Me vaadimme avoimuutta, mutta omian toimia ei siihen pidä sotka.
Perussuomalainen avoimuus
65
374
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin Kepun EmojiPellestä on tullut Persu?? Tämä on niitä HKsinisen valheita/hämäysyrityksiä.
- Anonyymi
Eikö meillä vain persut kunnostaudu valehtelussa esim. Oulaskangas?
Milloin kertovat mitä ovat puhuneet Laulurämeestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin kertovat mitä ovat puhuneet Laulurämeestä?Sinä Kepuli emoji pelle valehtelet AINA.Et koskaan kerro mistä kirjoituksesi voi tarkistaa,Silloin on kyseessä valhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä Kepuli emoji pelle valehtelet AINA.Et koskaan kerro mistä kirjoituksesi voi tarkistaa,Silloin on kyseessä valhe
"Et koskaan kerro mistä kirjoituksesi voi tarkistaa,Silloin on kyseessä valhe"
Siikajokinen logiikka🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin kertovat mitä ovat puhuneet Laulurämeestä?Lopeta tuo rallatus, keskustan Ovaska sättii sukulaisten palkkaamisesta virkoihin.
Keskusta itse harrastaa tätä tyyliä, katsokaa maaseudun pikkuvirkoja, poikkeuksetta hyväveli seurakuntaa joka tuutissa.
Olette te epeleitä, oikeita, "veljienne vartijoita."
Tympäisee todella tämä peli.
Katsokaa hallitus ja valtuustot kuntatasolla, samaa peliä, pienestä isoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo rallatus, keskustan Ovaska sättii sukulaisten palkkaamisesta virkoihin.
Keskusta itse harrastaa tätä tyyliä, katsokaa maaseudun pikkuvirkoja, poikkeuksetta hyväveli seurakuntaa joka tuutissa.
Olette te epeleitä, oikeita, "veljienne vartijoita."
Tympäisee todella tämä peli.
Katsokaa hallitus ja valtuustot kuntatasolla, samaa peliä, pienestä isoon.Heh heh nyt ei puhuta Juuson korruptiosta vain persujen avoimuudesta. Puhuvat kovasti asiasta, mutta itse salailevat mm. Lauluräämeen puheita.
Milloin isosuinen valehtelija muuten muuttaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh nyt ei puhuta Juuson korruptiosta vain persujen avoimuudesta. Puhuvat kovasti asiasta, mutta itse salailevat mm. Lauluräämeen puheita.
Milloin isosuinen valehtelija muuten muuttaa?Miksi PHJ:llä ovat olleet viimeiset 44 vuotta voimassa Kepulainen/ Kepulaiset - Reunaehto/Reunaehdot estämässä kaikenlaista kehitystä ja uudistumista? Kaupungin asukasluku oli 1982 n. 8700, nyt hädintuskin 4700 asukasta. Kuka/ketkä jarruttaneet kehitystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi PHJ:llä ovat olleet viimeiset 44 vuotta voimassa Kepulainen/ Kepulaiset - Reunaehto/Reunaehdot estämässä kaikenlaista kehitystä ja uudistumista? Kaupungin asukasluku oli 1982 n. 8700, nyt hädintuskin 4700 asukasta. Kuka/ketkä jarruttaneet kehitystä?
Persuilla on kova hätä? Miten liittyy persujen avoimmuuden puutteeseen? Elättekö jatkuvassa häpeässä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin kertovat mitä ovat puhuneet Laulurämeestä?Taidat olla tosi kipee, kun aina päädyt puhumaan Oulaskankaasta. Kyllä me jo uskotaan, että kipee mikä kipee. Yksityisiä lääkäreitä kannattaa käyttää, että pääsee eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin kertovat mitä ovat puhuneet Laulurämeestä?Lopeta vöyhkä tuo juureton juttusi.
Muut puolueet pelaa ja tekee hommansa selkiemme takana.
Jokainen niistä täyttää taskujaan, kukin tavallaan.
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Tollo toheltaa, toukka torvenpäässä toitottaa.
- Anonyymi
Persut vaativat muilta avoimmuutta, mutta...
