oikeudenmukainen ja ymmärrän vaikeassa tilanteessa olevia ihmisiä, mutta rajansa silläkin! Jos joku kiusaa vuosien ajan sitä en voi hyväksyä keneltäkään! Siihen loppuu minun ymmärrykseni, vaikka joku voisi kuinka huonosti tahansa! Jos ihminen itse ei sitä ymmärrä jonkun täytyy se hänelle kertoa!
Olen mielestäni
8
177
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma ettei vaikeassa tilanteessa olevaa kiusata väittämällä että hän kiusaa?
- Anonyymi
Minulla on oikeus saada elää omannäköistäni elämää ja jos se ei jollekin sovi, se ei ole minun ongelmani! Kyse on useamman vuoden aikana tapahtuneesta lähes jatkuvasta häirinnästä ja sellaisen ihmisen kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä! Mietin sitä, että jos hän ei korvaa edes vähänkään aiheuttamiaan taloudellisia menetyksiä, minun on kerrottava siitä muille! Osa tietää jo siitä!
- Anonyymi
Siinä sinulle palstasetä hieno palopuhe vaikka Uudenmaan poliisille ilmansuuntaa mainitsematta
- Anonyymi
Siis ketä nyt luulet kiusaajaksi? Minä ainakin vaan makaan neljän seinän sisällä enkä ole mitenkään harmiksi kellekään. Ja siksi olenkin aivan pihalla jos minusta väitetään tuolla jotain.
- Anonyymi
Ja lisään tähän, että minua tosiaan kiusataan todella rankasti joten en ihmettelisi, jos pyrittäisiin tekemään minusta syyllinen joidenkin muiden tekoihin.
- Anonyymi
Voisitko kertoa miten hän kiusaa?
- Anonyymi
Trolli.
- Anonyymi
Mutta se yksi ei kiusaa ihmisiä.
Mutta rajat on myös olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582