Mikä on Kalajoen levottominta asuinaluetta? Kertokaapa
Vastaukset 23
- Anonyymi
Plassin slummit
- Anonyymi
Ei kukaan järkevä jää Kalajoelle kaikki lähtee jonneki muualle töihin jo vaan pääsee ja kykenee
- Anonyymi
Totta tämä, harmi vaan että aina ei voi ottaa ja lähteä. Töitähän täällä ei ole..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tämä, harmi vaan että aina ei voi ottaa ja lähteä. Töitähän täällä ei ole..
Olet väärällä alalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häviäjillä ei ole koskaan töitä, arvottomia ovat.
- Anonyymi
Lohtajan rajalta Yppäriin ja itään Alavieskan rajalle noin suurinpiirtein.
- Anonyymi
Onpa laaja Area siellä varmaan tapahtuu ufo juttuja?
- Anonyymi
Onko tietoa siitä törmäilevästä mustasta BMW sitä?
- Anonyymi
Miten tuulimyllyt?
Seisooko järkikin jo kirjoittajalla??- Anonyymi
Liittyykö tapaus siihen mustaan törmäilevään Bemarin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyykö tapaus siihen mustaan törmäilevään Bemarin?
Liittyy pidän heitä silmällä
- Anonyymi
hiekkasärkät aina bmw ajojen aikaan
- Anonyymi
Liittyykö se musta BMW joka täällä Kalajoella kaahaa asiaan? Pidän niitä silmällä
- Anonyymi
Kenen se musta BMW on täällä Kalajoella?? Se joka törmäsi minä pidän sitä silmällä
- Anonyymi
Hernilämäen luoteispuoli on aika levotonta
- Anonyymi
Soiko gangsta rap?
- Anonyymi
Rautio nykyään.
- Anonyymi
Rautio on rauhallinen paikka.mutta Kalajoella tapahtuu autot revittää öisin sivuluisua ja milloin mitäkin.pidän niitä silmällä
- Anonyymi
Leton tiellä käyvät mustat autot ajamassa kilpaa kesäisin. Yhdestä kuului outoa pauketta.
- Anonyymi
Minä pidän sitä mustaa bemaria silmällä.se ajaa holtittomasti ja aiheuttaa vaaraa minun tontilla on myös kameroita
- Anonyymi
Rautio Siellä sudekin käy tappamassa koirat kotipihalla
- Anonyymi00023
Plassi ja tohtitintien se iltaruskoa vaseapäätä oleva punainen talo. Siinä on monenlaista asukasta,ja siellä on myös niitä joilta saa pesää. Se ei ehkä ole pahamaineista kun saa hässiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554