja itä autojen ihannoija mutta tämä oli totuus.
        Lada 1200 L oli paras itäauto ylivoimaisesti ,jäykkä ohjaus oli ainoa miinus puoli.

        Mutta eihän se tietenkään mikään Toyotan veroinen ollut missään ominaisuudessa,sehän on selvä asia mutta oli parempi kuin monet sen ajan Fordit ja Opelit Englantilaisista puhumatttakaan jotka oli täysiä romuja Ladaan verrattuna. Japanilaiset oli jo -70 luvulla täysin ylivoimaisia teknisesti. Ranskalaiset oli tietysti parhaita ajo ominaisuuksiltaan.
        Amerikkalaiset oli silloin isoja laivoja jotka söi kaikki bensat mitä sinne kaatoi.
        Mersut savusi jo siihen aikaan ja pakkasella piti vetää toisella autolla käymään ja olivat yhtä hitaita kuin rätti sitikat.
        Volvot oli kestävän auton maineessa ,todellisuudessa japanilaiset oli 2 x kestävämpiä esim. Datsunin moottorillla ajoi ainakin 2x sen kilometri määrän mitä Volvon ennen kuin koneremottia tarvitsi suunnitella .Volvon ominaisuudet oli lähempänä Traktoria kuin autoa .Mutta kyllä Volvo luja auto kokonaisuutena siihen aikaan oli ainakin länsi autoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koko autohan oli kopioitu Fiat 124 mutta moottori oli omaa suunnittelua ja nykyaikaisempi ylpuolisella nokkaakselilla ja erittäin hyvä ainoa ongelma oli venyvä jako ketju jota piti välillä kiristää kun ei ollut automaatti kiristintä. Lähti käymäänkin -40 pakkasessa ja pieni kulutus oli. Lada oli myös ruosteen estoltaan paljon parempi kuin Fiat 124 :set sen takia Fiatit hävisi paljon nopempaa liikenteestä kun ne ruostui käsiin ja moottori oli vanhan aikainen Ladaan verattuna. Lada oli siis paljon parempi ja halvempi uutena,mutta kalliimpi käytettynä

        En ole mikään neuvosto ja itä autojen ihannoija mutta tämä oli totuus.
        Lada 1200 L oli paras itäauto ylivoimaisesti ,jäykkä ohjaus oli ainoa miinus puoli.

        Mutta eihän se tietenkään mikään Toyotan veroinen ollut missään ominaisuudessa,sehän on selvä asia mutta oli parempi kuin monet sen ajan Fordit ja Opelit Englantilaisista puhumatttakaan jotka oli täysiä romuja Ladaan verrattuna. Japanilaiset oli jo -70 luvulla täysin ylivoimaisia teknisesti. Ranskalaiset oli tietysti parhaita ajo ominaisuuksiltaan.
        Amerikkalaiset oli silloin isoja laivoja jotka söi kaikki bensat mitä sinne kaatoi.
        Mersut savusi jo siihen aikaan ja pakkasella piti vetää toisella autolla käymään ja olivat yhtä hitaita kuin rätti sitikat.
        Volvot oli kestävän auton maineessa ,todellisuudessa japanilaiset oli 2 x kestävämpiä esim. Datsunin moottorillla ajoi ainakin 2x sen kilometri määrän mitä Volvon ennen kuin koneremottia tarvitsi suunnitella .Volvon ominaisuudet oli lähempänä Traktoria kuin autoa .Mutta kyllä Volvo luja auto kokonaisuutena siihen aikaan oli ainakin länsi autoksi.

        Vielä sellainen juttu tuon ajan autoista esim. Hondalla ajoi yli 500.000 km ilman kone remonttia siihen aikaan ,millään Euro bensa autolla ei sellaisia km määriä tarvinnut edes haaveilla.
        Toyotalla ,Mazdalla,Datsunilla,Izusutsulla se myös onnistui...ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele Solex kaasareista !
        Ladassa on Weberin kopio ,siis suoraan Fiat 124 Weberistä kopioitu.Joka oli erittäin hyvä.
        Kaasari oli aikakautensa parhaita esim. lada 1200 L meni jopa 6,5 L/100 km kulutuksella matka ajossa .
        Näitä Ladan kaasareita laitetiin enemän kuin riitti Eurooppalaisiin autoihin esim. jokkis autoihin jopa Opelin 2.0 kaasarin tilalle kun vaihtoi ladan Venäläisen kopion tehoa tuli reilusti lisää ja kulutus putosi -2 L/ 100 km..