- Anonyymi
Lueppa "raijan ajatuksia"siinä on sitä avoimuutta.Kepu/vasemmisto samoin kuin sinä ette hyväksy että ongelmista puhutaan avoimesti..Velat lasketaan saataviksi ja niin edelleen. Pyhjärven Sanomissa Mirella Ikäheimo pyytää valtuuston puheenjohtajaa yhteishengen vahvistavia toimenpiteitä.Mitään EI tule tapahtumaan tällä rintamalla Se AVOIMUUS Puuttuu Kepulta täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa "raijan ajatuksia"siinä on sitä avoimuutta.Kepu/vasemmisto samoin kuin sinä ette hyväksy että ongelmista puhutaan avoimesti..Velat lasketaan saataviksi ja niin edelleen. Pyhjärven Sanomissa Mirella Ikäheimo pyytää valtuuston puheenjohtajaa yhteishengen vahvistavia toimenpiteitä.Mitään EI tule tapahtumaan tällä rintamalla Se AVOIMUUS Puuttuu Kepulta täysin.
Alkaako vähitellen Kepun ja Vasurien pitkäaikainen "avioliitto" rakoilemaan? Osa vasureista on ehkä huomannut että heitä viedään kuin "litran mittaa" Kepun sanelua täysin.
- Anonyymi
Miksi PHJ:llä ovat olleet viimeiset 44 vuotta voimassa Kepulainen/ Kepulaiset - Reunaehto/Reunaehdot estämässä kaikenlaista kehitystä ja uudistumista? Kaupungin asukasluku oli 1982 n. 8700, nyt hädintuskin 4700 asukasta. Kuka/ketkä jarruttaneet kehitystä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vornasen Pasi (vas) kannatti valtuuston kokouksessa Raijan esitystä.Vasemmistossaon tapahtumassa muutos parempaan suuntaan.Kepulla on paniikki päällä sen huomaa noista maalittamisistakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vornasen Pasi (vas) kannatti valtuuston kokouksessa Raijan esitystä.Vasemmistossaon tapahtumassa muutos parempaan suuntaan.Kepulla on paniikki päällä sen huomaa noista maalittamisistakin.
Olisiko Kepu tajunnut ettei nyt mennyt täysin suunnitelmien mukaan.
Ei näy tuulivoima rakennuksia missään..
- AnonyymiUUSI
Keskusta heittää heidät surutta rekan alle. Eivät tajua kun heidät on sijoitettu kehitykseen. Eivät ole suosiossa.
- AnonyymiUUSI
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- AnonyymiUUSI
No mitäs uutta kepuleilla Laulurämeestä? Uusia myllyjä tulla tupsahtelee joka viikko kaupungille kiinteistöveroeuroja tahkoamaan. Jospa se kaupungin talouskin on sitten 2027 Priimakunnossa. Onhan paikallisten talousnerojen asiantuntijalausunnot ihan paperilla. Ootellaan sano..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs uutta kepuleilla Laulurämeestä? Uusia myllyjä tulla tupsahtelee joka viikko kaupungille kiinteistöveroeuroja tahkoamaan. Jospa se kaupungin talouskin on sitten 2027 Priimakunnossa. Onhan paikallisten talousnerojen asiantuntijalausunnot ihan paperilla. Ootellaan sano..
Noinko koville persujen kähmintä ottaa sinulle? Kysypä Leppäharjulta Laulurämeestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noinko koville persujen kähmintä ottaa sinulle? Kysypä Leppäharjulta Laulurämeestä.
Miksi kepuilla ottaa lujille, jos tosiasioista kysyy?? Kvantti Osakeyhtiöstäkin voisi rupatella.. Eikö niin?
- AnonyymiUUSI
Sinä väität minun kirjoituksiksi, vaikka et tiedä kuka olen???
Voin sanoa, että tuollaisia typeryyksiä en kirjoita. Luultavasti persujen omai provoja.
Muuten avoimuudesta? Milloin Leppäharju kertoo Laulurämeestä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa, että tuollaisia typeryyksiä en kirjoita. Luultavasti persujen omai provoja.
Muuten avoimuudesta? Milloin Leppäharju kertoo Laulurämeestä?Sinun kirjoituksia on kaapattu faseen 5906 käynyt lukemassa ne,Myrkkyä levität Pyhäjärvestä ympäri suomen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuten avoimuudesta? Milloin Leppäharju kertoo Laulurämeestä?No mitäs uutta kepuleilla Laulurämeestä? Uusia myllyjä tulla tupsahtelee joka viikko kaupungille kiinteistöveroeuroja tahkoamaan. Jospa se kaupungin talouskin on sitten 2027 Priimakunnossa. Onhan paikallisten talousnerojen asiantuntijalausunnot ihan paperilla. Ootellaan sano..
