Mikä on Kalajoen levottominta asuinaluetta? Kertokaapa
Pahamaineisin asuinalue
13
551
Vastaukset
- Anonyymi
Plassin slummit
- Anonyymi
Ei kukaan järkevä jää Kalajoelle kaikki lähtee jonneki muualle töihin jo vaan pääsee ja kykenee
- Anonyymi
Totta tämä, harmi vaan että aina ei voi ottaa ja lähteä. Töitähän täällä ei ole..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tämä, harmi vaan että aina ei voi ottaa ja lähteä. Töitähän täällä ei ole..
Olet väärällä alalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häviäjillä ei ole koskaan töitä, arvottomia ovat.
- Anonyymi
Lohtajan rajalta Yppäriin ja itään Alavieskan rajalle noin suurinpiirtein.
- Anonyymi
Onpa laaja Area siellä varmaan tapahtuu ufo juttuja?
- Anonyymi
Onko tietoa siitä törmäilevästä mustasta BMW sitä?
- Anonyymi
Miten tuulimyllyt?
Seisooko järkikin jo kirjoittajalla??- Anonyymi
Liittyykö tapaus siihen mustaan törmäilevään Bemarin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyykö tapaus siihen mustaan törmäilevään Bemarin?
Liittyy pidän heitä silmällä
- Anonyymi
hiekkasärkät aina bmw ajojen aikaan
- Anonyymi
Liittyykö se musta BMW joka täällä Kalajoella kaahaa asiaan? Pidän niitä silmällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512