        Ei ollut, venäläiset tiedemiehet keksi sen. Kekkonen kehui sitä Konelan esittelyssä. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koko autohan oli kopioitu Fiat 124 mutta moottori oli omaa suunnittelua ja nykyaikaisempi ylpuolisella nokkaakselilla ja erittäin hyvä ainoa ongelma oli venyvä jako ketju jota piti välillä kiristää kun ei ollut automaatti kiristintä. Lähti käymäänkin -40 pakkasessa ja pieni kulutus oli. Lada oli myös ruosteen estoltaan paljon parempi kuin Fiat 124 :set sen takia Fiatit hävisi paljon nopempaa liikenteestä kun ne ruostui käsiin ja moottori oli vanhan aikainen Ladaan verattuna. Lada oli siis paljon parempi ja halvempi uutena,mutta kalliimpi käytettynä

        En ole mikään neuvosto ja itä autojen ihannoija mutta tämä oli totuus.
        Lada 1200 L oli paras itäauto ylivoimaisesti ,jäykkä ohjaus oli ainoa miinus puoli.

        Mutta eihän se tietenkään mikään Toyotan veroinen ollut missään ominaisuudessa,sehän on selvä asia mutta oli parempi kuin monet sen ajan Fordit ja Opelit Englantilaisista puhumatttakaan jotka oli täysiä romuja Ladaan verrattuna. Japanilaiset oli jo -70 luvulla täysin ylivoimaisia teknisesti. Ranskalaiset oli tietysti parhaita ajo ominaisuuksiltaan.
        Amerikkalaiset oli silloin isoja laivoja jotka söi kaikki bensat mitä sinne kaatoi.
        Mersut savusi jo siihen aikaan ja pakkasella piti vetää toisella autolla käymään ja olivat yhtä hitaita kuin rätti sitikat.
        Volvot oli kestävän auton maineessa ,todellisuudessa japanilaiset oli 2 x kestävämpiä esim. Datsunin moottorillla ajoi ainakin 2x sen kilometri määrän mitä Volvon ennen kuin koneremottia tarvitsi suunnitella .Volvon ominaisuudet oli lähempänä Traktoria kuin autoa .Mutta kyllä Volvo luja auto kokonaisuutena siihen aikaan oli ainakin länsi autoksi.

        Ladassa oli myös takalasin lämmitin, että kädet ei jäädy käyntiin työntäessä.


    • Anonyymi

      Paras aloitus aikoihin. Olemme ylläpidossa sitä mieltä. Tulee saattaa kunniapaikalle.

    • Anonyymi

      Jokohan putleri alkaa Ossin tapaan nähdä Kapeja kaikkialla.. putlerin nuppi sekaisin kuin VKK kirjanpito!

    • Anonyymi

      Kyllä se Tursullakin pahasti vippasi päästään ja sai vielä Osseista opetuslapsia littumaahansa.

    • Anonyymi

      Niin käy sääliksi tuo Ossin köyhyys ja mielenterveysongelmat. Olisiko mennyt jo yli rajan parantumisen suhteen.

    • Anonyymi

      putler ja VKKlaiset ryssii aina kaiken, onkohan se niillä geeneissä?

      • Anonyymi

        Kyllä se VKKn littumaa jaksaa naurattaa. Erikoinen kiihkouskovaisten lahko.


    • Anonyymi

      VKK Tursu olisi kyllä tarvinnut järeämpiä hoitoja littumaaongelmaansa.

    • Anonyymi

      Eiköhän noita samoja vaivoja löydy ihan Suomen nykyisestä valtiojohdosta. Mutta kuuluu tietysti taudin kuvaan, että huomio siirretään hyviin vihollisiin, kuten Väyrynen.

    • Anonyymi

      Sekundaa pukkaa sanoi putler. Niin sanoi Turskin. Ja Väyrynen presidentinvaaleista. Ja Ossi kunnallisvaaleista.

    • Anonyymi

      putlerin ura menossa samalla tasoille kuin Ossin.

    • Anonyymi

      Väyrynen presidenttitie on surullinen amok-juoksu. Niin käy sääliksi Tursu ja Väykky.

      • Anonyymi

        No ei se Tursun uusi puolue ja puheenjohtajuus mikään menestys ollut, ehkä littumaassa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se Tursun uusi puolue ja puheenjohtajuus mikään menestys ollut, ehkä littumaassa kyllä.

        Ei todellakaan. Ja Ossin menestys vaaleissa... Vaikea löytää yhtä suurta tappiota, paitsi Väyrysestä ja Tursusta. Tursulta Ossin mielestä varastettiin 158.000 ääntä, Väyryseltä 20.000 kannattajakorttia ja Ossilta yksi ääni, piti olla neljä ääntä, ei kolmea.


    • Anonyymi

      Ladalla ajettiin Suomessa eniten liikenneonnettomuuksia ja varsinkin tasoristeyksissä, siellä venäjämieliset kuoli kiitettävästi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20v on otettu kiinni

      Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      169
      10362
    2. Mitä meidän välillä

      Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2823
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

      16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2558
    4. 85
      2381
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      147
      2114
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

      Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      244
      1968
    7. Kun aika on oikea niin

      Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1405
    8. Ei me taideta

      Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      44
      1402
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

      Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1215
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

      Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      873
    Aihe