- AnonyymiUUSI
STOP PERVOILULLE!!!!!! Meille se EI KÄY!!!!! Terv:Sebu Valkoinen ja Alan Musta🕊🍀🍀🍀🍀🍀🕊🕊🕊🕊🕊🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🕊🕊🕊
- AnonyymiUUSI
Asiasta toiseen:))))€€€€
V A R H A perii älyyttömyyksiä, vuosien takaumia. Miksi?
M A F I A, päässyt valloilleen hyvinvointi - alueilla.
Oli korkea aika puuttua mielipuolisiin veloituksiin ja tavallisten ihmisten riistoon.
Onko Suomessa kaikki osaaminen jätetty hälläväliä ahneiden käsiin.
Tavallinen velkoja olisi heitetty jo vuosien velkavankeuteen
Itsekin saanut esim Pohteelta oudon laskun, onneksi ei tuota luokkaa, mitä nyt julkisuus pyörittää.
Eikö oikeus ja laki enää toimi Suomessa?- AnonyymiUUSI
Ei toimi, kun Juusot elävät korruptiossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi, kun Juusot elävät korruptiossa.
Kepujen mielestä Professori on korruptiota.
- AnonyymiUUSI
Onko S o t e n rahoituksessa yli 100 miljoonan virhe.
Mikä Suomen hallinnossa on v i k a n a?
😭😭😭😭- AnonyymiUUSI
No se virhe johtuu Jauhojengihallituksen luomasta messevästä Maakuntamallisotesta. Nyt korjataan sitä satoa, mitä edellinen hallitus kylvi.
- AnonyymiUUSI
Persut lähtivät pakoon Laulurämeen asiasta käpykaartilaisten vetelin askelin. Todistavat näin väitteet kähminnästä todeksi.
- AnonyymiUUSI
Sinua ahdistaa yksi pienimmistä alueista.
Joko ne miljardi investoinnit ovat toteutuneet Pyhäjärvellä?
Se hämää monia tuo sana miljardi.
Hyvin pieni osuus siitä tulisi Pyhäjärvelle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ahdistaa yksi pienimmistä alueista.
Joko ne miljardi investoinnit ovat toteutuneet Pyhäjärvellä?
Se hämää monia tuo sana miljardi.
Hyvin pieni osuus siitä tulisi PyhäjärvelleNo mitäs uutta kepuleilla Laulurämeestä? Uusia myllyjä tulla tupsahtelee joka viikko kaupungille kiinteistöveroeuroja tahkoamaan. Jospa se kaupungin talouskin on sitten 2027 Priimakunnossa. Onhan paikallisten talousnerojen asiantuntijalausunnot ihan paperilla. Ootellaan sano..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johan ne tulot näkyvät kaupungin kassassa.
Sieltä voi jokainen hakea vähän joulurauhaa.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johan ne tulot näkyvät kaupungin kassassa.
Sieltä voi jokainen hakea vähän joulurauhaa..Kysy persuilta!
Eivät kaikki toimi kuin Juusot. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy persuilta!
Eivät kaikki toimi kuin Juusot.No kepuhan se hoitaa Pyhäjärven taloutta.
- AnonyymiUUSI
Kas kun ei kestetty avoimmuutta. Toistan:
Ra Le kerro mitä olette so pineet Lau lurämeestä.- AnonyymiUUSI
Kyseinen henkilö ei suurella todennäköisyydellä näillä sivuilla kulje. . vaan sinulla oli fakta tieto,
Joko sinne laulurämeelle on tulossa voimaloita ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen henkilö ei suurella todennäköisyydellä näillä sivuilla kulje. . vaan sinulla oli fakta tieto,
Joko sinne laulurämeelle on tulossa voimaloita ?Mitä suuremmalla todennäköisyydellä kuulee asiasta, mutta koska ei vastaa niin tunnustaa, että kähmintää on.
Kysy Raijalta aikataulusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suuremmalla todennäköisyydellä kuulee asiasta, mutta koska ei vastaa niin tunnustaa, että kähmintää on.
Kysy Raijalta aikataulusta.Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
Eli ei ole mitään selitettävää.
Toisaalta ei noita asioita täällä hoideta.
Sinulta kysyn aikataulusta, sinä tunnut tietävän niin hyvin asiat.
Mitä sinä salaat ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
Eli ei ole mitään selitettävää.
Toisaalta ei noita asioita täällä hoideta.
Sinulta kysyn aikataulusta, sinä tunnut tietävän niin hyvin asiat.
Mitä sinä salaat ?Hiljaisuus on myönteinen vastaus. Minä en tiedä minkä aikataulun persut ovat luvanneet.
Minä tosisn olen kuullut vastauksen toiselta persulta, mutta nyt odotan meidän pääpersuilta edes hieman selkärankaa!!!
Ei hoideta täällä, mutta ei lopeteta myöskään asian esillä oloa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaisuus on myönteinen vastaus. Minä en tiedä minkä aikataulun persut ovat luvanneet.
Minä tosisn olen kuullut vastauksen toiselta persulta, mutta nyt odotan meidän pääpersuilta edes hieman selkärankaa!!!
Ei hoideta täällä, mutta ei lopeteta myöskään asian esillä oloa.Jatkuu siis päivästä toiseen.... kunnes totuus kerrotaan....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaisuus on myönteinen vastaus. Minä en tiedä minkä aikataulun persut ovat luvanneet.
Ei hoideta täällä, mutta ei lopeteta myöskään asian esillä oloa.Kuule sinä kehuit tietäväsi asian, miksi et julkista sitä.?
Sinun asenne Raijaan on luettu.
Muuten joko sinulle selvisi kuinka paljon kaupungilla on velkaa per asukas?
Siitä suurin osa on kepulaisten holtiton rahankäyttö. Kaivos rahoista ei jäänyt mitään.
Vaan tyyli käyttää rahaa jäi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hoideta täällä, mutta ei lopeteta myöskään asian esillä oloa.Sanoppa itse miksi Tita piti ajaa pois!! Mitä pahaa hän sai aikaan?? Yksi jopa tunnusti tehneensä tahallaan virkarikoksen!!!!!!!!!!! Silloin oli kaupungilla velkaa noin 10euroa/ henkilö nyt tuo luku on noin 10000euroa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa itse miksi Tita piti ajaa pois!! Mitä pahaa hän sai aikaan?? Yksi jopa tunnusti tehneensä tahallaan virkarikoksen!!!!!!!!!!! Silloin oli kaupungilla velkaa noin 10euroa/ henkilö nyt tuo luku on noin 10000euroa
Plus konsernin velat.
Ja maanantain päätös saattaa lisätä vielä velkaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa itse miksi Tita piti ajaa pois!! Mitä pahaa hän sai aikaan?? Yksi jopa tunnusti tehneensä tahallaan virkarikoksen!!!!!!!!!!! Silloin oli kaupungilla velkaa noin 10euroa/ henkilö nyt tuo luku on noin 10000euroa
Ottaako koville, kun pitää yrittää sotkea asiaa. Nyt puhutaan Peruusuomalaisten avoimmuuden vaatimuksesta. Voivat aloitata kertomalla, mitä ovat puhuneet Laulurämeestä?
Onko niin karseaa, että kantti ei riitä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako koville, kun pitää yrittää sotkea asiaa. Nyt puhutaan Peruusuomalaisten avoimmuuden vaatimuksesta. Voivat aloitata kertomalla, mitä ovat puhuneet Laulurämeestä?
Onko niin karseaa, että kantti ei riitä?Liäsys voittehan tehdä tutkintapyynnön ja haastaa käräjille!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liäsys voittehan tehdä tutkintapyynnön ja haastaa käräjille!
Kirjoitusvirheet minun, mutta milloin avoimmuus alkaa? Vai onko sekin isosuisten lätinää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liäsys voittehan tehdä tutkintapyynnön ja haastaa käräjille!
Vai liäsys.
Kerrohan mikä sinua viiraa tuon asian kanssa ?
Laulurämeelle ei ole tähän näköön tulossa tuulivoimaloita.
Vuodelle 27 valmistuvat voimalat pitäisi olla jo päätettynä rakentaa. Suomessa on pari aluetta mitä pikku hiljaa aloitetaan rakentamaan. Kannattavuus on ollut hiukan heikko.
Sitä ihmettelen kun suomalaisilla on hirveä hinku saada näin isoja asioita eli energiapolitiikka ulkomaalaisten käsiin. Se on jopa vaarallinen tie.
Vaan kerrohan nyt se kaupungin velka.
Ja joko olet käynyt katsomassa Irlannin tilanteen mikä on sähkön hinta siellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai liäsys.
Kerrohan mikä sinua viiraa tuon asian kanssa ?
Laulurämeelle ei ole tähän näköön tulossa tuulivoimaloita.
Vuodelle 27 valmistuvat voimalat pitäisi olla jo päätettynä rakentaa. Suomessa on pari aluetta mitä pikku hiljaa aloitetaan rakentamaan. Kannattavuus on ollut hiukan heikko.
Sitä ihmettelen kun suomalaisilla on hirveä hinku saada näin isoja asioita eli energiapolitiikka ulkomaalaisten käsiin. Se on jopa vaarallinen tie.
Vaan kerrohan nyt se kaupungin velka.
Ja joko olet käynyt katsomassa Irlannin tilanteen mikä on sähkön hinta siellä.Kerro mitä persumme ovat siitä sopineet?
Onko sinun vaatimuksesi venäläisen öljyn ostamisesta parempi ratkaisu. Niin oe puhunut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitä persumme ovat siitä sopineet?
Onko sinun vaatimuksesi venäläisen öljyn ostamisesta parempi ratkaisu. Niin oe puhunut.olet puhunut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun vaatimuksesi venäläisen öljyn ostamisesta parempi ratkaisu. Niin oe puhunut.No mitäs uutta kepuleilla Laulurämeestä? Uusia myllyjä tulla tupsahtelee joka viikko kaupungille kiinteistöveroeuroja tahkoamaan. Jospa se kaupungin talouskin on sitten 2027 Priimakunnossa. Onhan paikallisten talousnerojen asiantuntijalausunnot ihan paperilla. Ootellaan sano..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun vaatimuksesi venäläisen öljyn ostamisesta parempi ratkaisu. Niin oe puhunut.Sinulta kysyttiin mikä viiraa?
Onko sinulla maita vai oletko tajunnut, että Raija ymmärtää talouden pidosta enemmän kuin sinä ? Mikä on luonnollista, hänen ammatti on siellä puolen .
Esimerkiksi tuo, että kaupunginjohtaja saa ottaa noin lainoja on todella harvinaista.
Monessa kunnassa jopa 50000 euroa käy hallituksen kautta ja hyvin tarkan kontrollin alla mihin taha käytetään.
Minä en ole puhunut mitään naapurimaan öljystä. Sitä olen koko ikäni kuulla kuinka öljy kohta loppuu. Sitä on varmaan 50 vuotta kerrottu. Öljy ei näytä vielä loppuvan.
Vaan yritähän nyt kertoa miksi sinä laulurämettä koko ajan huudat.
Miksi ei muut alueet? Joku järkevä syy olisi hyvä tietää.
Sinun elämään ei mahdu muuta kuin persujen vihaaminen. Raskaat vuodey tuler sinulle ja lähimmäisellesi kun et jaksa mitään muuta miettiä. Ja sinä häviät siinä vihassasi, sunun tuttavapiiri vähenee , sinä yöt mietit Persuja yms. Eli sairastut sekä henkisesti, että fyysisesti. Tai olet jo sairastunut oikeasti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta kysyttiin mikä viiraa?
Onko sinulla maita vai oletko tajunnut, että Raija ymmärtää talouden pidosta enemmän kuin sinä ? Mikä on luonnollista, hänen ammatti on siellä puolen .
Esimerkiksi tuo, että kaupunginjohtaja saa ottaa noin lainoja on todella harvinaista.
Monessa kunnassa jopa 50000 euroa käy hallituksen kautta ja hyvin tarkan kontrollin alla mihin taha käytetään.
Minä en ole puhunut mitään naapurimaan öljystä. Sitä olen koko ikäni kuulla kuinka öljy kohta loppuu. Sitä on varmaan 50 vuotta kerrottu. Öljy ei näytä vielä loppuvan.
Vaan yritähän nyt kertoa miksi sinä laulurämettä koko ajan huudat.
Miksi ei muut alueet? Joku järkevä syy olisi hyvä tietää.
Sinun elämään ei mahdu muuta kuin persujen vihaaminen. Raskaat vuodey tuler sinulle ja lähimmäisellesi kun et jaksa mitään muuta miettiä. Ja sinä häviät siinä vihassasi, sunun tuttavapiiri vähenee , sinä yöt mietit Persuja yms. Eli sairastut sekä henkisesti, että fyysisesti. Tai olet jo sairastunut oikeasti.Ei ymmärrä. Osaa kopioida tilitietoja ,mutta yhtään ehdotusta miten asiat pitäisi ratkaista ei osaa tehdä. Änkyröinti ei ratkaise mitään. Hän ei pärjännyt Kepussa, tuhosi Proon ja nyt menee persut.
Laulurämeessä on todellakin persujen kannalta hävettävää, kun kantti ei riitä kertoa miten asiat menivät.
Sinä olet aikanaan nostanut esilel Veäjän öljyn. Miksi valehtelet? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ymmärrä. Osaa kopioida tilitietoja ,mutta yhtään ehdotusta miten asiat pitäisi ratkaista ei osaa tehdä. Änkyröinti ei ratkaise mitään. Hän ei pärjännyt Kepussa, tuhosi Proon ja nyt menee persut.
Laulurämeessä on todellakin persujen kannalta hävettävää, kun kantti ei riitä kertoa miten asiat menivät.
Sinä olet aikanaan nostanut esilel Veäjän öljyn. Miksi valehtelet?Kerroppa omin sanoin miten asiat oikein meni kun monet ovat aivan ulalla väitteistäsi joita olet kuukaudesta toiseen toistellut.No niin tositoimiin MARS!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa omin sanoin miten asiat oikein meni kun monet ovat aivan ulalla väitteistäsi joita olet kuukaudesta toiseen toistellut.No niin tositoimiin MARS!!
Heh heh Nollat eivät komentele.
Odotetaan milloin persut kertovat miten asiat ovat? Onko asia niin hävettävää, että juoksevat tässkin käpykaartiin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh Nollat eivät komentele.
Odotetaan milloin persut kertovat miten asiat ovat? Onko asia niin hävettävää, että juoksevat tässkin käpykaartiin?Ei herra kapteenia tietenkään voi komennella!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei herra kapteenia tietenkään voi komennella!!
Taas olet väärän henkilön kimpussa Tenho.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
.Mistä muuten tiedät että on väärän henkilön kimpussa Eihän tuossa nimeltä mainittu ketään Tunnistit itsesi Heikki!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Raija keroo mitä on sopinut Lauluräämesstä. Kuntalaisia asia kiinnostaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
.Mistä muuten tiedät että on väärän henkilön kimpussa Eihän tuossa nimeltä mainittu ketään Tunnistit itsesi Heikki!!
Olet todella tyhmä, jos kommentoit minun kirjoitusta ja väität sitä jonkun muun kirjoittamaksi niin tiedän varmasti sinun olevan väärän henkiön kimpussa.
Kaikki tietävät ketä kapteenia tarkoitat. Hän mies, joka tunnetaan yös rääpäleen pihalle heittäjänä.
Olit kuulemma vikissyt kuin lapsi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella tyhmä, jos kommentoit minun kirjoitusta ja väität sitä jonkun muun kirjoittamaksi niin tiedän varmasti sinun olevan väärän henkiön kimpussa.
Kaikki tietävät ketä kapteenia tarkoitat. Hän mies, joka tunnetaan yös rääpäleen pihalle heittäjänä.
Olit kuulemma vikissyt kuin lapsi?Sinulla on kumma tapa toistella samoja asioita kuukausikaupalla.Armeijasta opittua .siitä sinut tunnistaa samaksi sonnan levittäjäksi.Tuota olet harrastanut lähemmäs kymmenen vuotta.Otat aina jonkun pilkan kohteeksi.Pilkan kohteena EI ole koskaan ollut kepu eikä vasuri SIIS johtopäätös on olet Kepu/ vasuri. Olet myös narsisti,
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t655781Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset264676Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1183702Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut33538Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel623518Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti673397Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L992744SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral832612IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k232542Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi891990